search
menu

هتل Novotel Phu Quoc Resort

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Novotel Phu Quoc Resort
انواع اتاق های هتل نووتل فو کوک ریزورت و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل نووتل فو کوک ریزورت تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Novotel Phu Quoc Resort


هتل نووتل فو کوک ریزورتی ۵ ستاره با استخری روباز و رستورانی دنج در دل فو کوک است که خدمات و امکاناتش آن را به برترین گزینه های اقامتی گردشگران در فو کوک تبدیل کرده است. فو کوک با ۵۷۴ کیلومتر مربع وسعت، بزرگترین جزیره ویتنام با ده ها ساحل و طبیعتی حیرت آور است که با کمپینگ در آن( در پارک ملی) به طبیعت نزدیک تر شده و انرژی مثبت زمین را دریافت خواهید کرد. اگر به ورزش های آبی علاقه مندید و به دنبال مقصدی برای خرید آنلاین بلیط هواپیما هستید، فو کوک با امکاناتی که برای ورزش های آبی دارد حس بهشت را به شما خواهد داد و هتل نووتل فو کوک ریزورت با خدماتش مکمل خوشی سفرتان خواهد شد.

انواع اتاق های هتل نووتل فو کوک ریزورت و امکانات آن ها


نووتل انواع اتاق های سوپریور، دلوکس، سوئیت و ویلاها را دارد اما هنگام رزرو اتاق به این نکته توجه داشته باشید که برخی از اتاق ها چشم اندازی رو به دریا و باغ های سرسبز هتل دارند و برخی دیگر دارای استخر اختصاصی هستند بعلاوه فضای نشیمن، تراس و بالکن تنها در برخی اتاق ها وجود دارد. تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت رایگان از امکانات موجود اتاق ها است. خدمات روم سرویس به اتاق ها ارائه می شود.

رستوران هتل


یکی از بایدهای سفر چشیدن طعم غذاهای محلی هر شهر و کشوری است. ویتنام غذاهای محلی جالبی دارد که برای مزه کردنشان نیازی به خارج شدن از هتل ندارید و کافی است سری به رستوران های هتل بزنید. هتل Novotel Resort Phu Quoc دو رستوران دارد که انواع غذاهای دریایی، آسیایی و غذاهای محلی ویتنام را با استفاده از مواد اولیه تازه تهیه کرده و به صورت بوفه/ لاکارته برای مهمانان هتل سرو می کنند.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


فو کوک بهشت ورزش های آبی است و نووتل به عنوان هتل امکانات خوبی را برای ورزش های آبی ایجاد کرده است. مهمانان این هتل امکان انجام تفریحاتی مانند غواصی، ماهیگیری، کانو سواری و اسنورکینگ خواهند داشت. سایر امکانات ورزشی هتل Novotel Phu Quoc Resort شامل زمین بازی تنیس، دوچرخه سواری، بدمینتون و تنیس روی میز است. Novotel Resort علاوه بر باشگاهی مجهز کلاس های مختلفی مانند کلاس های آشپزی و کلاس های یوگا نیز بر گزار می کند. بخش ماساژ هتل با انواع ماساژهای دونفره، ماساژ سر، گردن، پا و کل بدن و بخش اسپا با سونا، جکوزی و اتاق بخار آماده خدمت رسانی به مهمانان اند.
نووتل خدمات زیبایی مانند زیبایی و مراقبت های مو، پوست و ناخن را ارائه می دهد. برای کودکان نیز استخر و فضای بازی مختص آن ها ایجاد شده و همچنین بازی های فکری، کتاب ها، موسیقی ها و شبکه پخش مخصوص کودکان در هتل وجود دارد. هتل دارای امکانات باربکیو هم هست.

امکانات و خدمات هتل


نووتل ریزوت فو کوک عضوی از برند گروه هتل های زنجیره ای نووتل است و امکاناتش در حد استانداردهای بین المللی است پس انتظاراتتان را تا می توانید بالا ببرید! این هتل خدمات و امکانات مختلفی مانند دستگاه خودپرداز بانکی، اتاق چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، خدمات کانسیرج، مرکز همایش، خدمات نظافت روزانه و لاندری، رفت و برگشت فرودگاهی، آسانسور، رمپ، اتاق های بدون سیگار، روزنامه و فرودشگاه کادویی دارد. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی و اسپانیایی آشنا و پذیرش آن به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مهمانان است.

فاصله هتل نووتل فو کوک ریزورت تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل لانگ: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا زندان تاریخی فو کوک: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا مزرعه مروارید فو کوک: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی فو کوک: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا آبشار سوئی تران: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا اداره پست فو کوک: ۱۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است