search
menu

هتل Griffon Apart Hotel Van

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره Griffon apart hotel Van
امکانات و خدمات هتل گریفن آپارت وان
واحدهای اقامتی هتل گریفن آپارت وان
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل گریفن آپارت وان

درباره Griffon apart hotel Van


هتل گریفن آپارت وان هتلی اقصادی و مقرون به صرفه در شهر وان کشور ترکیه است که محیطی بسیار راحت، تمیز و آرامش بخش را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. این هتل یکی از هتل‌های بسیار مقرون به صرفه در شهر وان به شمار می‌رود و اگر به قصد خرید کردن می‌خواهید به وان سفر کنید، سکونت در این هتل برای شما از هر جهت مفید خواهد بود. هزینه‌های پایین هتل در کنار امکانات رفاهی مناسب سبب می‌شوند که مهمانان بخش مهمی از بودجه خود را به جای محل اقامت، به خرید و گشت و گذار در شهر وان اختصاص دهند. نزدیکی این هتل به مراکز خرید متعدد و گوناگون سبب می‌شود که مسافران برای خرید، احتیاج به رفت و آمد‌های طولانی و خسته کننده نداشته باشند و هر چیزی را که تمایل به خرید آن دارند در همان اطراف هتل پیدا کنند. علاوه بر آن مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر وان که شامل قلعه وان، دریاچه وان و موزه وان هستند در فاصله بسیار نزدیکی از هتل گریفن آپارت قرار گرفته‌اند و امکان دسترسی راحت به آن‌ها نیز برای مهمانان این هتل فراهم شده است. بنابراین می‌توان گفت موقعیت مکانی هتل گریفن به گونه‌ای است که در مجموع چه به قصد خرید و به چه به قصد گشت و گذار در اماکن تفریحی به این شهر سفر کنید، اقامت در آن می‌تواند برای شما رضایت بخش باشد.
شهر وان ترکیه، شهری کوچک در کشور ترکیه است که حجم عظیمی از مراکز خرید و برند‌های معروف جهانی را در خود جای داده است. تنوع کالاها، اصل بودن اجناس و مهم‌تر از همه پایین بودن قیمت‌ها در این شهر سبب شده است که مسافران زیادی تنها به قصد خرید سالیانه به این شهر سفر کنند. از آنجایی که وان یکی از شهر‌های مرزی کشور ترکیه است که با ایران مرز مشترک دارد، سفر به آن برای ایرانیان آسان‌تر و کم هزینه‌تر است و از همین جهت این شهر سالیانه میزبان تعداد فراوانی مسافر ایرانی است که به قصد خرید یا گشت و گذار به این شهر سفر کرده اند. اگر شما نیز قصد سفر به شهر وان را دارید می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنید و با اقامت در Griffon apart hotel Van سفری اقتصادی و در عین حال راحت را برای خود رقم بزنید.

امکانات و خدمات هتل گریفن آپارت وان


از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل گریفن آپارت وان می‌توان به رفتار بسیار دوستانه و صمیمانه پرسنل این هتل اشاره کرد که با مهمانوازی فوق العاده‌ای که دارند اقامت را برای مهمانان زیبا و دوست داشتنی می‌کنند. صبحانه‌ای که در این هتل برای مهمانان سرو می‌شود شامل تخم مرغ، انواع پنیرها و انواع سبزیجات است و تنوع مواد غذایی موجود در وعده صبحانه برای مسافران رضایت بخش خواهد بود. هتل ناهار‌های بسته‌بندی شده را به مهمانان ارائه می‌دهد که در صورت تمایل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر آن، این هتل دارای خدمات روم سرویس است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتند، غذا یا نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. پرسنل هتل مسلط به زبان انگلیسی هستند و از همین جهت به راحتی می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. در Griffon apart hotel Van اتاق‌های غیر سیگاری نیز وجود دارند و در صورتی که به دود سیگار حساس هستید می‌توانید با اقامت در این واحدهای اقامتی سفر راحتی را تجربه کنید.

واحدهای اقامتی هتل گریفن آپارت وان


از جمله واحدهای اقامتی موجود در هتل گریفن آپارت وان می‌توان به آپارتمان دوخوابه، اتاق دونفره، اتاق توئین استاندارد و اتاق سه نفره استاندارد اشاره کرد. تمامی این واحدها فضایی بسیار راحت و تمیز را برای اقامت در اختیار مسافران قرار می‌دهند که حضور در آن‌ها برای مهمانان هم از جهت آسایش و آرامش و هم از جهت اقتصادی، ارزشمند خواهد بود. Griffon apart hotel Van در مجموع دارای ۱۲ واحد اقامتی است که امکانات متنوعی از جمله آشپزخانه به همراه یخچال و وسایل آشپزی، حمام خصوصی به همراه لوازم بهداشتی رایگان، میز کار، تلویزیون صفحه تخت، امکانات اتو کشی و… را به مهمانان ارائه می‌دهند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل گریفن آپارت وان


فاصله هتل تا موزه وان: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا تئاتر ایالتی وان: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس وان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه وان: ۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا خانه‌های قدیمی وان: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است