search
menu

هتل Van Suites Otel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل VAN SUITES OTEL
امکانات کلی وان سوئیتز اوتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله وان سوئیتز اوتل تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل VAN SUITES OTEL


هتل وان سوئیتز از هتل های میان رده ۳ ستاره و اقتصادی است که در خیابان جمهوریت در شهر وان ترکیه واقع شده است. جاذبه های تاریخی، گردشگری و مراکز خرید زیبای شهر وان مردم را وسوسه می کند که برای خرید و تفریح به این شهر سفر کنند. این هتل ۳ ستاره با ۱۵ سال تجربه کاری و نزدیک بودن به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری از جمله موزه وان، مسجد اولو، قلعه وان و مرکز خرید AVM مورد توجه گردشگران بی شماری قرار گرفته است. اگر زمان اجازه دهد، می توانید به Cumhuriyet Caddesi که در فاصله ای نزدیکی از این هتل واقع شده دسترسی داشته باشید. اتاق های تمیز و راحت، امکانات رفاهی مجهز و قیمت مناسب این هتل همه ساله مسافران زیادی را به سوی خود می کشاند. هنگام اقامت در Van Suites Otel، اگر احساس گرسنگی می کنید، می توانید در فاصله کمی از هتل، Mahall City را پیدا کنید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به وان را داشته باشید، این هتل بهترین های وان را در دسترس شما قرار می دهد و اقامت شما را آرام و لذت بخش می کند.

امکانات کلی وان سوئیتز اوتل


وان سوئیتز اوتل دارای وسایل جدید و موقعیت مناسب است. این هتل دارای ۷۱ اتاق مجهز، لابی با مبلمان شیک، اینترنت بی سیم رایگان در لابی، نظافت روزانه، شاتل فرودگاهی و میز پذیرش ۲۴ ساعته است. میهمانانی که با وسیله نقلیه وارد می شوند، به پارکینگ رایگان دسترسی دارند. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی با پرداخت هزینه اضافه در این هتل در دسترس است. هتل دارای ۲ آسانسور است که برای جا به جایی بین طبقات از آن ها استفاده می شود. در این هتل رستوران وجود ندارد اما تنها در چند قدمی آن رستورانی با کیفیت قرار دارد که میهمانان می توانند در آن از انواع غذاهای محلی لذت ببرند. همچنین در چند قدمی هتل کافه هایی برای سرو نوشیدنی های سرد و گرم در دسترس هستند.
با اینکه هتل در بین مراکز خرید واقع شده است اما به دلیل وجود پنجره های دو جداره برای استراحت، آرام است. هتل پرسنل خوبی دارد که سعی می کنند به شما کمک کنند. پرسنل خوش برخورد و با تجربه به سه زبان ترکی، فارسی و انگلیسی تسلط دارند و به زبان فارسی صحبت کردن کارکنان یکی دیگر از مزایای اقامت در این هتل به شمار می رود. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های وان سوئیتز اوتل عبارتند از: اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته. این هتل دارای ۷۱ اتاق وسوئیت بزرگ و جادار با ۱۲۰ تخت است. اتاق ها دارای آشپزخانه هستند که برای کاهش در هزینه ها می توانید خودتان آشپزی کنید. هر اتاق مجهز به ماشین لباسشویی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم و تلویزیون ال سی دی با کانال های متنوع جهانی است.
همچنین اتاق ها دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی از قبیل شامپو، حوله، سشوار و دمپایی هستند. در اتاق های به روز شده بالکن نیز وجود دارد. خدمات ۲۴ ساعته در اتاق ها موجود است.

رستوران هتل


در وان سوئیتز اوتل رستورانی وجود ندارد اما بوفه ای برای سرو صبحانه در دسترس است. ۲ نوع پنیر، کره، زیتون، شیر، نان، تخم مرغ، شیره انگور، عسل و یک نوع سبزی در صبحانه سرو می شود.

فاصله وان سوئیتز اوتل تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید AVM: ۹۰۰ متر
فاصله تا پارک آبی کاگداس آکوا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه وان: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا خانه گربه های وان: ۱۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است