search
menu

هتل Park Dedeman Trabzon

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Park Dedeman Trabzon
امکانات و خدمات عمومی هتل پارک ددمان ترابزون
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران هتل
خدمات و امکانات دیگر هتل
فاصله هتل تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Park Dedeman Trabzon


هتل پارک ددمان ترابزون از هتل های ۴ ستاره و لوکس شهر دنج و زیبای ترابزون ترکیه است که بنای کاخ مانندی دارد و در حاشیه دریای سیاه قرار گرفته است. با اینکه این هتل از جاذبه های شهر دور است ولی تنها ۵۰۰ متر با ساحل کاسوستو و رستوران ها و کافه های متنوعش فاصله دارد. اگر قصدتان از خرید بلیط هواپیما ترابزون گذراندن روزهای آرامی در کنار دریا و در یک اقامتگاه لوکس است و تعطیلاتتان را در هتل و اطرافش می گذرانید، یا برای اهداف کاری عازم این شهر می شوید،‌ هتل پارک ددمان ترابزون گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل پارک ددمان ترابزون


این هتل از سال ۲۰۱۶ در امتداد دریای سیاه آشیانه کرده به خاطر غذاهای سالم و لذیذ، تجهیزات ورزش ها و تفریحات آبی اطرافش و چشم اندازهای دریای سیاه، اقامتی فراموش نشدنی را برای مهمانان اهل تفریح خود رقم می زند. هتل پارک ددمان ترابزون به دلیل داشتن اتاق های جلسه چندمنظوره که همگی آن ها نورگیری فوق العاده ای دارند، وقتی پای صحبت سفر کاری به ترابزون باشد به اولویت تاجران و بیزینس کاران تبدیل می شود. این هتل با ارائه سرویس شاتل و حتی ترانسفر فرودگاهی دغدغه رفت و آمد را برای مهمانانش حل کرده است. تجهیزات باشگاه هتل هم برای اهالی ورزش کامل و بی نقص است. اینترنت و پارکینگ رایگان و اتاق های خانواده نیز از امکانات و خدمات عمومی این هتل به شمار می روند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل ۱۰ طبقه حدود ۱۵۹ واحد اقامتی را در خود جای داده که برخی از آن ها چشم اندازی رو به دریا دارند. این واحدها متشکل از سوئیت ها و اتاق هایی هستند که به صورت اتاق های سوپریور یا واحدهای لوکس‌تری همچون سوئیت های اگزکیوتیو و سوئیت های جونیور ارائه می شوند. ضمن این که ۲ واحد اتاق نیز برای مهمانانی که از ناتوانی جسمی برخوردارند، اختصاص یافته است. همه این واحدها دارای تهویه مطبوع هستند و بخشی برای نشیمن دارند. برخی از اتاق ها نیز دارای تراسی هستند که می توان از آنجا بافت شهری یا منظره هایی از دریا را تماشا کرد. ضمن اینکه مینی بار و گاوصندوق نیز در این اتاق ها گنجانده شده است و حمام های آن بسیار بزرگ و دارای سشوار، حوله، لوازم بهداشتی و دمپایی هستند.

امکانات رستوران هتل


مهمانان هتل Park Dedeman Trabzon در صورت تمایل می توانند صبحانه هایشان را در اتاقشان میل کنند یا به سالن سرو صبحانه بروند. در هر ۲ صورت منوی متنوع و خوراکی های لذیذی که برای مهمانان تدارک دیده شده، شهرت صبحانه های ترکی را برایشان ملموس تر می کند. و اما برای وعده های ناهار و شام هم می توان در رستوران داخل هتل میل کرد و هم به دنبال هوس و ذائقه خود به رستوران های اطراف سر زد. گفتنی است که غذاهای رستوران هتل پارک ددمان ترابزون هم به صورت سلف سرویس سرو می شوند و هم می توان از روی منو غذای دلخواه را سفارش داد. برای میل نوشیدنی های دلچسب نیز می توان به کافی شاپ هتل سر زد.

خدمات و امکانات دیگر هتل


هتل پارک ددمان ترابزون دارای یک کتابخانه است که می توانید در آرامش آنجا مشغول به خواندن کتابتان شوید. اگر چیزی لازم داشته باشید، می توانید از فروشگاه کوچک هتل تهیه کنید یا برای گشت و گذار در شهر، خودرو کرایه کنید. مغازه کادویی، اتاق های اسپا، خدمات کپی و فکس از دیگر امکانات و خدمات هتل پارک ددمان ترابزون به شمار می روند. البته برای بهره مندی از برخی از خدمات هتل مثل سرویس شاتل باید هزینه جداگانه ای پرداخت کرد.

فاصله هتل تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کاسوستو : ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه ترابزون:‌ ۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید فروم ترابزون: ۹ کیلومتر
فاصله تا کلیسای نجات دهنده ترابزون: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ترابزون: ۱۲.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است