search
menu

هتل Danang Golden Bay

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Danang Golden Bay
انواع اتاق های هتل دانانگ گلدن بی و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل دانانگ گلدن بی تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Danang Golden Bay


هتل دانانگ گلدن بی هتل پنج ستاره و رده بالا در دانانگ ویتنام است. خدمات و امکانات ارائه شده توسط این طرح توانسته رضایت مهمانانش را به خوبی جلب و این هتل را به یکی از بهترین گزینه های اقامتی مهمانان در ویتنام تبدیل کند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به ویتنام را دارید حتماً باید اقامت در هتل دانانگ را امتحان کنید این هتل سطح متفاوتی از خدمات را ارائه داده و با شما همانند سلبریتی های بین المللی رفتار خواهد کرد. هتل Danang Golden Bay دارای استخر بی انتها و چشم اندازی فوق العاده رو به دریا است. به همین دلیل پیشنهاد می شود برای این که منظره بهتری از دریا و محیط اطراف داشته باشید اتاق های طبقات بالایی هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

انواع اتاق های هتل دانانگ گلدن بی و امکانات آن ها


هتل گلدن بی انواع مختلفی از اتاق ها و سوئیت ها و اتاق های پرزیدنتال را دارد که برخی از آن ها دارای بالکن و برخی دیگر رو به خلیج قرار گرفته اند. تمامی اتاق های این هتل دارای میز تحریر و مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. برای سرگرمی مهمانان داخل اتاق ها تلویزیون صفحه تخت قرار داده شده است. برخی از واحدهای اقامتی هتل دارای آشپزخانه و اجاق گاز و مایکروفرند. حمام داخل سوئیت اتاق ها دارای دوش های طلایی و لوازم بهداشتی هستند. به تمامی اتاق ها خدمات روم سرویس ارائه می شود.

رستوران هتل


دانانگ گلدن بی رستوران مختلف دارد. رستوران هاریزون انواع غذا های آمریکایی و آسیایی را سرو میکند در حالیکه رستوران گلدن اسکوئر مجموعه ای از غذاهای ویتنامی، تایلندی، سوشی و استیک ها را برای مهمانان آماده کرده است. دیگر رستوران هتل بلانگا بی نام دارد که با منوی لاکارته خود پذیرای مهمانان هتل است.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


هتل دانانگ گلدن بی برای سرگرمی و تفریح مهمانان رشتی ز امکاناتی را فراهم کرده تا حوصله مهمانش در طول اقامت در هتل سر نرود. امکانات ورزشی هتل شامل باشگاهی مجهز با مربی خصوصی، سونا، بیلیارد، تورهای پیاده روی و تورهای دوچرخه سواری است. همچنین هتل با دریافت کمی هزینه کلاس های مختلفی مانند کلاس های آشپزی و تورها و کلاس های فرهنگی در رابطه با فرهنگ محلی برگزار می کند که شرکت در آن ها خالی از لطف نخواهد بود. برای کودکان استخر روبازی در نظر گرفته شده که در پشت بام هتل قرار دارد. امکانات باربیکیو در محوطه وجود دارد که می توانید با پرداخت کمی هزینه از آن استفاده کنید.

امکانات و خدمات هتل


مهمانان هتل دانانگ گلدن بی می توانند از چک این/ چک اوت خصوصی، خدمات کانسیرج، دستگاه خودپرداز بانکی، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور و پذیرش ۲۴ ساعته استفاده کنند. بد نیست بدانیم که کارکنان این هتل به ۳ زبان انگلیسی، ویتنامی و چینی آشنا هستند. مهمانان این هتل در بخش های مختلف هتل به اینترنت رایگان دسترسی خواهند داشت علاوه بر این می توانند با مراجعه به فروشگاه هتل یادگاری های مورد نظر خود را تهیه کنند. دیگر امکانات و خدمات هتل عبارتند از آسانسور، اتاق های بدون سیگار، کرایه اتومبیل، رفت و برگشت فرودگاهی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات نظافت روزانه، خدمات خشکشویی، خدمات لباسشویی و اتو. مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی دارند توجه داشته باشند که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

فاصله هتل دانانگ گلدن بی تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پل سونگ هان: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا روستای ماهیگیری مان تای: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا معبد چائو دای: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه چام: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا کوه مانکی( میمون ها): ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آسیا دانانگ: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است