search
menu

هتل Tan Son Nhat Saigon Hotel Ho Chi Minh City

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tan Son Nhat Saigon Hotel Ho Chi Minh City
امکانات رفاهی هتل تان سون نهات سایگون
رستوران های هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل تان سون نهات سایگون

درباره هتل Tan Son Nhat Saigon Hotel Ho Chi Minh City


هتل تان سون نهات سایگون اقامتگاهی است بسیار باکیفیت و مجلل واقع در شهر دیدنی هوشی مین ویتنام که در مکانی مطلوب واقع در نزدیکی برخی از پرگردشگرترین جاذبه های توریستی ویتنام قرار گرفته است. این هتل ۵ ستاره در طی یک دهه فعالیت خود توانسته است عملکرد بسیار درخشانی از خود به نمایش بگذارد و به انتخاب شماره یک بسیاری از گردشگرانی که بلیط هواپیما هوشی مین را برای تجربه اقامتی دل انگیز در این شهر شگفت انگیز خریداری می کنند، مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل تان سون نهات سایگون


بعید است در طول اقامت در هتل Tan Son Nhat Saigon Hotel Ho Chi Minh City هیچ نیازی را احساس کنید، چراکه این هتل ۵ ستاره به کلیه امکانات رفاهی اعم از پارکینگ رایگان، آسانسور، اتاق چمدان، اتاق خانواده، دستگاه خودپرداز، سالن برگزاری همایش، مینی گلف، گالری هنری (موقت)، زمین تنیس، فروشگاه، محوطه بازی کودکان، مینی مارکت، کافی شاپ، سالن آرایش و زیبایی، کادوسرا، مرکز اسپا و سلامت، سونا، استخر، جکوزی و اتاق بخار مجهز گردیده است. همچنین امکانات رفاهی ویژه (وی آی پی) نیز در این هتل به افراد مهم و برجسته ارائه خواهد شد تا رفاه احداکثری این افراد نیز در طول اقامت در این مکان تامین گردد.

رستوران های هتل


به منظور احترام به ذائقه های مختلف و برآورده ساختن تمامی نیازهای خورد و خوراک میهمانان، تعداد شش رستوران مختلف در هتل تان سون نهات سایگون گنجانده شده تا رضایت سخت گیرترین و مشکل پسندترین میهمانان نیز در این هتل جلب گردد. رستوران اصلی هتل که بلو کفه نام دارد، نه تنها از فضایی دلپسند و دوست داشتنی بهره برده، بلکه از نعمت وجود کارکنانی مجرب و متعهد نیز برخوردار گشته است. منوی این رستوران انواع و اقسام غذاهای آمریکایی، آسیایی، کره ای و ویتنامی را پوشش داده است تا از حیث تنوع هیچ کمبودی وجود نداشته باشد. رستوران دوم هتل که سوشی وورلد نام دارد، همانگونه که از نام آن نیز قابل حدس است، به ارائه گستره وسیعی از غذاهای لذیذ ژاپنی اختصاص داده شده و رستوران دیم تو تاک نیز که در نزدیکی این رستوران جای گرفته، برای عاشقان غذاهای چینی احداث گردیده است. رستوران هنگ کنگ هات پات، اسکای رستوران و گریت بیر رستوران از دیگر گزینه های غذاخوری هتل تان سون نهات سایگون محسوب می شوند و هرکدام از منویی لبریز از غذایی لذیذ و محیطی دل انگیز و صمیمی تشکیل شده اند.

خدمات هتل


افزون بر امکانات فوق، هتل تان سون نهات سایگون قادر است خدمات رفاهی بسیار زیادی را به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت ارائه کند. خدماتی از قبیل: ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، پذیرش خصوصی، باربری، پرستاری از کودکان، خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، واکس کفش، خانه داری، فکس، پرینت و ماساژ به کلیه میهمانان در طول اقامت در این هتل ارائه خواهد شد.

واحدهای اقامتی هتل


از آنجایی که هتل تان سون نهات سایگون، اقامتگاهی تازه تاسیس است، کلیه واحدهای اقامتی آن در شرایط بسیار مطلوبی بسر می برند و به زیبایی با کلیه اسباب و وسایل شیک رفاهی از جمله: تلویزیون، مبلمان، تخت خواب، یخچال، میز و صندلی، کمدلباس و آباژور چیدمان شده اند. بیش از ۲۰۰ باب واحد اقامتی مجهز با طرح های اقامتی متنوعی از قبیل: سوئیت های دیلاکس، استاندارد، پرزیدنتال و دیناستی در این هتل گنجانده شده تا هیچ محدودیتی در انتخاب گزینه اقامتی مناسب وجود نداشته باشد. طراحی و رنگ آمیزی واحدهای اقامتی این هتل به سبک و سیاقی صورت گرفته که حس آرامش را به میهمانان منتقل کند و اقامتی فراموش نشدنی را برایشان رقم بزند.

موقعیت مکانی هتل


انتخاب هتل تان سون نهات سایگون برای اقامت در هوشی مین، تصمیمی هوشمندانه است، چراکه این هتل، علاوه بر داشتن مزایای فوق، از موقعیت مکانی بسیار مطلوبی نیز بهره برده است. قرار گرفتن هتل در نزدیکی برخی از جاهای دیدنی هوشی مین نظیر نمایشگاه جنگ ویتنام و کاخ استقلال هوشی مین موجب گردیده که این مکان برای گردشگرانی که قصد دارند از جاهای دیدنی ویتنام بازدید کنند، انتخابی بسیار مناسب به حساب آید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل تان سون نهات سایگون


فاصله هتل تا نمایشگاه جنگ ویتنام: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید دیاموند پلازا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک تائو دان: ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ استقلال هوشی مین: ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه تاریخ ویتنام: ۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است