search
menu

هتل Yol Is Holiday Trabzon

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Yol Is Holiday Trabzon
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران هتل
خدمات و امکانات دیگر هتل
فاصله هتل تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره Yol Is Holiday Trabzon


هتل یول ایش هالیدی ترابزون از هتل های ۴ ستاره شهرِ دیدنی ترابزون است که در واقع یکی از هتل های زنجیره ای یول ایش ترابزون به حساب می آید و ۲ شعبه دیگر این هتل در شهرهای آدانا و دیدم تاسیس شده اند. این هتل در قلب ترابزون واقع شده است، جایی که فاصله بسیار کمی با جاذبه های دیدنی ترابزون دارد و تقریبا با این جاذبه ها احاطه شده است. از هتل به هر سمتی که بروید با جاذبه ای دیدنی روبرو می شوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل Yol Is Holiday Trabzon در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد و بیش تر به خاطر خدماتی که ارائه می دهد به محبوبیت زیادی بین گردشگران دست پیدا کرد. کافیست در این هتل با مشکلی برخورد کنید، پرسنل هتل با خوشرویی تمام و خیلی سریع آن را حل می کنند. ارتباط با پرسنل هتل یول ایش هالیدی ترابزون هم سخت نیست، آنها به زبان های انگلیسی، روسی و آلمانی مسلط هستند و برای شمایی که صحبت به انگلیسی راحت‌تر از ترکی است، مزیت خوبی به شمار می‌رود. در واقع به غیر از امکاناتی مثل پارکینگ رایگان، رستوران، اتاق های خانواده و خدماتی چون ترانسفر فرودگاهی رایگان، این مهمان‌نوازی کارکنان هتل است که گردشگران را به اقامت دوباره و چندباره در آن وسوسه می‌کند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل یول ایش هالیدی ترابزون در اتاق های استاندارد یک نفره و ۳ نفره و یا اتاق های بزرگ تری همچون اتاق های دلوکس ۴ نفره یا سوئیت های ۲ نفره از مهمانان خود میزبانی می کند. مجموع اتاق ها و سوئیت های هتل به ۶۵ واحد می رسد و با توجه به نوساز بودن هتل، اتاق ها وضعیت خوبی دارند، دکوراسیون و معماری اتاق ها و امکانات مدرنی که در آن ها گنجانده شده، ظاهر زیبا و دلبازی به آن ها داده اند. در تمامی واحدها تهویه مطبوع وجود داشته و برخی از آن ها دارای بالکن هایی هستند که به خلوتگاه مهمانان و محل نوشیدن قهوه و تماشای چشم انداز شهر تبدیل شده اند. با وجود چای ساز در اتاق ها، هر زمان که بخواهید می توانید برای خود چای دم کنید. لوازم بهداشتی رایگان، میز و حوله از دیگر امکاناتی هستند که در این اتاق ها قرار داده شده اند.

امکانات رستوران هتل


اگر نگاهی به نظرات ثبت شده مهمانان هتل یول ایش هالیدی ترابزون بیاندازید، می بینید که همه آن ها از کیفیت و تنوع صبحانه های هتل تعریف کرده اند. این صبحانه ها به سبک سلف سرویس سرو می شوند و میوه ها و لبنیات تازه بخشی از خوراکی های متنوع صبحانه هستند. ضمن اینکه رستوران هتل برای وعده های شام و ناهار و حتی برانچ با منوی انتخابی و یا به سبک سلف سرویس از مهمانان خود پذیرایی می کند. در منوی رستوران انواع غذاهای فست فود، دریایی، خاورمیانه ای، ترکی و بین المللی را پیدا می کنید.

خدمات و امکانات دیگر هتل


در ماه های خوش آب و هوا، میز و صندلی هایی برای نشستن و دور هم بودن در فضای بیرون هتل چیده می شوند. هتل یول ایش هالیدی ترابزون خدمات متنوعی را برای سلامتی مهماناش ارائه می دهد که از بین آن ها می توان به انواع خدمات ماساژ، اتاق بخار، خدمامت زیبایی، اسپا و سونا اشاره کرد. در ضمن شاید درباره محبوبیت حمام های ترکی شنیده باشید، این هتل حمام عمومی هم دارد و تجربه جدیدی برایتان رقم می زند. هتل دارای باشگاه مجهزی است و در عین حال که با برنامه تلویزیونی کودکان، آن ها را سرگرم می کند، بازی ها و پازل هایی را در اختیارشان قرار می دهد. هتل یول ایش هالیدی ترابزون با داشتن اتاق جلسه و خدمات فکس و کپی برای کسانی هم که بلیط هواپیما ترابزون را به خاطر اهداف کاری خریداری کرده اند، گزینه مناسبی به حساب می آید.

فاصله هتل تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ترابزون: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه ترابزون: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید وارلی باش: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا خانه آتاتورک: ۳.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است