search
menu

هتل Hotel Equatorial Ho Chi Minh City

star star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Hotel Equatorial Ho Chi Minh City
اماکن نزدیک به هتل اکواتوریال هوشی مین

هتل Hotel Equatorial Ho Chi Minh City


هتل اکواتوریال یکی از هتل‌های ۵ ستاره شهر هوشی‌ مین ویتنام است که در مرکز شهر قرارگرفته است. هتل اکواتوریال با تنوعی از امکانات و خدمات بسیار به خوبی اقامت فراموش نشدنی رابرایتان رقم ‌می‌زند. اتاق‌های هتل دارای طراحی داخلی بسیار زیبا به همراه منظره‌ی تماشایی به بیرون می‌باشد که همگی مجهز به امکاناتی چون تهویه مطبوع، تلویزیون، ماهواره، حمام اختصاصی، میزکار و قسمتی برای نشستن می‌باشد. همچنین اتاق‌ها مجهز به عایق صدا هستند تا مسافران اقامت دلپذیرتری را تجربه کنند. برای رفاه بیشتر مسافران هتل اکواتوریال امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه مردانه و زنانه، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
این هتل دارای استخر روباز تماشایی می‌باشد به همراه باری در کنار استخر که نوشیدن انواع نوشیدنی را در کنار شنا کردن برایتان امکان‌پذیر می‌کند. همچنین در مرکز ماساژ، سونا و اسپای هتل Hotel Equatorial Ho Chi Minh City می‌توانید لحظات آرامش بخشی را تجربه کنید. این هتل با فراهم کردن امکاناتی چون استخر و نگهداری از کودکان به فکر فرزندان شما نیز بوده است از این رو هتل اکواتوریال هوشی مین برای سفرهای خانوادگی شما به همراه فرزندان به شهر هوشی مین بسیار مناسب است. علاوه براین امکانات هتل اکواتوریال هوشی مین برای افراد ناتوان حرکتی به خوبی بهینه شده است تا آن‌ها هم بتوانند همانند افراد عادی اقامت راحت تری را تجربه کنند.
از جمله مزیت‌های برتر هتل اکواتوریال هوشی مین سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند. یکی دیگر از مزیت‌های هتل داشتن سرویس شاتل رایگان در محوطه شهری است اما اگر نیاز به ماشین داشتید امکان اجاره خودرو نیز امکان‌پذیر است. در هتل اکواتوریال هوشی مین مهمانان می‌توانند به بخش تور دسک هتل بروند و درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌های جاذب شهر از این بخش تهیه کنند. همچنین امکان برق انداختن کفش‌هایتان در این هتل ممکن است. فرودگاه بین‌المللی تان سون نهات نزدیک ترین فرودگاه به هتل است که امکان رفت‌و‌آمد به آن از طریق سرویس شاتل هتلی فراهم شده است.

اماکن نزدیک به هتل اکواتوریال هوشی مین


مرکز خرید Nowzone تا هتل اکواتوریال هوشی مین: ۴۰۰ متر
کلیسای Cho Quan تا هتل اکواتوریال هوشی مین:۴۰۰ متر
کاخ استقلال هوشی مین تا هتل اکواتوریال هوشی مین: ۲.۴ کیلومتر
مرکز خرید Takashimaya Vietnam تا هتل اکواتوریال هوشی مین: ۲.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است