search
menu

هتل Noir Ram Hotel Van

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Noir Ram Hotel Van
امکانات عمومی هتل نویر رم وان
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هتل نویر رم وان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Noir Ram Hotel Van


هتل نویر رم وان یکی از بهترین‌های شهر وان است و اقامت در آن بدلیل نزدیکی با مراکز خرید، می‌تواند رفت و آمد شما را نیز تسهیل کند. از آنجاییکه این هتل به تازگی افتتاح شده‌است، دارای ساختمانی تمیز و وسایل و تجهیزاتی نو است. معماری این هتل بسیار زیبا و جذاب است و طراحی نمای بیرونی آن نیز جلوه‌ی جذابی دارد. اتا‌قهای هتل نیز جذابیت ویژه‌ای از نظر چیدمان دارد و با توجه به امکاناتی که دارند به راحتی می‌توانید در این واحدها اقامت کنید. مکان قرار گیری هتل Noir Ram Hotel Van بسیار مناسب و ایده آل است و شما به راحتی می‌توانید از هتل به مراکز خرید و جاهای دیدنی این شهر بروید. شما می‌توانید از طریق هوایی و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما نیز به شهر وان بروید. علاوه بر این تورهای زمینی نیز می‌تواند شما را به شهر وان برساند. جاهای دیدنی وان مانند قلعه وان، موزه وان، دریاچه وان و .... هستند که با بازدید از این جاهای دیدنی علاوه بر خرید از مراکز تجاری و بازارهای وان، می‌توانید سفری به یادماندنی را در این شهر داشته‌باشید. در ادامه بیشتر به ذکر جزئیات امکانات هتل‌ خواهیم پرداخت.

امکانات عمومی هتل نویر رم وان


این هتل بسیار تمیز است و بهداشت در آن بسیار رعایت شده‌است و نظافت بصورت روزانه در هتل انجام می‌شود. تمام واحدها دارای وای فای رایگان هستند و علاوه بر واحدها بخش‌های عمومی هتل نیز دارای اینترنت وای فای رایگان هستند. اگر از طریق زمینی به شهر وان سفر کرده‌اید می‌توانید از پارکینگ هتل نیز استفاد کنید. استفاده از پارکینگ هزینه مجزایی دارد. از آنجاییکه هتل چند طبقه است دارای آسانسور نیز هست تا به راحتی به طبقات مختلف بروید. افراد معلول نیز می‌توانند اقامت بسیار راحتی را در هتل تجربه کنند زیرا تمام امکانات مورد نیاز برای اقامت آن‌ها تعبیه شده‌است. دستگاه پرینتر و کپی نیز تعبیه شده‌است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است و اگر حیوان خانگی دارید قبل از رزرو هتل Noir Ram Hotel Van بهتر است به این مورد توجه کنید. پذیرش هتل بصورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی در خدمت مسافران هتل است. سیستم تهویه مطبوع و وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز در هتل وجود دارد تا اقامت راحتی را تجربه کنید. خدماتی مانند خشکشویی و لاندری در این هتل وجود ندارد، ولی برای دریافت این خدمات بهتر است از پذیرش هتل بخواهید تا شما را راهنمایی کنند. از موارد جالب توجه دیگر این است که این هتل برای کودکان زیر ۲ سال و نوزادان هزینه‌ای برای اقامت دریافت نمی‌کند. در ادامه به معرفی واحدهای اقامتی هتل خواهیم پرداخت.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی هتل با توجه به این که این هتل به تازگی تاسیس شده‌است بسیار زیبا و شیک هستند و چیدمان مدرنی نیز دارند. از لحاظ نظافت نیز با خیالی راحت می‌توانید واحدها را انتخاب کنید، زیرا همانند سایر بخش‌های هتل Noir Ram Hotel Van نظافت بصورت مرتب و با دقت انجام می‌شود. مینی بار در واحدها وجود دارد. تلویزیون، تلفن، چراغ خواب و چای ساز نیز از سایر مواردی است که در تمام واحدها وجود دارد. کمد دیواریهای بزرگی در تمام واحدها وجود دارد تا به راحتی لباسها و لوازم خود را نظم دهید. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل موارد زیر است:
• سوئیت ۴ نفره با دو تخت تک نفره و یک تخت دو نفره
• واحد سوپریور با گنجایش ۳ نفر
• واحد استاندارد با گنجایش دو نفر

رستوران هتل


هتل Noir Ram Hotel Van رستوران ندارد ولی چون در موقعیت خوبی قرار دارد، در نزدیکی هتل رستوران‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از غذاهای لذیذ ترکی لذت ببرید.

فاصله هتل هتل نویر رم وان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید وان ای وی ام: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه وان: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است