search
menu

رستوران ماه پری آلانیا

$$
رستوران ماه پری آلانیا یکی از بهترین رستوران‌های درجه‌یک و فاخر شهر آلانیا ترکیه است که می‌توانید لذیذترین استیک‌ها و خوشمزه‌ترین خوراکی‌های دریایی و مدیترانه‌ای و ترکیه‌ای را در آنجا امتحان کنید. فضای این رستوران بسیار مجلل و زیبا بوده و کارکنان آن نیز مودب، کار بلد و حرفه‌ای هستند. در رستوران ماه پری آلانیا، غذاهایتان به‌گونه‌ای تزیین می‌شود که گویی که یک هنرمند خلاق و ماهر روی آن ساعت‌ها وقت گذاشته است. بدون شک خودتان به‌محض ورود به alanya mahperi restaurant و تحویل غذایتان متوجه منظورمان خواهید شد.

خوراک میگو با سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده رستوران ماه پری طرفداران بسیار زیادی دارد و بدون اغراق از هر 10 نفر یک نفر این غذای خوشمزه را سفارش می‌دهد. از طرفی دیگر، طعم استیک‌های رستوران ماه پری نیز بسیار مطلوب و لذیذ است و حتم داریم اگر بغل‌دستی‌تان یک استیک سفارش بدهد و سینی غذایی که برای او می‌آورند را ببینید بدون شک شما هم یک پرس استیک سفارش خواهید داد. استیک‌ها با سس مخصوص این رستوران و همراه با سبزیجاتی نظیر کلم بروکلی، هویج، کلم سفید و سیب‌زمینی با ظرافتی خاص روی ظرف غذا تزیین شده و به مشتریان ارائه داده می‌شوند.

اما اگر گیاه‌خوار یا وگان هستید هیچ جای نگرانی نیست چراکه منوی رستوران ماه پری آلانیا از بهترین و متنوع‌ترین غذاهای گیاهی لذیذ است. غذاهای گیاهی این رستوران نیز با نوعی سس‌های مخصوص ارگانیک طبخ داده می‌شوند که هوش از سر هر وگانی را می‌پراند. نوعی سالاد میوه نیز در رستوران ماه پری آلانیا وجود دارد که البته تنوع این سالادها زیاد بوده و می‌توانید هر نوع سالاد میوه‌ای که دوست داشتید را سفارش بدهید. ظاهر این سالادها به‌قدری اغواکننده و خوش‌رنگ و لعاب است که حتی اگر گیاه‌خوار و یا وگان نباشید بازهم وسوسه خواهید شد یک ظرف سالاد میوه سفارش بدهید.

علاوه بر غذاهایی که ذکر شد، پاستاهای رستوران ماه پری آلانیا نیز بسیار خوشمزه بوده و اگر طرفدار پاستا باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم پاستا با سس آلفردو را انتخاب کنید تا مزه واقعی پاستای آلفردو را در این رستوران بی‌نظیر تجربه کنید. حتم داریم بعد از خوردن پاستای آلفردو دیگر قادر نخواهید بود جای دیگری پاستا میل کنید!

دسرهای رستوران ماه پری شهر آلانیا نیز بسیار عالی و باکیفیت هستند. اگر عاشق دسر هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما براونی مخصوص این رستوران را امتحان کنید. این براونی‌ها همراه یک اسکوپ بستنی به مشتریان ارائه داده می‌شوند که مزه هر دو بسیار لذیذ و خوشمزه است.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است