search
menu

هتل Hotel Dosco Van

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Dosco Van
اتاق‌های هتل دوسکو وان
مکان‌های عمومی در هتل دوسکو
سرویس‌های هتل دوسکو وان
امکانات هتل دوسکو وان برای کودکان
سایر امکانات و خدمات هتل دوسکو
اماکن نزدیک به هتل دوسکو وان

درباره هتل Hotel Dosco Van


هتل دوسکو وان از هتل‌های میان‌رده شهر وان است. این هتل از همه لحاظ مناسب اقامتی دنج و آسوده است. زیرا هم اتاق‌های آن شرایط و امکانات مناسبی دارند، هم فضای بیرونی و هم اینکه، موقعیت مکانی Hotel Dosco در شهر وان بسیار خوب و مناسب ارزیابی می‌شود. از این رو، اگر قصد خرید بلیط هواپیما وان دارید، پیشنهاد ما را برای آشنایی با این هتل پذیرا باشید و خودتان را برای یک شگفتی بسیار بزرگ آماده کنید.

اتاق‌های هتل دوسکو وان


هر یک از اتاق‌های شیک و دوست داشتنی هتل دوسکو با امکاناتی مثل مینی بار، یخچال، محلی برای خوردن شام، چای ساز الکتریکی و حمامی اختصاصی همراه با دوش، وان و سشوار تجهیز شده‌اند. اتاق پذیرایی این واحدهای اقامتی به قدری دنج است که کافیست چند ساعتی در آنجا بنشینید تا خستگی روحی و جسمی شما کاملا برطرف شد.

مکان‌های عمومی در هتل دوسکو


تراس هتل دوسکو وان برجسته‌ترین مکان عمومی در این اقامتگاه محسوب می‌شود. این مکان فرصتی در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید آرامش بسیار زیادی وارد اوقات فراغت خود کنید. مکان عمومی دیگری که توجه مهمانان را به خود جلب می‌کند، آشپزخانه اشتراکی این هتل است. این آشپزخانه با امکانات خوبی که دارد، فرصت آشپزی را برایتان به ارمغان می‌آورد تا شما در طول سفر هم بتوانید از دست پخت خودتان لذت ببرید. لازم به ذکر است که باغ سرسبز هتل دوسکو علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به نمای کلی این هتل می‌بخشد، محیطی بسیار دلنشین برای گذراندن چندین ساعت از زمان اقامت نیز به حساب می‌آید. لازم به ذکر است که کتابخانه و اتاق بازی هتل دوسکو وان نیز مکان‌های عمومی جالبی هستند که برای سرگرمی شما کارساز خواهند بود.

سرویس‌های هتل دوسکو وان


هتل دوسکو وان با کارکنانی که مسلط به سه زبان انگلیسی، عربی و ترکی استانبولی هستند، سرویس‌ها و خدمات متنوعی را مهیا کرده و در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. در این هتل، سرویس اینترنت بی سیم و پارکینگ به صورت رایگان به مهمانان ارائه می‌شوند. چندین سرویس دیگر نیز وجود دارد که استفاده از آنها مستلزم پرداخت هزینه اندکی است. برای مثال، کافیست شما مبلغ مشخصی را پرداخت کنید تا لباس‌هایتان توسط خدمه شسته و اتو شوند. همچنین یکی دیگر از سرویس‌های هزینه دار بسیار خوب در هتل دوسکو وان، سرویس حمل و نقل به فرودگاه است که باعث راحتی در رفت و آمد به این مکان می‌شود. صرافی هتل دوسکو وان، پذیرش، میز رزرو تور و بخش صندوق امانات آن نیز همه روزه خدمات خود را بی وقفه به مهمانان ارائه می‌کنند.

امکانات هتل دوسکو وان برای کودکان


از آنجایی که هتل دوسکو وان ارزش خاصی برای کانون گرم خانواده قائل است، در صورتی که شما همراه با همسر و فرزند خودتان مهمان این هتل شوید، امکانات خاصی در اختیارتان قرار خواهد داد. شبکه مخصوص کودکان، گیت‌های محافظت از نوازادان، زمین بازی سرپوشیده، کتاب، موسیقی و دی وی دی مناسب اقشار سنی کودک و نوجوان و انواع پازل‌ها و بازی‌های مختلفی که در هتل دوسکو وان ارائه می‌شوند، لذت سفر به وان و اقامت در این هتل را برای فرزندان شما چندین برابر می‌کند.

سایر امکانات و خدمات هتل دوسکو


در هتل دوسکو وان شما می‌توانید از مزایای آسانسور، سرویس کرایه خودرو، آرایشگاه و رستورانی با بهترین غذاها استفاده کنید و رنگ و بوی خاصی به مسافرت و اقامت خود ببخشید. مطمئنا، خودتان هم به خوبی به این مساله واقف هستید که سفر به شهر وان بسیار لذت بخش است. حال آنکه در طول این سفر، اقامتگاهی به نام هتل دوسکو وان میزبان شما باشد. مطمئنا، در چنین حالتی لذت مسافرت شما با بهره مندی از امکانات متنوع این اقامتگاه چندین برابر خواهد شد.

اماکن نزدیک به هتل دوسکو وان


فاصله هتل دوسکو وان تا موزه وان: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل دوسکو وان تا: سالن تئاتر وان: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله هتل دوسکو وان تا استادیوم آتاتورک: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل دوسکو وان تا قلعه وان: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله هتل دوسکو وان تا خانه‌های قدیمی وان: ۴٫۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است