search
menu

هتل Saylamlar Hotel Trabzon

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Saylamlar Hotel Trabzon
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
واحدهای اقامتی هتل
رستوران هتل
بخش پذیرش و لابی هتل
خدمات هتل
اماکن نزدیک به هتل سایلاملار ترابزون

درباره هتل Saylamlar Hotel Trabzon


ترابزون، یکی از شهرهای ساحلی و توریستی ترکیه است که سالانه در فصول مختلف سال، به خصوص در بهار و تابستان میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا خصوصا ایران قرار می گیرد. به همین دلیل هتل های متنوع و متفاوت زیادی در این شهر برای مهمانان در نظر گرفته شده اند تا تمام کسانی که بلیط هواپیما ترابزون می خرند، متناسب با بودجه و نیازهایشان بتوانند هتل مدنظرشان را برای اقامت رزرو کنند. هتل سایلاملار (Saylamlar Hotel Trabzon)، یک هتل ۴ ستاره در ترابزون است که امکانات متنوع بسیاری برای مهمانان خود فراهم کرده است. اقامت در هتل سایلاملار از لحاظ رفاه، آسایش، دسترسی به نقاط مهم شهر و امکانات بسیار لذتبخش است. پرسنل زحمت کش این هتل شبانه روز تمام سعی شان را می کنند تا رضایت مهمانان را با ارائه بهترین خدمات به دست آورند.

امکانات رفاهی هتل


از جمله امکاناتی که هتل سایلاملار برای مهمانان رایگان در نظر گرفته، استفاده از پارکینگ و دسترسی به اینترنت وای فای در سراسر هتل است. پارکینگ رایگان برای مسافرانی که با خودروی شخصی خود سفر می کنند، گزینه فوق العاده ای به حساب می آید و اینترنت پرسرعت نیز از واجبات لاینفک زندگی امروزی است و مهمانان نسبت به آن بسیار حساس هستند. هتل سایلاملار برای سرگرمی و تفریح مهمانان امکانات گوناگونی را فراهم کرده است. مهمانانی که به تناسب اندام و سلامت جسمانی خود در طول سفر اهمیت می دهند، می توانند در سالن ورزشی هتل تمرین کنند. همچنین، استخر روباز هتل سایلاملار برای شنا و استراحت مکان فوق العاده ای است. در کنار استخر تخت و چتر آفتاب جهت استراحت مهمانان وجود دارند. علاوه بر این، مهمانان می توانند برای رفع خستگی و آرامش از خدمات ماساژ، اسپا، حمام ترکی، سونا و ... هتل سایلاملار بهره مند شوند. با امکانات تفریحی که هتل سایلاملار برای مهمانان در نظر گرفته، امکان ندارد مهمانان برای لحظه ای در هتل احساس خستگی یا بی حوصلگی بکنند.

موقعیت مکانی هتل


هتل سایلاملار نزدیک ساحل زیبای ترابزون قرار گرفته و به همین سبب اتاق های مهمان از منظره زیبای لاجوردی رنگ دریا برخوردار هستند. تماشای این منظره از درون اتاق ها بسیار دلنشین و لذت بخش است.

واحدهای اقامتی هتل


تمام اتاق های مهمان در هتل سایلاملار به سبک نسبتا کلاسیک و با ترکیب رنگی مناسب و استاندارد طراحی و دکوره شده اند. همه اتاق ها شامل امکانات رفاهی ضروری شامل تلویزیون، مبل، میز، تخت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و ... هستند. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار خوب هستند و روزانه به تمام اتاق ها خدمات خانه داری ارائه می گردد. خدمات روم سرویس و صبحانه در اتاق نیز در صورت درخواست ارائه می گردند. مهمانان می توانند انواع اتاق ها نظیر اتاق خانواده، سوئیت عروس، اتاق ها با خدمات بسیار ویژه، اتاق های عایق صدا و اتاق های سیگار ممنوع رزرو کنند. برخی اتاق ها در هتل سایلاملار دارای تراس و میز و صندلی هستند که مهمانان برای استراحت و تماشای دریا از تراس می توانند در این اتاق ها اقامت کنند.

رستوران هتل


رستوران هتل سایلاملار برای مهمانان وعده های غذایی خوشمزه و رنگارنگ تدارک می بیند و به صورت سلف سرویس (بوفه ای) یا منوی آلاکارته به مهمانان سرو می کند. انواع غذاهای ترکی، قاره ای، گیاهی، حلال و آسیایی در آشپزخانه رستوران هتل تهیه و آماده می شود. برای کودکان و افراد دارای رژیم غذایی خاص نیز منوی مخصوص در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، کافی شاپ هتل سایلاملار در خدمت رسانی به مهمانان بسیار فعال و کوشا است.

بخش پذیرش و لابی هتل


لابی هتل سایلاملار بسیار بزرگ است و برای آسایش و رضایت هرچه بیشتر مهمانان امکانات متنوع زیادی در آن فراهم شده اند. این امکانات عبارت اند از: تلویزیون، میز، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام و اطفاء حریق، آسانسور، اتاق چمدان، دستگاه نوشیدنی، روزنامه، محل مخصوص افراد سیگاری و ... .پذیرش هتل نیز در طبقه همکف واقع شده است. پذیرش هتل سایلاملار به طور ۲۴ ساعته فعالیت می کند و به تمامی سوال ها و نیازهای مهمانان با حوصله و خوش برخوردی پاسخ می دهد.

خدمات هتل


مهمانان می توانند بسیاری از خدمات را از پذیرش هتل درخواست کنند. خدماتی از قبیل لاندری، خشکشویی، اتو، تبدیل ارز، خدمات بلیط، خدمات شاتل فرودگاهی، کانسرج، خدمات تور، کرایه ماشین و ... . پرسنل پذیرش ۲۴ ساعته هتل سایلاملار بسیار صمیمی و خونگرم هستند و به بهترین شکل ممکن مهمانان را راهنمایی می کنند. تمام کارکنان هتل سایلاملار کارآزموده، مجرب و کاردان هستند و سعی دارند اقامتی آسوده و به یاد ماندنی برای مهمانانشان فراهم کنند.

اماکن نزدیک به هتل سایلاملار ترابزون


فاصله هتل سایلاملار تا قلعه ترابزون: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل سایلاملار تا صومعه کایماکلی: ۲ کیلومتر
فاصله هتل سایلاملار تا مرکز خرید فروم: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله هتل سایلاملار تا فرودگاه ترابزون: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله هتل سایلاملار تا موزه ایاصوفیه ترابزون: ۵٫۸ کیلومتر
فاصله هتل سایلاملار تا دانشگاه فنی کارادنیز: ۶٫۷ کیلومتر
فاصله هتل سایلاملار تا مرکز خرید جواهر: ۱۰٫۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است