search
menu

هتل Sea Links Beach Resort & Golf Mui Ne

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتلSea Links Beach Resort & Golf Mui Ne
اتاق های هتل سی لینکس بیچ ریزورت و امکانات آن ها
رستوران های هتل
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل سی لینکس بیچ ریزورت فان تیت تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتلSea Links Beach Resort & Golf Mui Ne


هتل سی لینکس بیچ ریزورت فان تیت هتلی لوکس در شهر فان تیت یا موینه ویتنام است. فان تیت به دلیل سواحل گسترده سفید رنگش، آبی امواج دریایش و درختان نارگیل فراوانش شناخته شده است. البته این شهر جاذبه های فرهنگی، تاریخی ای هم دارد که توجه گردشگران را به خود جلب کرده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به شهرهای ویتنامی را دارید به هیچ عنوان بازدید از فان تیت را از دست ندهید. این شهر می تواند مقصد مناسبی هم برای گذراندن تعطیلاتی چند روزه باشد در این صورت باید در یکی از برترین هتل های آن به نام سی لینکس بیچ ریزورت اقامت داشته باشید. هتلی ۵ ستاره که با شما همانند سلبریتی های مهم برخورد خواهد کرد.

اتاق های هتل سی لینکس بیچ ریزورت و امکانات آن ها


سی لینکس نزدیک به ساحل قرار گرفته و به همین دلیل برخی از اتاق هایش چشم اندازی رو به دریا دارند در حالی که برخی دیگر از اتاق ها رو به استخر هتلند. خانواده های چند نفره می توانند هنگام رزرو اتاق، اقامت در سوئیت خانواده را انتخاب کنند. اتاق های هتل Sea Links Beach Resort & Golf Mui Ne عایق صدا بوده و همه آن ها دارای بالکن خصوصی هستند. سیستم تهویه مطبوع در تمامی اتاق ها تعبیه شده و برای سرگرمی مهمانان تلویزیون صفحه تخت با شبکه های کابلی داخل اتاق ها قرار داده شده است. گاوصندوق و یخچال از جمله امکانات موجود در اتاق ها هستند.

رستوران های هتل


سی لینکس با اینکه هتلی رده بالاست اما رستوران های زیادی ندارد و اصلی ترین رستوران آن" سی گرین" نام دارد که با فضای غذاخوری روباز در طول روز آماده پذیرایی از مهمانان است. این رستوران انواع غذاهای آسیایی و بین المللی را با استفاده از مواد اولیه تازه فراهم و غذاهای مقوی و با کیفیتی را در اختیار مهمانان هتل قرار می دهد. اگر هوس نوشیدنی دارید کافه بار" وایت نایت" با مجموعه ای نوشیدنی های سرد و گرم آماده پذیرایی از شماست.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


طبیعت زیبای فان تیت اصلی ترین دلیلی است که گردشگران با خرید بلیط هواپیما خارجی به آن سفر می کنند. ولی برخی اوقات حجم زیاد گردشگران ممکن است برای برخی افراد خوشایند نباشد؛ به همین دلیل هتل Sea Links Beach Resort & Golf Phan Thiet علاوه بر ایجاد فضای اختصاصی پیک نیک، ساحل خصوصی نیز برای مهمانانش در نظر گرفته تا آن ها به دور از شلوغی و هیاهوی گردشگران از طبیعت و آب و هوای فان تیت لذت ببرند.
برای مهمانان اهل ورزش و فعالیت علاوه بر باشگاهی مجهز، استخر روبازی داخل مجموعه هتل ایجاد شده است. تور دوچرخه سواری، موج سواری، ماهیگیری، زمین گلف، زمین تنیس و کارائوکه از دیگر امکانات تفریحی هتل هستند. انجام چنین فعالیت هایی بدون شک خسته تان می کند اما نگران نباشید بخش ماساژ و اسپا هتل با سونا آماده اند تا با خدمات خود آرامش ذهنی و جسمی را به شما برگردانند. سی لینکس مهمانان خردسال خود را از یاد نبرده و برای کودکان زمین بازی و استخر روباز اختصاصی در نظر گرفته است.

امکانات و خدمات هتل


Sea Links Beach Resort به عنوان هتلی ۵ ستاره خدمات و امکانات فروانی را در اختیار مهمانانش قرار می دهد. خدمات کانسیرج، اتاق چمدان، خدمات تور، دستگاه خودپرداز بانکی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات نظافت روزانه، خدمات و امکانات مورد نیاز برای میتینگ ها، خدمات زیبایی پوست و مو و ناخن، شاتل فرودگاهی، اتاق های بدون سیگار، اینترنت و پارکینگ رایگان تنها بخشی از خدمات و امکانات این هتلند.

فاصله هتل سی لینکس بیچ ریزورت فان تیت تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل اونگ دیا راک: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا برج پوشانو: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل هام تین: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه لانگ بیچ پیرل: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای رانگ: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا اداره پست بین توان: ۷.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است