search
menu

رستوران برک بالیک بودروم

$$
رستوران برک بالیک بودروم یکی از بهترین مکان‌ها برای خوردن انواع ماهی‌های خوشمزه در شهر ساحلی بودروم ترکیه است. این رستوران میان مردم محلی و حتی گردشگرانی که بسیار به بودروم مسافرت می‌کنند، بسیار معروف و محبوب است و برایشان یکی از اصلی‌ترین پاتوق‌ها برای خوردن غذاهای دریایی به حساب می‌آید.

منوی رستوران برک بالیک بودروم bodrum berk balik restaurant شامل غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای ترکی است و برای مشتریان گیاهخوار منوی ویژه‌ای در نظر گرفته است. افراد سبزیخوار با خیال راحت می‌توانند غذای باب میلشان را از منوی متنوعی که پیش رویشان وجود دارد، انتخاب کنند.

در رستوران برک بالیک می‌توانید وعده‌های ناهار و شام را در هر ساعتی از روز که می‌خواهید نوش جان کنید. همچنین، در این رستوران تفریحات شبانه تا دیر هنگام برگزار می‌شوند که شبتان را رنگین و خاطره انگیز خواهند کرد. یکی از ویژگی‌هایی که ررستوران برک بالیک بودروم را از سایر رستوران‌های مخصوص ماهی متمایز می‌کند، این است که طعم‌های معمول و رایجی که در همه جا امتحان می‌کنید، با نوع متفاوت‌تر، خوشمزه‌تر و لذیذتر در این رستوران سرو می‌گردند. به محض امتحان یکی از غذاهای رستوران برک بالیک متوجه تفاوت لذتش خواهید شد. با وجود این‌که غذاهای منطقه اژه و دریای سفید خیلی ساده به نظر می‌آیند، باید برای چشیدن طعم و لذت واقعی غذاهای این مناطق به رستوران برک بالیک مراجعه کنید. انواع ماهی‌ها با مخلفات و سبزیجات در رستوران برک بالیک برای مشتریان تهیه و سرو می‌شوند. مطمئنا، یکی از بهترین کارهایی که در سفر به مناطق ساحلی می‌توان انجام داد، امتحان غذاهای دریایی است و در سفر به بودروم یکی از بهترین مکان‌ها برای این کار، رستوران برک بالیک است. از دست ندهید!

یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای رستوران برک بالیک بودروم به غیر از ماهی‌، سوپ‌ مخصوص است که تا ساعت 12:00 بامداد می‌توانید سفارش دهید و نوش جان کنید. از آن جایی که فعالیت این رستوران تا نیمه شب ادامه دارد، در ساعات دیر شب اکثر غذاها موجود هستند و می‌توانید سفارش دهید.

از امکانات رستوران برک بالیک بودروم می‌توان اینترنت وای فای رایگان و خدمات بیرون بری را نام برد. یکی از جذابیت‌های رستوران برک بالیک علاوه بر داشتن فضای داخلی و روباز بیرون، قرار گرفتن در کنار دریا است. منظره‌ای زیبا از دریای آبی رنگ هنگام ماهی خوردن مقابل چشمانتان خواهد بود. چه مکانی زیباتر و آرامش بخش‌تر از رستوران بالیک می‌توان در شهر بودروم پیدا کرد که ماهی‌های خوشمزه نیز سرو کند!
امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است