search
menu

هتلYunus Hotel Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Yunus Hotel
امکانات کلی هتل یونوس
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل یونوس از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Yunus Hotel


هتل یونوس فقط یک دقیقه با ساحل عمومی مارماریس فاصله دارد. مارماریس به عنوان شهری ساحلی در حاشیه دریای مدیترانه، گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. نزدیکی به ساحل، مراکز خرید مارماریس، انجام ورزش‌های آبی و جاذبه‌های تاریخی از جذابیت‌های سفر به شهر مارماریس هستند. Yunus Hotel یکی از هتل‌های میان رده مارماریس است که گزینه‌ای عالی برای اقامت به شمار می‌رود. هتل یونوس مارماریس با دارا بودن ساحل خصوصی نویدبخش تعطیلاتی فوق‌العاده است. پارک آبی آتلانتیس و آکوا دریم به ترتیب در ۷۰۰ متری و ۱٫۲ کیلومتری هتل قرار دارند. شما هم با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانید به این شهر زیبا سفر کنید.

امکانات کلی هتل یونوس


در ساختمان ۵ طبقه هتل یونوس امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان، اتاق خانواده و پذیرش ۲۴ ساعته ازجمله امکانات اساسی این هتل به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش خدمات چک‌این/اوت خصوصی، چک‌این/اوت سریع، صرافی، ارائه‌ی فاکتور و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. کارکنان هتل با توجه و مسئولیت‌پذیری هرچه تمام، برای ایجاد محیطی دل‌پذیر برای مهمانان تلاش می‌کنند. علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی هم در این هتل صحبت می‌شود. هتل یونوس مارماریس پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۶ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو، خشک‌شویی و لاندری استفاده کنید. فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات، کتابخانه و آسانسور از دیگر امکانات این هتل ۳ ستاره هستند. هتل یونوس برای استفاده از معلولین عزیز کاملاً بهینه‌سازی شده است. توجه داشته باشید که سیگارکشیدن در قسمت‌های مشترک ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار مراجعه نمایید. برای گردش در شهر می‌توانید از خدمات کرایه خودرو استفاده کنید. فرودگاه دالامان در ۵۰ کیلومتری هتل قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل یونوس دارای ۵۰ اتاق شیک و زیبا است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد، اتاق خانواده، اتاق استاندارد با منظره دریا، اتاق اکونومی، اتاق دلوکس با منظره دریا و اتاق دلوکس دوبل با منظره دریا است. تمام واحدهای اقامتی دارای بالکن، روم سرویس، چای‌ساز، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، دوش، سشوار و دمپایی هستند. توجه داشته باشید که هتل یونوس ظرفیت پذیرش نفر اضافی ندارد و لازم است هنگام رزرو اتاق دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


هتل یونوس دارای ساحل خصوصی زیبایی است و امکان انجام تفریحات ساحلی را برای مهمانان فراهم می‌کند. برای شنا می‌توانید استخرهای روباز هتل را امتحان کنید. دو استخر داخل هتل قرار دارد که یکی از آن‌ها فصلی است و دیگری در تمام فصول سال باز است. استفاده از استخر برای تمام مهمانان رایگان است. در کنار استخرها امکانات جانبی نظیر صندلی‌های مخصوص، آفتاب‌گیر و حوله قرار گرفته است. باغ دل‌باز هتل، مناسب گردش و بازی کودکان است. برای خاطره‌انگیزتر کردن بیشتر سفر فعالیت‌هایی نظیر اجرای موسیقی زنده، پخش برنامه‌های ورزشی، غواصی، پیاده‌روی و تفریحات عصر در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


با وجود یک رستوران باکیفیت و شیک داخل هتل، نیازی نیست به دنبال رستوران دیگری باشید. صبحانه را می‌توانید در اتاقتان نوش جان کرده یا از سلف‌سرویس غذای مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. یک سلف‌سرویس مخصوص هم برای کودکان تدارک دیده شده است. انواع غذاهای ترکی، ایتالیایی و بین‌المللی در رستوران هتل سرو می‌شوند. غذای آماده، اسنک، غذای کودک و غذای رژیمی هم در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. یک کافی‌شاپ کوچک هم کنار رستوران قرار دارد که انواع نوشیدنی و دسرهای خوشمزه در آن سرو می‌شود. البته رستوران‌ها و کافه‌های دیگری نیز در نزدیکی هتل قرار دارند که امتحانشان خالی از لطف نخواهد بود.

فاصله هتل یونوس از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از ساحل عمومی مارماریس: ۱۰ متر
فاصله از پارک آبی آتلانتیس: ۷۰۰ متر
فاصله از پنجشنبه بازار: ۹۰۰ متر
فاصله از قلعه مارماریس: ۱ کیلومتر
فاصله از پارک آبی آکوا دریم: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله از ساحل ایچملر: ۴٫۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است