search
menu

هتل Queen's Finger Hotel Da Nang

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Queen's Finger Hotel Da Nang
امکانات رفاهی هتل کوئینز فینگر دانانگ
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل کوئینز فینگر دانانگ
اماکن دیدنی نزدیک به هتل کوئینز فینگر دانانگ

درباره هتل Queen's Finger Hotel Da Nang


هتل کوئینز فینگر دانانگ از گزینه های مقرون بصرفه اقامتی کشور ویتنام است که در منطقه ای بسیار تماشایی و خوش منظره واقع در شهر شگفت انگیز و بندری دانانگ واقع شده است. این هتل سه ستاره که در فاصله ۳۶۰ متری ساحل رویایی «مای که» واقع شده، از موقعیت مکانی بسیار مطلوبی بهره جسته و قادر است طیف وسیعی از امکانات رفاهی را به گردشگرانی که بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت را برای تجربه سفری خاطره انگیز خریداری می کنند، ارائه دهد.

امکانات رفاهی هتل کوئینز فینگر دانانگ


امکانات رفاهی متعدد هتل کوئینز فینگر دانانگ موجب شده که این هتل به موهبتی برای خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت و گردشگرانی که دوست دارند اقامتی بیادماندنی را در شهر دیدنی دانانگ تجربه کنند، تبدیل گردد. از پارکینگ رایگان گرفته تا رستوران و نوشگاه، هرآنچه برای اقامتی دل انگیز و بیادماندنی در هتل Queen's Finger Hotel Da Nang نیاز داشته باشید، در محوطه آن خواهید یافت. هتل Queen's Finger Hotel Da Nang از ساختمانی مرتفع تشکیل شده که درست در بام آن، استخری وسیع قرار داده شده است. این استخر که از طراحی بسیار مدرن و زیبایی تشکیل شده، از چنان چشم اندازی برخوردار است که خود به تنهایی به دلیلی برای اقامت در این هتل مبدل گردیده است.
بی تردید تماشای نمای مسحورکننده شهر دانانگ برفراز ساختمانی مرتفع و در حین شنا در آب های زلال استخری وسیع چنان لذت بخش است که هر گردشگری را به خرید بلیت هواپیما و اقامت در این هتل وسوسه می کند. رختکن، اتاق خانواده، اتاق چمدان، استخر کودکان، سالن اجلاس، اسپا، آسانسور، محوطه استعمال دخانیات، صندوق امانات و تهویه مطبوع از دیگر امکاناتی است که هتل کوئینز فینگر دانانگ به میهمانان خود ارائه خواهد داد. ناگفته نماند که برای تامین نیاز خورد و خوراک میهمانان، رستوران باکیفیتی در هتل کوئینز فینگر دانانگ قرار گرفته که قادر است لذت شیرین اقامت در این هتل را با طیف وسیعی از غذاهای لذیذ و رنگارنگ خود دو چندان سازد. بکارگیری از سرآشپزانی متبحر و کارکنانی مجرب و حرفه ای موجب گردیده است که رستوران هتل با برترین رستوران های این منطقه نیز رقابت کند و به یکی از مزایای اقامت در هتل کوئینز فینگر دانانگ مبدل گردد.

خدمات هتل


گزینش کارکنان هتل با وسواسی زیادی از سوی مدیریت صورت گرفته تا خدماتی بسیار باکیفیت و درخور به خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت ارائه گردد. خدماتی از قبیل: خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط بازدید از جاذبه های گردشگری دانانگ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، اینترنت وایفای و پرسرعت، صرافی، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، کرایه خودرو و غیره به کلیه میهمانان هتل در طول اقامت در این مکان ارائه خواهد شد تا اقامتی راحت و آسوده را در این هتل تجربه کنند.

واحدهای اقامتی هتل


وجود طرح های اقامتی متنوعی از قبیل: فمیلی روم (چشم انداز شهر)، دیلاکس روم (چشم انداز شهر)، آپارتمان (چشم انداز دریا) و سوئیت هایی استاندارد موجب گردیده که انتخاب اتاقی مناسب در این هتل به امری آسان برای گردشگران مبدل گردد. لازم است ذکر گردد که کلیه واحدهای اقامتی هتل کوئینز فینگر دانانگ از فضایی وسیع و دلباز و طراحی و دکوری جذاب و لوکس برخوردار بوده و با تجهیزات اقامتی مختلفی نظیر مبلمان، تلویزیون، تخت خواب، میز تحریر، کمدلباس و آباژور تزئین شده اند.

موقعیت مکانی هتل کوئینز فینگر دانانگ


از دیگر امتیازهای اقامت در هتل کوئینز فینگر دانانگ، امکان دسترسی به جاهای دیدنی دانانگ ویتنام است. گردشگرانی که این هتل را برای اقامت برگزیدند، قادر خواهند بود در اندک زمانی به ساحل زیبا و دلنواز دانانگ دسترسی داشته باشند و به راحتی به مرکز شهر دانانگ که تنها ۴ کیلومتر با این هتل فاصله دارد، سفر کنند. وجود برخی از جاذبه های گردشگری محبوب دانانگ نظیر پارک آسیا و منطقه شگفت انگیز کوه های مرمرین دانانگ باعث شده که این هتل به اقامتگاهی محبوب برای شیفتگان جاذبه های طبیعی و تفریحی مبدل گردد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل کوئینز فینگر دانانگ


فاصله هتل تا موزه هنری آپساید دان وورلد دانانگ: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پل تران تای لای دانانگ: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آسیا دانانگ: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کوه های مرمرین دانانگ: ۵.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا بنای بانو بودای دانانگ: ۶.۳۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است