search
menu

هتل جهانگردی رفسنجان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی رفسنجان
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی رفسنجان

درباره هتل جهانگردی رفسنجان


هتل جهانگردی رفسنجان (به انگلیسی: Rafsanjan Tourism Hotel) اقامتگاهی است باسابقه واقع در میدان قدوس شهر دیدنی رفسنجان که از موقعیت مکانی مطلوب، امکاناتی قابل قبول و کارکنانی خوش رفتار و حرفه ای برخوردار بوده و سال هاست به میزبانی از گردشگرانی که با تهیه بلیط هواپیما به شهر دیدنی رفسنجان سفر می کنند، مشغول است. این هتل دو ستاره از ۲۰ واحد اقامتی شیک و مبله در دو طبقه تشکیل شده و قادر است کلیه تجهیزات اقامتی و امکانات رفاهی را برای تجربه سفری عالی و خاطره انگیز در اختیار میهمانان خود قرار دهد.

امکانات رفاهی هتل


گرچه هتل جهانگردی رفسنجان اقامتگاهی دو ستاره است، امکاناتی در حد هتل هایی فراتر از سطح خود را در محوطه خود گنجانده است. در حقیقت امکانات رفاهی این هتل بسیار بیش تر از نرخی است که بابت اقامت از گردشگران طلب می کند. امکاناتی از قبیل: فضای سبز، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، پارکینگی رایگان با ظرفیت ۱۲ خودرو و نمازخانه به کلیه میهمانان هتل ارائه خواهد شد. همچنین به منظور برآورده ساختن رفاه و آسایش میهمانان، کافی شاپی در این هتل تعبیه شده که قادر است نیاز میهمانان را به یافتن مکانی دنج و ساکت برای دورهمی ها و ملاقات های دوستانه برطرف سازد. محیط دوست داشتنی کافی شاپ، کارکنان خوش برخورد و مجرب و همچنین منوی پر و پیمانی که انواع و اقسام نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای لذیذ را در خود جای داده است، همگی دست به دست هم داده اند تا کافی شاپ هتل جهانگردی رفسنجان به مکانی بسیار مناسب برای استراحت و تجدید قوا مبدل گردد. ناگفته نماند که مکانی در این هتل به نگهداری از بار و بنه و چمدان میهمانان اختصاص یافته شده تا افرادی که زودتر از زمان تحویل اتاق به هتل مراجعه می کنند، قادر باشند چمدان های خود را در مکانی امن قرار داده و با خیالی آسوده هتل را ترک کنند و به گشت و گذاری در شهر بپردازند.

رستوران هتل


برای تامین نیازهای خورد و خوراک میهمانان، رستوران باکیفیتی در طبقه همکف هتل جهانگردی رفسنجان گنجانده شده است که متشکل از پرسنلی کاربلد و زحمت کش بوده و با محیط دلنشین و ظرفیت وسیع خود (۲۰۰ نفر) قادر است تجربه صرف غذا را برای میهمانان هتل به لذتی زایدالوصف مبدل سازد. گفتنی است که غذاهای این رستوران توسط سرآشپزانی ماهر و در محیطی پاکیزه طبخ می گردد و از چنان کیفیتی برخوردارند که رستوران های باکیفیت رفسنجان را به چالش می کشند.

خدمات هتل


بخش خدمات رفاهی هتل نیز همانند بخش امکانات شاید محدود باشد، اما از کیفیت قابل قبولی برخوردارند، چراکه توسط پرسنلی کارآزموده ارائه می گردند. خدماتی از قبیل: پذیرش شبانه روزی، کرایه تاکسی، بیدار باش، باربری و روم سرویس با بالاترین کیفیت ممکن به میهمانان هتل ارائه خواهد شد.

واحدهای اقامتی هتل


همان گونه که پیش تر نیز ذکر گردید، هتل جهانگردی رفسنجان از ۲۰ واحد اقامتی شیک و مناسب در قالب طرح های اقامتی اتاق هایی دو تخته و سه تخته و سوئیت های چهار نفره تشکیل شده است. تمامی واحدهای اقامتی هتل به زیبایی رنگ آمیزی و دکور شده و با پکیج کاملی از اسباب و وسایل رفاهی نظیر چای ساز، آباژور، رخت آویز، یخچال، تلویزیون، میز تحریر، مبلمان و کمد لباس چیدمان گردیده اند. فضای دلباز و محیط دلپسند واحدهای اقامتی موجب شده است که حس حضور در خانه به میهمانان منتقل گردد و اقامتی طولانی در این مکان نیز خسته کننده و کسالت آور نگردد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی رفسنجان


فاصله هتل تا بازار تاریخی رفسنجان: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا بادگیر معین: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه ریاست جمهوری رفسنجان: ‌۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک ریاست جمهوری: ۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کاروانسرای انا: ۱۱.۱ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است