search
menu

هتل Alya Suite Hotel Trabzon

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Alya Suite Hotel Trabzon
امکانات کلی هتل آلیای ترابزون
اتاق های هتل آلیای ترابزون
امکانات اتاق های هتل آلیای ترابزون
فاصله هتل آلیای ترابزون تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Alya Suite Hotel Trabzon


هتل سوئیت آلیا، هتلی سه ستاره در شهر ترابزون ترکیه است. ترابزون شهری ساحلی و زیبا در کرانه دریای سیاه واقع شده است و این شهر زیبا با طبیعت بکر و سرسبز خود همواره یکی از مقاصد عالی برای ایرانی ها محسوب می شود؛ همان طور که می دانید انتخاب محلی مناسب برای اقامت در سفر برای ایرانی ها حرف اول را می زند. هتل Alya Suite Hotel Trabzon دقیقا جاییست که می توانید با خیال راحت انتخاب کنید و لحظات خوشی را تجربه کنید. هتل آلیای ترابزون در فاصله نزدیکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی شهر قرار دارد، همچنین با فاصله ای حدودا ۲ کیلومتری از فرودگاه ترابزون در میان گردشگران محبوب بوده و طرفداران زیادی دارد. از جمله مهم‌ ترین امکانات هتل آلیا که در جذب گردشگر تاثیر مثبتی دارند؛ مجهز بودن این هتل به اتاق خانواده، سرویس اتاق، ترانسفر فرودگاهی، وای‌ فای رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

امکانات کلی هتل آلیای ترابزون


هتل سوئیت آلیا دارای تراسی زیبا همراه با پارکینگ اختصاصی رایگان برای مسافرانی است که با اتومبیل خود سفر می کنند، همچنین دارای ترانسفر رایگان فرودگاهی برای آن دسته از مسافرانی است که با خرید بلیط هواپیما سفر می کنند. هتل آلیای ترابزون با پذیرش ۲۴ ساعته خود در هر ساعتی از شبانه روز از شما استقبال خواهند کرد، حتی قسمتی برای نگهداری چمدان هایتان نیز دایر است تا زمان تحویل اتاقتان امانت بماند. اینترنت وای فای رایگان نیز در همه قسمت های هتل قابل دسترس است. در هتل آلیای ترابزون امکان سرو صبحانه در اتاق ها دایر است و اینکه می توانید صبحانه قاره ای نیز سفارش دهید. برای دسترسی به طبقات این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید، همچنین برای افراد ویلچری یا معلولیت جسمانی امکانات خاصی در رفت و آمد و اقامتشان مهیا شده است. در فضای بیرونی Alya Suite Hotel Trabzon نیز به تراس اختصاصی دسترسی خواهید داشت. مورد قابل توجه در هنگام رزرو هتل آلیای ترابزون اینست که اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید. پرسنل مجرب هتل آلیای ترابزون به زبان های عربی، آذربایجانی، انگلیسی، فارسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و با استقبال گرم و صمیمی خود برایتان اقامتی رویایی و خاطره انگیز در شهر ترابزون هدیه می دهند.

اتاق های هتل آلیای ترابزون


هتل آلیا ترابزون دارای ۲۲ اتاق است و چندین نوع اتاق برای رزرو وجود دارد که بر اساس تعداد نفرات و سلیقه تان می توانید یکی از اتاق ها را انتخاب کنید. اتاق استودیو همراه با چشم انداز دریا، اتاق استودیو، اتاق استودیو با تراس. منظور از اتاق استودیو در هتل همان اتاق خانواده است و تنها فرقشان در وجود یک اتاق مجزا داخل اتاق اصلی با یک تختخواب تک نفره است.

امکانات اتاق های هتل آلیای ترابزون


اتاق‌ های این هتل فرش شده هستند و همگی مجهز به نظافت روزانه رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، ماهواره، کمد لباس، سیستم گرمایش و سرمایش، چای ساز و قهوه ساز، یخچال، کاناپه تختشو، گاوصندوق و حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی، دوش، حوله و وسایل بهداشتی و آرایشی هستند. از اتاق های هتل آلیای ترابزون به چشم انداز زیبایی از شهر ترابزون دسترسی خواهید داشت. علاوه بر تختخواب ها در اتاق های این هتل، فضای نشیمنی نیز وجود دارد. اتاق های هتل آلیا به سنسور دودیاب مجهز هستند، بر همین اساس استعمال سیگار در اتاق ها مقدور نمی باشد. همه اتاق های موجود در هتل آلیا ترابزون عایق صدا هستند و با آرامش خاطر می توانید استراحت کنید؛ در کنار تختخواب ها به ملحفه های اضافی دسترسی خواهید داشت. توجه داشته باشید که در هتل آلیا ترابزون رستوران وجود ندارد ولی در عوض در اتاق ها آشپزخانه و وسایل آشپزخانه در اختیارتان قرار داده شده است که در صورت تمایل می توانید خودتان آشپزی کنید یا اینکه در اطراف این هتل چندین رستوران وجود دارد، به راحتی می توانید به آنها مراجعه کرده یا از طریق تلفن غذا را سفارش داده و در هتل میل کنید.

فاصله هتل آلیای ترابزون تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل آلیای ترابزون تا پارک بوزتپه: ۴٫۱ کیلومتر
فاصله هتل آلیای ترابزون تا قلعه ترابزون: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله هتل آلیای ترابزون تا بازار بدستن: ۴٫۹ کیلومتر
فاصله هتل آلیای ترابزون تا پارک زاگنوس دره: ۶٫۴ کیلومتر
فاصله هتل آلیای ترابزون تا موزه ایاصوفیه: ۷٫۳ کیلومتر
فاصله هتل آلیای ترابزون تا قصر آتاتورک: ۹٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است