search
menu

رستوران لمان کولتور آلانیا

$$
رستوران لمان کولتور آلانیا یکی از خلاقانه‌ترین و جذاب‌ترین رستوران شهر آلانیا ترکیه است. چرا که این رستوران طوری طراحی شده است که هم نظر کودکان را جلب می‌کند و هم نظر کسانی که به کمیک بوک یا همان داستان‌های مصور علاقه وافری دارند. در واقع یکی از المان‌های اصلی رستوران لمان کولتور آلانیا طراحی‌های کمیک بوک بوده و همه لمان کولتور را با این ویژگی بارز می‌شناسند. کودکانی که عاشق داستان‌های مصور هستند و همچنین کسانی که در کودکی خاطره زیادی از این مجله‌ها و قهرمان‌های داستان‌هایشان داشته‌اند علاقه‌مند طراحی بی‌نظیر alanya leman kultur restaurant می‌شوند.

اما یکی دیگر از زیبایی‌های خیره‌کننده رستوران لمان کولتور آلانیا قرار گرفتن آن کنار ساحل است. شاید رستوران‌های بسیاری چنین شرایطی را داشته باشند و محل قرارگیری میزوصندلی‌هایِ فضای بازشان لب ساحل باشد، اما موارد بسیار نادری چنین کار خارق‌العاده‌ای انجام داده‌اند و به نظر می‌رسد خلاقیت طراحان رستوران لمان کولتور فقط به طرح‌های کمیک ختم نمی‌شود و آن‌ها فکر همه‌جا را کرده‌اند. یعنی ساختن یک فضای مخصوص بازی برای کودکان، آن‌هم به شکل بسیار جذاب و مهیج! بدین شکل که برای آن‌ها یک جای مخصوص شن‌بازی در ساحل (همان نزدیکی و جلوی دید پدر و مادرشان) اختصاص داده‌اند، تا والدینشان با خیال راحت و در کمال آرامش مشغول میل کردن غذا شده و آن‌ها نیز مشغول شن‌بازی و تفریح شوند. از طرفی دیگر یک تاب و سرسره کوچک دیگر نیز در آنجا وجود دارد که بچه‌ها بتوانند از آن‌هم استفاده کنند.

صرف‌نظر از طراحی خلاقانه و فضای زیبای رستوران لمان کولتور آلانیا غذاهای خوشمزه و لذیذ آن نظر ما را به خودش جلب می‌کند. صبحانه‌های این رستوران بسیار خوشمزه و لذیذ است و نان‌پنجره‌ای‌های مخصوص آن با شکلات صبحانه، توت‌فرنگی و خامه، طعمی فراموش‌نشدنی دارد و پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را امتحان کنید. منو صبحانه رستوران لمان کولوتر تنها به موردی که گفتیم ختم نمی‌شود و تنوع آن بسیار است و می‌توانید صبحانه‌های متنوع و مغذی دیگری را در آنجا نوش جان کنید. اما پیشنهاد می‌کنیم حتما قهوه‌های خوش عطروطعم این رستوران را میل کنید تا یک صبح پرانرژی و خوبی را آغاز کنید.

غذاهای دیگر رستوران لمان کولتور شهر آلانیا نیز بسیار باکیفیت و خوش‌مزه است و پاستاهای آن طعم به‌خصوص و لذیذی دارد و حتی اگر هزاران بار امتحانش کنید باز هم برایتان تکراری نخواهد شد. علاوه بر آن، سالاد مخصوص میوه‌جات و اسموتی‌های خنک رستوران لمان کولتور در یک روز تابستانی گرم لذتی وصف‌ناپذیر دارد.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است