search
menu

هتل Pera White Hotel Van

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pera White Hotel Van
امکانات عمومی هتل پرا وایت وان
واحدهای اقامتی هتل و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل پرا وایت وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pera White Hotel Van


هتل پرا وایت یکی از هتل‌های سه ستاره در شهر وان است. این هتل در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد و همین امر سبب می‌شود تا مسافران بتوانند به جاهای دیدنی و گردشگری دسترسی داشته باشند. طراحی و دکوراسیون این هتل شیک بوده و چیدمان وسایل شیک است. در هنگام رزرو هتل Pera White Hotel Van نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید، زیرا برای دسترسی به فرودگاه می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی بهره‌مند شوید و لازمه استفاده از این خدمات پرداخت هزینه مربوطه است. از جاهای دیدنی شهر وان می‌توان به موزه وان، قلعه وان، مرکز خرید AVM، خانه گربه‌های وان و مسجد وان اشاره کرد. بازدید از همه این جاذبه‌ها به گردشگران توصیه می‌شود. همچنین پارک آبی و آکوا پارک مشهوری در وان وجود دارند که به مسافران پیشنهاد می‌شود.

امکانات عمومی هتل پرا وایت وان


در هتل پرا وایت بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از مسافران استقبال می‌کنند. در هنگام اقامت در این هتل زیبا می‌توانید حیوانات خانگی را به همراه خود ببرید. اینترنت وای فای رایگان در این هتل ارائه می‌شود. در صورت نیاز به فکس و فتوکپی می‌توانید به لابی مراجعه کنید. از جمله خدمات مربوط به شستشو عبارت‌اند از خشک‌شویی و لباسشویی. برای سپردن وسایل ارزشمندتان می‌توانید از گاوصندوق بهره‌مند شوید. در صورت تحویل اتاق نیز می‌توانید چمدان‌هایتان را به اتاق چمدان دایر شده در لابی هتل Pera White Hotel Van بسپارید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر وان نیز می‌توانید به میز تور گردشگری رفته و با جاهای دیدنی و مراکز خرید شهر آشنا شوید. برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ دایر شده است.

واحدهای اقامتی هتل و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق استاندارد دوبل و اتاق استاندارد کوادروپل. اتاق‌ها در هتل پرا وایت به طور روزانه نظافت می‌شوند. در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، میز کار، چای‌ساز، مینی بار و حمام اختصاصی مجهز به لوازم شستشو و بهداشتی بهره‌مند شوید. زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود. بر اساس قوانین رایج در این هتل کودکان زیر ۲ سال اقامتی رایگان دارند. دیوارها و پنجره‌های اتاق‌های هتل Pera White Hotel Van عایق صدا بوده و مسافران می‌توانند اقامتی همراه با آرامش را تجربه کنند. مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان در نظر گرفته‌شده است.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل سرپوشیده بوده و مسافران می‌توانند انواع وعده‌های غذایی را سفارش داده و نوش جان کنند. همچنین محلی به عنوان کافی‌شاپ دایر شده و انواع نوشیدنی و خوراکی سرو می‌کنند. وعده صبحانه همه‌روزه در هنگام صبح به طور رایگان ارائه می‌شود که باید از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح به رستوران بروید و صبحانه سلف‌سرویس نوش جان کنید.

فاصله هتل پرا وایت وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی چاغداش وان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ای وی ام: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه وان: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است