search
menu

هتل Moonlight Hotel Van

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Moonlight Van
امکانات عمومی هتل مون لایت وان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مون لایت وان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Moonlight Van


هتل مون لایت از هتل های ۴ ستاره زیبا و دنج در شهر وان ترکیه است، تا حدی که این هتل در میان گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است. اگر به دنبال مکانی نوساز با امکانات رفاهی خوب واقع در موقعیت مکانی عالی هستید، بی شک پیشنهاد ما رزرو هتل مون لایت است. این هتل فاصله ۵ دقیقه ای تا موزه وان و فاصله ۱۰ دقیقه ای تا تئاتر وان دارد. هتل ۴ ستاره مون لایت نسبت به هتل های هم تراز خود دارای قیمت مناسبی است. این هتل در نزدیکی خیابان جمهوریت واقع شده است که یکی از خیابان های اصلی شهر وان به شمار می رود و به همین دلیل قرارگیری در مرکز شهر وان دسترسی مناسبی به نقاط مختلف شهر دارد، همچنین چندین رستوران و فروشگاه در این خیابان وجود دارند که جزو امتیازات ویژه این هتل محسوب می شوند. همان طور که اشاره شد Moonlight Hotel Van به دلیل موقعیت مکانی مناسب در شهر وان به ایستگاه اتوبوس نیز خیلی نزدیک است و دسترسی به مکان های گردشگری را برای مسافران این هتل آسان نموده است.

امکانات عمومی هتل مون لایت وان


امکاناتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه جداگانه در این هتل انجام می گیرد، همچنین برای دسترسی به فرودگاه نیز ترانسفر فرودگاهی دایر است. توجه داشته باشید که در زمان خرید بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید، زیرا در قسمت پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند. همچنین در تمامی نقاط Moonlight Hotel Van دسترسی به اینترنت وای فای رایگان امکان پذیر است. در قسمت لابی تبدیل ارز انجام می گیرد و برای کودکان نیز فعالیت های سرگرم کننده ای وجود دارد. پارکینگ اختصاصی رایگان در این هتل مخصوص مسافرانی است که با ماشین شخصی سفر می کنند. کارکنان هتل مون لایت خوش برخورد و مجرب هستند و برایتان اقامتی خاطره انگیز فراهم می کنند و تمامی کارکنان به زبان های انگلیسی، ترکی استانبولی و فارسی تسلط دارند که همین دلیل محبوبیت در میان ایرانی ها گردیده است. از امکانات دیگر ارائه شده در این هتل می توان به آسانسور، کافی شاپ، کرایه اتومبیل اشاره کرد. توجه داشته باشید که براساس قوانین هتل مون لایت بردن حیوانات خانگی ممنوع است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی این هتل در واقع ۴۵ اتاق و ۵ سوئیت هستند و بنابر شرایط و تعداد نفراتتان می توانید اتاق یا سوئیت مورد نظرتان را انتخاب کرده و رزرو نمایید. انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق ۲ تخته، اتاق ۳ تخته و اتاق ۴ تخته، همچنین سوئیت های یک خوابه و دوخوابه. برای دسترسی به اتاق های Moonlight Hotel Van می توانید از دو آسانسور موجود استفاده کنید.هتل مون لایت دارای ۵۰ اتاق است و اتاق‌ های هتل مون لایت بسیار زیبا طراحی شده‌ اند و روزانه به صورت رایگان نظافت می شوند. اندازه اتاق های این هتل در حد استانداردهای جهانی بوده و نسبتا بزرگ هستند. همه اتاق ها شامل امکاناتی نظیر تخت خواب‌ های راحت، میز کار، مینی‌ بار، چایی ساز و قهوه ساز، تهویه مناسب و تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. در داخل همه اتاق ها گاوصندوق تعبیه شده است تا خیالتان از بابت وسایل گرانبهای خود راحت باشد. حمام های اختصاصی در داخل اتاق ها شامل دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، دمپایی است. ساعت تحویل اتاق در این هتل ۱ ظهر و ساعت تخلیه نیز ساعت ۱۱ صبح است. توجه داشته باشید که اتاق های این هتل ضد دود بوده و اجازه استعمال سیگار ندارید.

رستوران هتل


همه روزه صبحانه محلی در این هتل سرو می شود که می توانید در رستوران یا اتاقتان نوش جان کنید. همچنین در اطراف هتل مون لایت نیز چندین رستوران وجود دارد، مطمئنا از طعم بی نظیر غذاهای محلی سیر نخواهید شد.

فاصله هتل مون لایت وان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد بزرگ وان: ۳۰۰ متر
فاصله تا تئاتر شهر: ۶۵۰ متر
فاصله تا موزه وان: ۷۵۰ متر
فاصله تا بازار محلی وان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا هفت کلیسا: ۱۰.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است