search
menu

رستوران چیو چیو سان باکو

$$
رستوران چیو چیو سان باکو یکی از بهترین رستوران‌های شهر باکو آذربایجان است. قرار داشتن این رستوران در مجاورت مرکز خرید 28 (28 mall) باعث شده است گردشگران بسیاری که از مرکز خرید 28 خسته و گرسنه باز می‌گردند، به این رستوران سر زده و غذاهای خوشمزه آن را امتحان کنند. در واقع در رستوران چیو چیو سان غذاهای ژاپنی سرو می‌شود و اگر شما هم طرفدار غذاهای ژاپنی هستید و یا طرز تهیه برخی از آن‌ها را در فضاهای مجازی دیده‌اید، حتم داریم می‌توانید معروف‌ترین آن‌ها را در این رستوران پیدا کنید و از طعم بی‌نظیرشان لذت ببرید.
فضای داخلی رستوارن چیو چیو سان بسیار زیبا و دل‌نشین است. نورپردازی زیبا و ملایم، میز و صندلی‌های چوبی و ... همگی به شما احساس آرامش را القا می‌کنند تا بتوانید یک روز تکرار نشدنی را در این رستوران تجربه کنید و از غذایتان نهایت لذت را ببرید.

اما شاید شما هم چنین تصور کنید که غذاهای ژاپنی با ذائقه‌تان یکی نباشد و مایل نباشید خوراکی‌های ژاپنی را امتحان کنید. در چنین شرایطی باید بگوییم که حتی برای یک‌بار هم که شده، ارزش این را دارد که یک غذای جدید را امتحان کنید. خیالتان از بابت طعم و کیفیت غذاهای ژاپنی کاملا راحت باشد. چرا که آن‌ها از بهترین مواد اولیه تشکیل شده‌اند و کیفیت‌شان بسیار بالا است.

از طرفی دیگر اکثر مواد غذایی که در رستوران چیو چیو سان باکو استفاده می‌شوند ارگانیک و کاملا سالم هستند. ولی اگر دوست داشته باشید برای اولین بار غذاهای ژاپنی رستوران چیو چیو سان را امتحان کنید، باید بگوییم که می‌توانید از خدمه این رستوران نیز کمک بگیرید. آن‌ها می‌توانند شما را راهنمایی کرده تا بتوانید بهترین غذای مطابق با ذائقه‌تان را انتخاب کنید.

یکی از غذاهای بسیار معروف رستوران چیو چیو سان باکو که طرفداران بسیار زیادی هم دارد، سوشی است. سوشی‌های رستوران چیو چیو سان بسیار خوشمزه بوده و توسط آشپزان بسیار ماهر و حرفه‌ای درست می‌شوند. اگر برای اولین بار است که قصد دارید سوشی را امتحان کنید. مطمئن باشید سوشی چیزی بسیار فراتر از یک ماهی خام و بدمزه بوده و فقط کافیست که یک‌بار آن را امتحان کنید تا ببینید در کنار سس‌های مخصوص ژاپنی چه طعم بی‌نظیر و خارق‌العاده‌ای دارد.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است