search
menu

هتل Golden Cruise Ha Long

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Golden Cruise Ha Long
تحقق رویاها در هتل گلدن کروز ها لونگ
امکانات تفریحی و ورزشی هتل گلدن کروز
امکانات سلامتی و بهداشتی هتل گلدن کروز
سایر امکانات و خدمات هتل گلدن کروز ها لونگ
اماکن نزدیک هتل گلدن کروز ها لونگ

درباره هتل Golden Cruise Ha Long


هتل گلدن کروز ها لونگ از هتل‌های ۵ ستاره شهر ها لونگ است. این هتل در محیطی کاملا متفاوت نسبت به همه اقامتگاه‌هایی که تاکنون دیده‌اید از شما میزبانی کرده و لحظاتی رویایی برایتان رقم خواهد زد. اگر اندکی با هتل Golden Cruise آشنا شوید قطعا شما هم به صف طولانی کسانی خواهید پیوست که اشتیاقی وصف ناپذیر برای اقامت در این هتل و لمس فضای دلنشین آن دارند.

تحقق رویاها در هتل گلدن کروز ها لونگ


احتمالا شما هم مثل خیلی‌ها دوست دارید که زندگی وسط دریا را تجربه کنید. یعنی اینکه، بر روی تخت خودتان دراز بکشید و همزمان با تماشای زیبایی‌ آب‌های آرام، به خواب بروید. حتی وقتی از خواب برمی‌خیزید، اولین صحنه‌ای که در مقابل چشمانتان قرار می‌گیرد، صحنه دل انگیز آب‌ دریا باشد. این شرایط برای زمانی که غذا می‌خورید و یا هر کار دیگری می‌کنید نیز پابرجاست. به عبارت بهتر، شما دوست دارید زندگیتان برای چند روز با دریا و زیبایی‌هایش عجین شود. پس کافیست مهمانان هتل Golden Cruise Ha Long شوید. هتلی که در داخل یک کشتی بسیار لوکس و اعیانی به پذیرایی از مهمانان خود پرداخته و تک تک آنها را شگفت زده می‌کند.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل گلدن کروز


هتل گلدن کروز ها لونگ مثل یک اقامتگاه واقع در خشکی، انواع تفریحات و سرگرمی‌ها را برای مهمانان خودش تدارک دیده است. تقریبا هر شب در این هتل شما می‌توانید به تماشای اجرای زنده موسیقی بپردازید. شرکت در کلاس‌های آشپزی، حضور در تورهای آشنایی با مراکز فرهنگی و خوردن شام در تم‌های مختلف فقط بخشی از فعالیت‌های لذت بخش و تفریحی شما خواهند بود. اگر اهل انجام ورزش‌های آبی باشید، امکانات لازم برای کانوسواری و غواصی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. البته در این بین، ماهیگیری هم فعالیتی نیست که بتوان به سادگی از آن صرف نظر کرد. زیرا جذابیت‌های خاص خود را دارد. اگر هیچ یک از این فعالیت‌ها نظر شما به خود جلب نکرد، باز هم هتل گلدن کروز ها لونگ سورپرایز دیگری برایتان خواهد داشت. هتل محبوبتان این بار شما را به سالن ورزشی مجهز و زیبایی هدایت خواهد کرد. سالنی با بهترین و مدرن‌ترین امکانات که ورزش کردن در آن، فوق العاده لذت بخش است.

امکانات سلامتی و بهداشتی هتل گلدن کروز


اگر شانس با شما به قدری یار بود که هنگام خرید بلیط هواپیما ها لونگ، مهمان هتل گلدن کروز شدید، حتما به مرکز اسپا در این هتل مراجعه کنید. بعله درست خوانده‌اید. هتل گلدن کروز در کشتی تفریحی و لاکچری خود دارای مرکز اسپا نیز هست. استفاده از سونا و همچنین برخورداری از انواع مراقبت‌های پوستی و بهداشتی در هتل گلدن کروز ها لونگ امری رایج و عادی برای مهمانان به شمار می‌رود.

سایر امکانات و خدمات هتل گلدن کروز ها لونگ


تراس هتل گلدن کروز یکی از مکان‌های پر طرفدار این کشتی تفریحی و زیباست که مطمئنا شما را ساعت‌ها به خود جذب خواهد کرد. از طرفی دیگر، رستوران این مکان که غذاهای دلچسبی سرو می‌کند، فضایی برای شما خواهد آفرید که تاکنون فقط در رویاهای خودتان آن را می‌دیدید. هتل گلدن کروز ارائه دهنده سرویس اینترنت بی سیم رایگان نیز هست. برای پارک کردن خودروهای خودتان در این هتل نگرانی خاصی نداشته باشید چراکه در نزدیکی آن یک پارکینگ بسیار خوب وجود دارد. مجهز بودن هتل گلدن کروز ها لونگ به صرافی، آسانسور، شبکه تلویزیونی کودکان، کتاب‌ها و فیلم‌های مخصوص قشر سنی کودک و نوجوان، کادو فروشی، سیستم اطفای حریق، سیستم گرمایشی و سرویس حمل و نقل به فرودگاه نیز از خدمات و امکاناتی هستند که جذابیت انتخاب و اقامت در این هتل را به میزان بسیار زیادی افزایش می‌دهند. البته این‌ها فقط بخشی از برجسته‌ترین خدمات هتل گلدن کروز ها لونگ به شمار می‌روند.

اماکن نزدیک هتل گلدن کروز ها لونگ


فاصله هتل گلدن کروز ها لونگ تا ساحل بای تیم: ۲٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است