search
menu

هتل Funda Hotel Trabzon

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Funda Hotel Trabzon
امکانات کلی هتل فوندا ترابزون
اتاق های هتل فوندا ترابزون
غذا و رستوران در هتل فوندا ترابزون
فاصله هتل فوندا ترابزون تا جاذبه های دیدنی نزدیک شهر

درباره هتل Funda Hotel Trabzon


هتل فوندا، هتلی چهار ستاره در شهر ترابزون کشور ترکیه قرار گرفته است. این هتل زیبا همواره مورد توجه توریست ها و گردشگران شهر ترابزون قرار می گیرد و با توجه به امکانات عالی این هتل می تواند انتخاب مناسبی برای اقامت شما باشد؛ از امکانات مشهور این هتل می توان به پارکینگ رایگان، وای ‌فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان اشاره کرد. همچنین هتل Funda Hotel Trabzon در فاصله بسیار اندکی از موزه‌ ایاصوفیه ترابزون و عمارت آتاتورک واقع شده است، برای آن دسته از مسافرانی که به جاذبه های گردشگری علاقه دارند می تواند بهترین انتخاب باشد تا در اسرع وقت به جاذبه ها بروند و از تماشای دیدنی های ترابزون لذت ببرید. مورد جالب توجه دیگر در مورد هتل فوندا نزدیکی آن به فرودگاه ترابزون است که تنها ۵ کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد.

امکانات کلی هتل فوندا ترابزون


در هتل فوندا با کادری مجرب و خوش برخورد روبرو خواهید شد که با پذیرش ۲۴ ساعته این هتل دیگر جای نگرانی برای ساعت بلیط هواپیما نخواهید داشت، زیرا این هتل به شاتل فرودگاهی مجهز است و به راحتی به هتل دسترسی خواهید داشت. از خدمات و امکانات موجود در لابی هتل فوندا می توان به نگهداری چمدان ها و روم سرویس اشاره کرد. اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل قابل دسترس است. همچنین در قسمت پذیرش هتل فوندا می می توانید تبدیل ارز انجام دهید. در فضای بیرونی هتل فوندا می توانید به بالکن و مبلمان چیده شده دسترسی داشته باشید و از منظره بی نظیر و هوای تمیز این منطقه لذت ببرید. توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید. برای میهمانانی که با اتومبیل خود سفر می کنند پارکینگ رایگان و ایمن وجود دارد. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی، اتو و واکس نیز همراه با هزینه اضافی امکان پذیر است. اگر به خدماتی مانند کپی یا فکس احتیاج داشته باشید به راحتی می توانید به قسمت پذیرش مراجعه کرده و با پرداخت هزینه مربوطه کارتان را انجام دهید. در هتل فوندا می توانید با کرایه اتومبیل از جاهای دیدنی شهر ترابزون بازدید کنید. برای دسترسی به طبقات هتل نیز می توانید از آسانسور استفاده کنید. برای میهمانانی که ویلیچری یا ناتوان جسمی هستند امکانات مخصوصی وجود دارد تا رفت و آمدشان آسان تر شود. کادر مجرب هتل فوندا به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق های هتل فوندا ترابزون


هتل فوندا شامل ۵۰ اتاق در چندین طبقه است که همه اتاق های Funda Hotel به تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش مجهز هستند و در اتاق ها علاوه بر تختخواب های تک نفره و دو نفره، کاناپه های تختشو نیز قرار داده شده است. خدماتی مانند نظافت روزانه اتاق ها که به صورت رایگان انجام می گیرد. از دیگر امکانات اتاق ها در هتل فوندا می توان به وجود مینی بار، تلویزیون، گاوصندوق، حمام اختصاصی همراه با دوش، وسایل بهداشتی، حوله و سشوار اشاره کرد. در بالکن اتاق ها با چشم انداز بی نظیری از شهر روبرو خواهید شد. همه اتاق ها در هتل فوندا به عایق صدا و سنسور دودیاب مجهز هستند، بنابراین اجازه استعمال سیگار در اتاق را ندارید و در عوض برای میهمانان سیگاری محل مخصوصی در نظر گرفته شده است.

غذا و رستوران در هتل فوندا ترابزون


در هتل فوندا ترابزون به رستوران و کافه دسترسی خواهید داشت که صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه می شود و برای ناهار و شام در دو رستوران موجود در این هتل می توانید غذا نوش جان کنید؛ رستوران های هتل فوندا با تنوع غذایی زیاد و خوشمزه در خدمت گردشگران و میهمانان هتل هستند. رستوران Avalon غذاهای خوشمزه ترکی را در وعده شام به صورت منویی سرو می کند و رستوران SERÇİNİ KAHVALTI SALONU نیز مخصوص صبحانه و ناهار است که خدمات در این رستوران به صورت سلف سرویس ارائه می شود. سفارش قهوه ترک همراه با میوه و غذاهای رژیم های مخصوص در هتل فوندا امکان پذیر است. همچنین امکان سرو صبحانه در داخل اتاق نیز دایر است.

فاصله هتل فوندا ترابزون تا جاذبه های دیدنی نزدیک شهر


فاصله هتل فوندا ترابزون تا موزه ترابزون: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل فوندا ترابزون تا پارک بوزتپه: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله هتل فوندا ترابزون تا موزه ایاصوفیه: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله هتل فوندا ترابزون تا قصر آتاتورک: ۵٫۶ کیلومتر
فاصله هتل فوندا ترابزون تا قلعه ترابزون: ۱۳٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است