search
menu

هتل Rixos The Palm Hotel and Suites Ultra All Inclusive Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rixos The Palm Hotel & Suites Ultra All Inclusive Dubai
امکانات کلی هتل ریکسوس پالم
اتاق های هتل ریکسوس پالم دبی
امکانات اتاق های هتل ریکسوس پالم
رستوران های هتل ریکسوس پالم
امکانات تفریحی و رفاهی هتل ریکسوس پالم
فاصله هتل ریکسوس پالم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Rixos The Palm Hotel & Suites Ultra All Inclusive Dubai


هتل ۵ ستاره لوکس ریکسوس پالم در دبی واقع شده است. این هتل با بالکن های اختصاصی در هر اتاق چشم اندازی رو به دریا دارد. فضای داخلی و خارجی هتل ریکسوس با طراحی ترکی تزئین شده اند و مجهز به انواع امکانات تفریحی و رفاهی هستند. به خاطر وجود چند رستوران در این هتل می توانید انواع غذاهای ایتالیایی و ترکی سفارش دهید. همچنین مرکز اسپا و ماساژ در هتل ریکسوس پالم شامل انواع ماساژهای تایلندی و سوئدی است. در باشگاه ورزشی هتل نیز مربی حرفه ای به طور خصوصی با شما ورزش خواهد کرد. به دلیل نزدیکی به پارک آبی آکواونچر Aquaventure می توانید پیاده بروید یا اینکه در کنار ساحل و زیر آفتاب لذت ببرید. هتل ریکسوس پالم دبی شامل یک مجتمع ساحلی لوکس است که چشم انداز بی نظیری از آب های خلیج فارس و مارینا را تماشا خواهید کرد. هتل ریکسوس با سنت های ترکی برایتان ماساژ درمانی مانند بالایی، تایلندی و سوئدی اجرا می کنند. این هتل شامل مرکز غواصی است که می توانید غواصی را با اقامت در هتل ریکسوس پالم دبی تجربه کنید. هتل ریکسوس پالم دبی از برند ریکسوس تشکیل شده است و ریکسوس یک برند هتل ترکی - اماراتی است که به ساخت و اداره هتل های لوکس با خدمات یوآل UALL معروف هستند و با ارائه امکانات متنوع تفریحی برای اقامت خانوادگی مناسب است.

امکانات کلی هتل ریکسوس پالم


هتل ریکسوس پالم دارای ۱۰ طبقه بوده و در فاصله ۴۷ کیلومتری از فرودگاه دبی قرار گرفته است که شامل ترانسفر فرودگاهی است و در طول اقامت خود می توانید از سرویس های رفت و برگشت به مکان های مختلف لذت ببرید. همچنین اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده و بار در این هتل ریکسوس پالم دایر است. همچنین شامل سالن های کنفرانس و اتاق جلسات است. در هنگام مراجعه به Rixos The Palm Dubai Hotel اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. استفاده از پارکینگ هتل ریکسوس پالم با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر است. قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و شامل بخشی برای نگهداری چمدان ها، میز تور، تبدیل ارز است. همچنین شامل نگهداری کودکان با پرداخت هزینه اضافی است. امکاناتی نظیر نظافت روزانه به صورت رایگان، لباسشویی، خشکشویی، اتو و واکس با هزینه جداگانه است. اگر برای سفر کاری به دبی با خرید بلیط هواپیما سفر کرده اید، در هتل ریکسوس پالم می توانید به اتاق جلسات و امکاناتی مانند مرکز بیزینس دسترسی داشته باشید. شاتل فرودگاهی، محلی برای افراد سیگاری، تهویه مطبوع و مغازه هایی برای خرید، کرایه اتومبیل، آسانسور، اتاق های وی آی پی، سالن های زیبایی و آرایشی، امکاناتی برای افراد معلول و ناتوان جسمی دارد. پرسنل هتل ریکسوس پالم به زبان های عربی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ترکی و اوکراینی تسلط دارند.

اتاق های هتل ریکسوس پالم دبی


هتل ۵ ستاره ریکسوس پالم دارای ۲۳۱ اتاق و سوئیت است. بسیاری از اتاق ها چشم اندازی دیدنی و جذاب از خلیج فارس را دارند. در این هتل با انواع اتاق روبرو خواهید شد. این اتاق ها عبارتند از اتاق دولوکس با چشم انداز دریا، اتاق دولوکس، اتاق پریمیوم با چشم انداز باغ، سوئیت سنیور چشم انداز دریا، سوئیت جونیور با چشم انداز دریا، سوئیت کینگ گرند اکسکیوتیو، سوئیت کینگ با چشم انداز دریا، سوئیت خانواده با دو اتاق خواب و سه اتاق خواب و چهار اتاق خواب، سوئیت چهار اتاق خوابه و پنج اتاق خوابه با چشم انداز استخر.

امکانات اتاق های هتل ریکسوس پالم


همه اتاق های این هتل مدرن شامل تهویه مطبوع هستند و نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می گیرد و امکانات دیگری مانند حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی، دوش، حوله، سشوار است. همچنین امکاناتی مانند کمد، مینی بار، کتری برقی، تلفن، کانال های ماهواره ای، گاوصندوق در اتاق ها وجود دارد.

رستوران های هتل ریکسوس پالم


در هتل ریکسوس پالم ۵ رستوران وجود دارد که عبارتند از: A LA TURCA مخصوص غذاهای تورکی و بین المللی است و در وعده های صبحانه، ناهار و میان وعده و شام به صورت سلف سرویس است. رستوران L`OLIVO RISTORANTE نیز با سرو غذاهای ایتالیایی در وعده های شام با منو در خدمت مسافران است. رستوران TORO LOCO STEAKHOUSE به خانه استیک مشهور است و در وعده شام آماده پذیرایی از مسافران است. رستوران AQUA & MORE نیز مخصوص غذاهای دریایی بوده و در وعده شام به صورت منویی آماده ارائه خدمات است. در نهایت، رستوران TURQUOISE غذاهای بین المللی در صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه ای سرو می کند. علاوه بر رستوران های ذکر شده، چندین کافه نیز وجود دارد که می توانید انواع نوشیدنی محلی و بین المللی و آبمیوه های تازه سفارش دهید.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل ریکسوس پالم


فعالیت هایی که می توانید در هتل ریکسوس پالم انجام دهید عبارتند از سرگرمی های عصرانه، باشگاه کودکان، ورزش های آبی، کلوب های شبانه، زمین بازی و ماهی گیری و زمین تنیس است. هتل ریکسوس دارای ساحل اختصاصی و استخر است و در کنار ساحل و استخر نیز تخت هایی برای آفتاب گرفتن وجود دارد. نام سالن اسپای هتل ریکسوس Anjana است و در فضای بیرونی هتل نیز می توانید به ساحل اختصاصی، صندلی های آفتاب گیری، تراس و باغ دسترسی داشته باشید. استخر روباز در هتل ریکسوس پالم به صورت رایگان و در تمام طول سال دایر است. حمام بخار و ترکی همراه با مرکز ماساژ و اسپا با پرداخت هزینه اضافی همراه است. امکاناتی مانند باشگاه بدنسازی و سونا در این هتل دایر است.

فاصله هتل ریکسوس پالم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل ریکسوس پالم تا جزیره نخل دبی: ۱۳٫۴ کیلومتر
فاصله هتل ریکسوس پالم تا پارک آبی وایلد وادی: ۱۷٫۸ کیلومتر
فاصله هتل ریکسوس پالم تا برج العرب: ۱۸٫۱ کیلومتر
فاصله هتل ریکسوس پالم تا ساحل جمیرا: ۳۰٫۴ کیلومتر
فاصله هتل ریکسوس پالم تا برج خلیفه: ۳۱٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است