search
menu

هتل Athena Life Hotel Van

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Athena Life Hotel Van
امکانات عمومی هتل آتنا لایف وان
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آتنا لایف وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Athena Life Hotel Van


هتل آتنا لایف در شهر تاریخی و بی‌نظیر وان واقع‌شده است. این هتل سه ستاره بوده و در طول سال از مسافران زیادی میزبانی می‌کند. این هتل در نزدیکی خیابان جمهوریت قرار دارد و این خیابان با چند قدم پیاده‌روی قابل‌دسترس است. این خیابان جزو خیابان‌های مشهور در شهر وان به شمار می‌رود و چندین جای دیدنی و مرکز خرید دارد. همان‌طور که می‌دانید شهر وان به دلیل نزدیکی به کشورمان موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد و در هر تعطیل یا مناسبت‌های خاص راهی شهر وان می‌شوند. در صورت سفر هوایی به این شهر می‌توانید نسبت به رزرو بلیط هواپیما سفرمارکت و رزرو این هتل اقدام کنید. فرودگاه وان در فاصله ۸ کیلومتری از هتل Athena Life Hotel Van واقع‌شده است. همچنین با سفر به این شهر می‌توانید انواع لباس‌های برند را با کیفیت عالی تهیه کنید، زیرا اکثر مراکز خرید دارای نمایندگی برندهای مختلف هستند. علاوه بر این‌ها، با سفر به شهر وان می‌توانید از جاهای دیدنی و تاریخی مانند قلعه وان، موزه وان و دریاچه وان بازدید کنید.

امکانات عمومی هتل آتنا لایف وان


این هتل شامل اینترنت وای فای رایگان است که در تمامی نقاط هتل می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران هستند. پارکینگ مجموعه نیز رایگان بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. برای دسترسی به تمامی طبقات این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید و در هر طبقه از هتل Athena Life Hotel Van دوست داشته باشید اتاق موردنظرتان را رزرو کنید. همچنین برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند، با خیال راحت می‌توانند اتاق موردنظرشان را رزرو کنند. همچنین در ورودی نیز قسمت رمپ برای رفت‌وآمد ویلچر تعبیه‌شده است. پرسنل در این هتل به زبان ترکی استانبولی صحبت می‌کنند اما به دلیل مسافرت ایرانیان زیاد به این شهر زبان فارسی را نیز یاد گرفته‌اند و همین امر موردتوجه ایرانی‌ها قرارگرفته است. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل آتنا لایف وان ممنوع اعلام‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی در این هتل می‌توان به مرکز اسپا اشاره کرد که در این بخش می‌توانید انواع ماساژ دریافت کنید. همچنین در این سفر و با اقامت در هتل آتنا لایف می‌توانید به حمام ترکی بروید و به بدنتان استراحت دهید.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق تریپل، اتاق توئين یا دوبل، اتاق استاندارد کوادروپل، اتاق دوبل بیسیک، در اتاق‌های این مجموعه می‌توانید از خدمات متفاوتی استفاده کنید و اقامتی خوش و به‌یادماندنی را تجربه کنید. تمامی اتاق‌ها به طور مرتب نظافت می‌شوند. در هتل آتنا لایف ۴۰ واحد اقامتی وجود دارد. تختخواب‌ها مرتب و تمیز بوده و احساس آرامش خواهید کرد. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل Athena Life Hotel Van برای افراد سیگاری محل مشخصی در نظر گرفته‌شده است. پنجره اتاق‌های این هتل رو به شهر بوده و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید زیبایی‌های شهر را تماشا کنید. سایر امکانات موجود در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از کتری برقی، چای‌ساز و قهوه ساز، میز کار، تلویزیون، تلفن، کمد لباس، آب‌معدنی و لوازم بهداشتی در حمام اختصاصی.

رستوران هتل


رستوران در هتل آتنا لایف دایر بوده و انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌کنند. در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام این رستوران دایر است. وعده صبحانه به صورت سلف‌سرویس و رایگان ارائه می‌شود ولی برای وعده‌های دیگر باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

فاصله هتل آتنا لایف وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان بشیول: ۱۶۰ متر
فاصله تا پارک وان: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آتاتورک: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه وان: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است