search
menu

هتل Huong Hai Sealife Cruise Ha Long

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Huong Hai Sealife Cruise Ha Long
اماکن نزدیک به هنگ های سی لایف کروز

درباره Huong Hai Sealife Cruise Ha Long


در سفر به ویتنام یکی از بهترین اقامت گاه های ۴ ستاره ای که برای اقامت می توان رزرو کرد، هنگ های سی لایف کروز (Huong Hai Sealife Cruise) است. این کروز موقعیت مکانی عالی دارد و در نزدیک ساحل واقع شده است. هنگ های سی لایف کروز برای مهمانان خود خدمات و امکانات متنوع و در حد عالی فراهم کرده است تا اقامتی بسیار دلنشین و به یاد ماندنی برای آن ها فراهم نماید. تاکنون تمام مهمانانی که بلیط هواپیما ویتنام خریده و در هنگ های سی لایف کروز اقامت کرده اند، بسیار خوشنود و خرسند بوده اند. زیرا امکانات این کروز ۴ ستاره در حد یک هتل ۵ ستاره هستند. هنگ های سی لایف کروز تا شهر کوآنگ نین حدودا یک ساعت فاصله دارد. مهمانان توسط کشتی کروز برای انجام تفریحات مختلف به این شهر سفرور می شوند. یکی از مزایای قرار داشتن کروز در فاصله نسبتا کمی از شهر کوآنگ نین (Quang Ninh City)، این است که مهمانان می توانند در ساحل معروف این شهر به ماهیگیری ماهی های مرکب بپردازند و یا در کنار ساحل ورزش ""تای چی"" که یکی از سیستم های نرم و درونی هنر رزمی کونگ فو یا همان ووشو است، یاد گرفته و تمرینات آن را انجام دهند. تماشای فیلم در اکران بزرگ سینمایی واقع شده در کنار ساحل نیز لذت وصف ناپذیری دارد. علاوه بر این شنا، قایقرانی و غواصی از دیگر فعالیت های آبی مهیجی است که مهمانان هتل Huong Hai Sealife Cruise Ha Long می توانند در این ساحل انجام دهند.
در هنگ های سی لایف کروز خدماتی از قبیل پارکینگ و اینترنت وای فای رایگان ارائه می گردند. مهمانان از امکانات و خدمات متنوع و سرگرم کننده این کروز به وجد می آیند. در محوطه بیرونی اقامت گاه که مقابل ساحل قرار دارد، محل آتش، پیک نیک، امکانات باربکیو، محل آفتاب گیری فراهم شده است تا مهمانان بتوانند از آن ها استفاده کرده و لذت ببرند. همچنین، در داخل محوطه فعالیت های گوناگون و جذابی نظیر موسیقی زنده، نمایش ها، کلاس های آشپزی، شام با تِم خاص، شب های فیلم، نمایش استندآپ کمدی، سرگرمی های عصرانه، قایقرانی، ماهیگیری و ... برگزار می شوند. مهمانان در این کروز از لحظه به لحظه اقامتشان لذت می برند و سرگرم می شوند.
برای مهمانان که در طول سفر به سلامت و تناسب اندامشان اهمیت می دهند، سالن ورزشی با مربی حرفه ای و مجرب در نظر گرفته شده تا مهمانان در این سالن تمرنات ورزشی انجام دهند و در صورت نیاز از مربی ورزشی یاری بگیرند. کلاس های یوگا برای طرفداران این ورزش برگزار می شود. مهمانان می توانند در این کلاس ها شرکت کنند و حرکات یوگا را یاد بگیرند. خدماتی از قبیل اسپا، ماساژ، وان، جکوزی، خدمات زیبایی و ریلکسیشن در مرکز سلامت و اسپای هنگ های سی لایف کروز ارائه می گردند. برای آرامش و دفع استرس های زندگی روزمره مراجعه به این مرکز پیشنهاد می شود.
اقامت در هنگ های سی لایف کروز بسیار هیجان انگیزتر و جذاب تر از چیزی است که در عکس ها مشاهده می کنید و قطعا یک تجربه بی نظیر خواهد بود. تمامی اتاق های مهمان در این کروز دارای امکانات و خدمات لوکس و استاندارد هستند و تمام آن چه برای یک اقامت دلنشین لازم است، برای مهمانان فراهم می کند. انواع اتاق های خانواده، با خدمات بسیار ویژه (VIP) ،سوئیت ماه عسل و اتاق های سیگار- ممنوع (مخصوص افراد غیر سیگاری) در این اقامت گاه برای مهمانان در نظر گرفته شده اند. اتاق های مهمان در هنگ های سی لایف کروز عایق صدا بوده و دارای تلویزیون ال سی دی با فیلم رایگان، تخت، مبلمان، میز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، سشوار، دمپایی، حوله و ... هستند. خدمات خانه داری به صورت روزانه به تمام اتاق ها ارائه می گردد و نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار خوب و رضایتبخش هستند. خدمات روم سرویس و صبحانه در اتاق نیز در صورت درخواست ارانه می گردند.
در رستوران هنگ های سی لایف کروز، در سه وعده غذای اصلی و برانچ انواع غذاهای خوشمزه قاره ای، ویتنامی، ایتالیایی، ایرلندی، انگلیسی، آسیایی، آمریکایی، حلال، وگان، گیاهخواری، بدون گلوتن برای تمام مهمانان حتی افراد دارای رژیم خاص و بیمار و همچنین کودکان تدارک دیده می شوند. غذاهای خوشمزه و متنوع این رستوران به صورت سلف سرویس (بوفه ای) سرو می شوند و امتحان کردن آن ها مطمئنا می ارزد. در بار نوشیدنی نیز انواع نوشیدنی های مختلف برای مهمانان آماده و سرو می شود.
امکانات هنگ های سی لایف کروز تمامی ندارند و یکی از دیگری جذاب تر و شگفت انگیزتر هستند. در لابی نیز آسایش و رفاه مهمانان ملاحظه گردیده و امکانات گوناگونی فراهم شده است. دستگاه واکس کفش، دستگاه نوشیدنی، دستگاه غذای میان وعده ای، کتابخانه، اتاق چمدان، تلویزیون، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، فروشگاه، منطقه سیگار- آزاد (مخصوص افراد سیگاری)، امنیت ۲۴ ساعته و پذیرش ۲۴ ساعته در لابی هنگ های سی لایف کروز قرار گرفته اند. پرسنل پذیرش به طور شبانه روزی فعالیت می کنند و بسیار صمیمی و خوش برخورد هستند. فعالیت هایی از قبیل پذیرش و تخلیه اتاق در هنگ های سی لایف کروز به عهده پرسنل پذیرش است. همچنین، مهمانان برای درخواست خدمات گوناگون از قبیل اتو، خشکشویی، اتو پرس، فکس، فتوکپی، برگزاری جلسات میتینگ و تجاری، کرایه ماشین، کانسرج، خدمات تورو بلیط، تبدیل ارز، کودکیاری، خدمات شاتل و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش به زبان های انگلیسی و ویتنامی مسلط هستند و به بهترین شکل ممکن مهمانان را هدایت و راهنمایی کرده و به تمام سوال ها و نیازهای آن ها پاسخ می دهند. تمامی کارکنان هنگ های سی لایف کروز بسیار مجرب، کاردان، خوش اخلاق و خونگرم هستند و نهایت تلاششان را می کنند تا مهمانان خاطره خوش و به یاد ماندنی از اقامت در این کروز داشته باشند.

اماکن نزدیک به هنگ های سی لایف کروز


فاصله هنگ های سی لایف کروز تا موزه کوآنگ نین: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله هنگ های سی لایف کروز تا ها لانگ کوئین: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله هنگ های سی لایف کروز تا دهکده تفریحی سان ورلد دانانگ منطقه با نا هیلز: ۷٫۴ کیلومتر
فاصله هنگ های سی لایف کروز تا خلیج هالونگ: ۱۳ کیلومتر
فاصله هنگ های سی لایف کروز تا بندر توئان چائو: ۱۸٫۶ کیلومتر
فاصله هنگ های سی لایف کروز تا فرودگاه بین المللی کت بای: ۵۳٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است