search
menu

رستوران زنگر پاشا کوناقی آنکارا

$$
رستوران زنگر پاشا کوناقی آنکارا یکی از سنتی‌ترین و زیباترین رستوران‌های شهر آنکارا است که وصف و تعریف آن تمامی ندارد. شاید از دور، نمای این رستوران شما را زیاد جذب خودش نکند، اما به‌محض ورود به رستوران محو تماشای درودیوار و تمام جزئیات آن خواهید شد. چراکه همه‌چیز بوی سنت‌های قدیمی و زیبای ترکیه را می‌دهد و به‌نوعی احساس خواهید کرد در یکی از کلبه‌های چوبی ترکیه هستید. شاید این حس به خاطر این باشد که اکثر فضای این رستوران (کف، ستون، دیوارها و ...) با چوب‌های طبیعی و زیبا تزیین شده است. به همین دلیل حس بسیار خوبی به شما القا شده و در آنجا احساس آرامش و راحتی خواهید کرد.

رستوران زنگر پاشا کوناقی آنکارا Ankara zenger pasa konagi restaurant سعی کرده سنت قدیمی خودش را مانند گنجینه‌ای ارزشمند حفظ کند و پایبند آن باشد. یعنی از دکوراسیون داخلی و نوع غذاها گرفته تا نحوه پختن آن‌ها که به شکلی قدیمی و سنتی انجام می‌گیرد. شاید یکی از جالب‌ترین نکات این رستوران پختن نان‌های محلی توسط خانم‌های محلی آنکارا باشد. چیزی که ممکن است در بدو ورود شما را متعجب کند و برایتان بسیار جذاب باشد. یعنی شاهد این خواهید شد که 2 بانوی محلی ترکیه‌ای به سبک سنتی زمین نشسته و مشغول پختن نان‌های تازه و بسیار خوشمزه هستند. نان‌هایی که به‌تنهایی می‌تواند یک وعده خوشمزه غذایی باشد، چه برسد در کنار کباب‌ها و کوفته‌های خوشمزه رستوران زنگر پاشا کوناقی صرف شود.

یکی از غذاهای محبوب رستوران زنگر پاشا کوناقی آنکارا، کباب بیتی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این کباب بدین شکل است که گوشت چرخ‌کرده را با انواع ادویه‌‌جات معطر مخلوط کرده و سپس داخل خمیر نان لواش گذاشته و آن را قطعه‌قطعه می‌کنند و آن را داخل تنور قرار می‌دهند تا بپزد. سپس قطعات کباب را به شکل دایره‌ای داخل یک بشقاب می‌چینند و وسط آن ماست محلی شیرین می‌ریزند. دست‌آخر روی کباب سس مخصوص ریخته و با سبزیجات معطری نظیر جعفری و ریحان و ... تزیین می‌کنند. علاوه بر کباب بتی، کوفته‌های خوشمزه این رستوران نیز بسیار لذیذ است و پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را امتحان کنید.

یکی از دسرهای محبوب مردمان ترکیه چه آن‌هایی که طرفدار سنت قدیمی ترکیه هستند و چه کسانی که عاشق غذاهای مدرن هستند باقلوای ترکیه‌ای است. باقلوای رستوران زنگر پاشا کوناقی شهر آنکارا بسیار خوشمزه است و بعد از غذا، با یک استکان چای معطر بسیار می‌چسبد.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است