search
menu

هتل Grand Hotel Van

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Hotel Van
امکانات کلی هتل گرند وان
رستوران هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل گرند وان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Hotel Van


گراند هتل وان از هتل های ۴ ستاره میان رده ای واقع در مرکز شهر وان است. این هتل در یک منطقه تجاری شلوغ و در نزدیکی تقاطع دو بزرگراه واقع شده است و تا ایستگاه اتوبوس وان ۴.۲ کیلومتر و با فرودگاه ۹.۹ کیلومتر فاصله دارد. Grand Hotel Van به دلیل نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری وان از جمله موزه وان، قلعه هایک، مسجد جامع وان و قلعه وان مورد توجه و استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته است. مراکز خرید بسیاری در نزدیکی این هتل وجود دارد که می توانید برای خرید لوازم مورد نیاز خود و سوغاتی به آن ها مراجعه کنید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به کشور ترکیه و شهر وان را داشته باشید، هتل گرند وان با امکانات مناسب مکان مناسبی برای اقامت و لذت بردن از سفر است.

امکانات کلی هتل گرند وان


هتل گرند وان دارای یک رستوران à la carte است. همچنین تراس و سالن مشترک وجود دارد. دسترسی WiFi رایگان، پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، انبار چمدان و میز پذیرش ۲۴ ساعته نیز در دسترس است. هتل همچنین دارای امکاناتی برای جلسات و خدماتی از جمله خشکشویی، اتوکشی و لباسشویی است. امکانات ویژه برای افراد معلول، فکس، فتوکپی و نظافت روزانه ارائه می شود. میهمانان می توانند پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل داده و به راحتی به گردش و تفریح بپردازند. صرافی هتل در خدمت شماست، اگر نیاز به تبدیل ارز داشتید می توانید با مراجعه به صرافی به راحتی این کار را انجام دهید. قبل ار رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل این هتل ندارید. در این هتل اتاق های ویژه افراد سیگاری وجود دارد تا مزاحم مسافران دیگر نشوند.
برای گشت و گذار در شهر می توانید خودرویی کرایه کرده و به راحتی از جاهای دیدنی و تفریحی وان دیدن کنید. ماشین خودکار فروش نوشیدنی نیز در اختیار میهمانان قرار دارد. برای گذراندن اوقات فراغت خود می توانید به کلوب شبانه رفته و اوقات خوشی را سپری کنید. پرسنل خوش برخورد این هتل به ۷ زبان زنده دنیا از جمله زبان های ترکی، انگلیسی، فرانسوی، روسی، آلمانی، آذربایجانی و عربی تسلط دارند و با رفتار خوب آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند و سفری خاطره انگیز را برای شما به ارمغان می آورند. گردشگران با اقامت در این هتل لازم نیست زمان زیادی را برای رسیدن به جاهای دیدنی وان صرف کنند. همچنین قیمت مناسب و تمیزی هتل از دیگر مزایای اقامت در هتل گرند به شمار می رود.

رستوران هتل


رستوران هتل گرند وان یک منوی ویژه را ارائه می دهد و با انواع غذاهای خوشمزه محلی آماده پذیرایی از میهمانان است. همچنین انواع نوشیدنی ها نیز در بار هتل موجود است. صبحانه بوفه و غذای مخصوص کودک نیز در دسترس هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل گرند دارای ۴۵ اتاق شیک و مدرن است که از جمله آن ها می توان به اتاق های عایق صدا و بدون آلرژی خانوادگی، اتاق استاندارد، اتاق دو نفره لوکس با تراس و سوئیت ماه عسل اشاره کرد. اتاق ها در این جا تهویه مطبوع، میز، تلفن، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و کابلی ارائه می دهند. سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی دارای دوش، سشوار و کتانی حمام نیز در اتاق ها وجود دارد. از مهم ترین ویژگی های اتاق های این هتل می توان به امکان سرو صبحانه در اتاق ها اشاره کرد.

فاصله هتل گرند وان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید آتایوس سیلور: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید وان آ وی ام: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید تورکوآز: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه وان: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است