search
menu

هتل Royal Life Exclusive Hotel Trabzon

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Life Exclusive Hotel Trabzon
امکانات کلی هتل رویال لایف اکسکلوسیو
اتاق های هتل رویال لایف اکسکلوسیو
رستوران هتل رویال لایف اکسکلوسیو
فاصله هتل رویال لایف اکسکلوسیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal Life Exclusive Hotel Trabzon


هتل رویال لایف اکسکلوسیو، هتلی ۴ ستاره در ترابزون ترکیه واقع شده ‌است. این هتل زیبا می تواند بهترین انتخاب برای اقامت در هنگام سفر به ترابزون باشد تا خاطرات شیرینی برایتان رقم بخورد. امکانات مشهور هتل رویال لایف عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، کرایه اتومبیل و پذیرش ۲۴ ساعته. همچنین از ویژگی های خاص هتل رویال لایف می توان به چشم انداز بی نظیر هتل رو به دریا و کوه اشاره کرد؛ مطمئنا از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد و زیباترین لحظات را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل رویال لایف اکسکلوسیو


هتل رویال لایف اکسکلوسیو با فضای لوکس و شیک خود در منطقه ساحلی قرار دارد و تمامی امکانات هتل ۴ ستاره را داراست، بنابراین از این بابت جای نگرانی نیست و با خیال راحت می توانید اقدام به رزرو بلیط هواپیما و رزرو اتاق در هتل رویال لایف کنید. ازجمله امکانات ارائه شده در هتل رویال لایف ترابزون می توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، خدمات لباس ‌شویی و خشک ‌شویی، اتو و واکس، کرایه اتومبیل، انبار چمدان، امکان تبدیل ارز و پذیرش ۲۴‌ ساعته اشاره کرد. توجه داشته باشید که در موارد ذکر شده باید هزینه مربوطه را نیز پرداخت نمائید. اگر برای سفر کاری به ترابزون سفر می کنید، اصلا جای نگرانی نیست؛ زیرا فضای مخصوصی برای برگزاری جلسات و قرارهای کاری تان در این هتل وجود دارد. همچنین اگر به فکس و کپی نیاز داشته باشید در هتل رویال لایف این امکانات دایر است. همچنین امکاناتی مانند شاتل فرودگاهی برای آسایش گردشگران با پرداخت هزینه فراهم شده است. در فضای بیرونی هتل می توانید به بالکن و باغ دسترسی داشته باشید و از بالکن به چشم انداز بی نظیری از دریا نگاه کنید و همه خستگی سفر از تنتان بیرون بیاید. در هنگام رزرو هتل رویال لایف توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید. پارکینگ اختصاصی نیز در این هتل دایر است و نیازی به رزرو قبلی ندارد، پارکینگی امن و جادار مخصوص میهمانانی است که با اتومبیل خود سفر کرده اند. در قسمت پذیرش Royal Life Exclusive Hotel Trabzon نیز به نگهداری چمدان ها، خدمات تور، تبدیل ارز دسترسی خواهید داشت. برای کودکان محل سرپوشیده ای برای بازی در نظر گرفته شده است، همچنین کانال هایی برای کودکان در تلویزیون وجود دارد. در قسمت لابی بخشی به مغازه ها واگذار شده که می توانید سوغاتی و هدیه تهیه کنید.

اتاق های هتل رویال لایف اکسکلوسیو


اتاق های هتل رویال لایف ترابزون دارای امکاناتی مانند تهویه مطبوع، نظافت روزانه به صورت رایگان، گاوصندوق، تلویزیون مسطح، میز و صندلی، کمد لباس، یخچال و مینی بار و حمام اختصاصی با دوش، وسایل بهداشتی و حوله و سشوار هستند. حتی در بعضی از اتاق‌ ها فضای نشیمن بیشتری وجود دارد تا به استراحت بپردازید. برخی از اتاق ها رو به دریا هستند و برخی دیگر رو به کوه که براساس سلیقه شما و همچنین خالی بودن اتاق ها امکان رزرو وجود دارد. همچنین امکان سرو صبحانه در اتاق های این هتل نیز دایر است. به دلیل مجهز بودن اتاق های این هتل به سنسور دودیاب افراد سیگاری باید توجه داشته باشند تا در اتاق سیگار استعمال نکنند، بلکه در مکان های مشخص شده برای این افراد مراجعه کنند. همچنین در اتاق ها سیستم سرمایش و گرمایش تعبیه شده است و همه اتاق ها عایق صدا هستند. برای دسترسی به اتاق های این هتل می توانید از طریق آسانسور استفاده کنید. امکاناتی برای افراد با مشکلات جسمانی یا ویلچری نیز در هتل رویال لایف اکسکلوسیو فراهم شده است.

رستوران هتل رویال لایف اکسکلوسیو


برای سرو غذا رستوران موجود در این هتل Desotti نام دارد و غذاهای مخصوص ترکی به صورت بوفه ای ارائه می دهد.

فاصله هتل رویال لایف اکسکلوسیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل رویال لایف اکسکلوسیو تا موزه ترابزون: ۱۰٫۹ کیلومتر
فاصله هتل رویال لایف اکسکلوسیو تا بازار بدستن: ۱۱٫۴ کیلومتر
فاصله هتل رویال لایف اکسکلوسیو تا پارم بوزتپه: ۱۱٫۷ کیلومتر
فاصله هتل رویال لایف اکسکلوسیو تا موزه ایاصوفیه: ۱۳٫۹ کیلومتر
فاصله هتل رویال لایف اکسکلوسیو تا قصر آتاترک: ۱۶٫۵ کیلومتر
فاصله هتل رویال لایف اکسکلوسیو تا قلعه ترابزون: ۲۴٫۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است