search
menu

هتل Renea Cruises Halong

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Renea Cruises Halong
چرا اقامت در هتل رنه آ کروز پیشنهاد می‌شود؟
امکانات و خدمات لاکچری در هتل رنه آ کروز
رستوران هتل رنه آ کروز ها لونگ
سایر مزایای هتل رنه آ کروز ها لونگ
اماکن نزدیک به هتل رنه آ کروز ها لونگ

درباره هتل Renea Cruises Halong


هتل رنه آ کروز ها لونگ از هتل‌های ۴ ستاره شهر ها لونگ است. اگر شلوغی شهر، سرعت بالای زندگی و هیجانات کاذب محیط‌تان شما را دچار استرس و تشویش کرده است، هتل رنه آ کروز ها لونگ بهترین گزینه برای تمدد اعصابتان خواهد بود. زیرا این هتل محیط بسیار متفاوتی را به وجود آورده است. محیطی که آشنایی با آن می‌تواند بهانه محکمی برای خرید بلیط هواپیما ها لونگ و اقامت در هتل Renea Cruises Halong باشد.

چرا اقامت در هتل رنه آ کروز پیشنهاد می‌شود؟


مطمئنا تاکنون بارها متوجه شده‌اید که ورود تلفن همراه و اینترنت به زندگی شما بیشتر از اینکه باعث راحتیتان شود، شما را در معرض انواع مشکلات و استرس‌ها قرار داده است. از این رو، اقامت در مکانی مثل هتل رنه آ کروز که فاقد اینترنت بی سیم است، باعث خواهد شد که شما چند روزی از گوشی خود فاصله بگیرید و کمی محیط اطراف خودتان را لمس کنید. این در حالی است که هتل رنه آ کروز ها لونگ هیچ پارکینگی هم ندارد تا دیگر حواس مهمانان به سمت خودروهایشان هم پرت نشود و در نهایت، چند روز طعم زندگی در لحظه را بچشند. در واقع هتل رنه آ کروز یک کشتی تفریحی بسیار زیباست که شما را از دل زمین کنده و به کسب آرامش بر روی آب دعوت می‌کند. لازم به ذکر است که اتاقی با چشم انداز عالی، حمام اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع، تخت‌های راحت و کمد و سایر لوازم در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا رفاه و آرامش قابل توجهی داشته باشید.

امکانات و خدمات لاکچری در هتل رنه آ کروز


در هتل رنه آ کروز ها لونگ شما می‌توانید به روش‌های مختلفی خودتان را سرگرم کنید. یکی از این روش‌ها شرکت در کلاس‌های آشپزی و یادگیری نحوه پخت انواع غذاهای خوشمزه است. همچنین گهگاه شما می‌توانید به ماهیگیری بپردازید و از انجام این فعالیت لذت ببرید. البته اگر به سلامت جسمانی خودتان اهمیت می‌دهید بهتر است از سرویس ماساژ هتل استفاده نمایید تا تمامی عضلات و رگ‌های بدن شما جان تازه‌ای به خود بگیرند. لازم به ذکر است که بخشی از ساعت روز شما می‌تواند با حضور در تراس آفتابی این کشتی تفریحی توام با تماشای زیبایی‌های دریا و آرامش خاصی باشد.

رستوران هتل رنه آ کروز ها لونگ


شگفت زده کردن مهمانان با پذیرایی از آنها در محیطی بسیار شیک و رمانتیک، کاری است که هر روز صبح تا شب رستوران هتل رنه آ کروز ها لونگ آن را انجام می‌دهد. این رستوران آشپزهایی دارد که کسی نمی‌تواند در پخت غذاهای ویتنامی رقیب آنها باشد. در مجموع، همه شرایط برای تجربه صبحانه، ناهار یا شامی به یاد ماندنی در رستوران هتل رنه آ کروز مهیا است. ناگفته نماند که این هتل نوشیدنی‌ها و میوه‌هایی لذیذی را نیز در کافه خود برای مهمانانش سرو می‌کند.

سایر مزایای هتل رنه آ کروز ها لونگ


به غیر از امکان برخورداری از امکانات و خدمات ذکرشده، اقامت در هتل رنه آ کروز ها لونگ مزایای دیگری نیز دارد. مثلا در این هتل می‌توان از خدمات پذیرش ۲۴ ساعته مثل تبدیل ارز، رزرو بلیط، نگهداری چمدان‌ها و تنظیم تور گردشگری استفاده کرد. همچنین برخورداری از مزیت‌های سیستم گرمایشی، روم سرویس و سرویس تحویل روزنامه را نیز باید به این لیست اضافه کنیم. لازم به ذکر است که اگر زبان سخت ویتنامی را بلد نباشید، کافیست کمی انگلیسی یا فرانسوی یاد بگیرید تا در طول اقامت در هتل رنه آ کروز ها لونگ به راحتی با کارکنان این هتل گفتگو کنید. زیرا اغلب آنها به هر دو این زبان‌ها مسلط هستند.

اماکن نزدیک به هتل رنه آ کروز ها لونگ


فاصله هتل رنه آ کروز ها لونگ تا پارک سان ورلد: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله هتل رنه آ کروز ها لونگ تا موزه کوانگ نیه: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله هتل رنه آ کروز ها لونگ تا بازار شبانه ها لونگ: ۶ کیلومتر
فاصله هتل رنه آ کروز ها لونگ تا غار دائو گو: ۷٫۲ کیلومتر
فاصله هتل رنه آ کروز ها لونگ تا بندر توآن چائو: ۹٫۱ کیلومتر
فاصله هتل رنه آ کروز ها لونگ تا جزیره تی تاپ: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است