search
menu

هتل Turunc Premium Hotel Marmaris

star star star star star
[ پنهان کردن ]
امکانات کلی هتل تورونچ پرمیوم
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تورونچ پرمیوم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک
درباره هتل Turunc Premium Hotel
هتل ۵ ستاره تورونچ پرمیوم در شهر مارماریس قرار دارد. شهر تفریحی مارماریس در حاشیه دریای مدیترانه قرار گرفته و گزینه‌ای عالی برای علاقه‌مندان به گردشگاه‌های ساحلی به شمار می‌رود. سفر به مارماریس دارای جذابیت‌هایی مثل نزدیکی به دریا، انجام تفریحات آبی، بازدید از قلعه مارماریس، سواحل مارماریس و گردش در طبیعتی بکر است. Turunc Premium Hotel با داشتن ساحل اختصاصی یکی از بهترین ‌گزینه‌ها برای اقامت به شمار می‌رود. با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به ساحل عمومی تورونچ خواهید داشت. خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت روشی امن و مطمئن برای سفر به این شهر زیبا است. ساختمان هتل ۵ طبقه است و امکانات و خدمات متنوعی در آن برای مهمانان تدارک دیده شده است. هتل تورونچ (تورونج) پرمیوم با امکانات تفریحی بی‌نظیرش گزینه عالی برای گذراندن یک سفر تفریحی تمام‌عیار است.

امکانات کلی هتل تورونچ پرمیوم


در هتل تورونچ پرمیوم امکانات رفاهی متعدد و باکیفیتی برای مهمانان مهیا شده است. امکانات اساسی هتل شامل اینترنت رایگان، پارکینگ و استخر شنا است. باغ هتل محیط زیبایی برای قدم‌زدن و گفتگو با هم‌سفران است. از امکانات و خدمات دیگر می‌توان به آسانسور، اتاق چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. برای خرید وسایل ضروری می‌توانید به فروشگاه داخل هتل مراجعه نمایید. هتل تورونچ پرمیوم مارماریس از هتل‌های چندزبانه است و به زبان‌های انگلیسی، ترکی و آلمانی در این هتل صحبت می‌شود. کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد و حرفه‌ای هستند و در جهت ایجاد اقامتی آرام برای مهمانان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. لازم به ذکر است خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری و خشک‌شویی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که سیگار کشیدن در قسمت‌های مشترک ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار مراجعه نمایید. هتل تورونچ کاملا مناسب برای استفاده از معلولین عزیز است و برای این منظور امکاناتی مثل خط بریل، تابلوهای برجسته و مسیر ویژه ویلچر تدارک دیده شده است. ناگفته نماند فرودگاه دالامان در ۱۱۶ کیلومتری هتل قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


تورونچ پرمیوم دارای ۲۱۳ واحد اقامتی شیک و زیبا است. مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفرات و سلیقه، واحد موردنظرشان را انتخاب نمایند. تنوع واحدهای اقامتی شامل اتاق استاندارد و اتاق استاندارد با منظره دریا است. تمامی امکانات ضروری داخل اتاق‌ها قرار گرفته‌اند. داخل واحدهای اقامتی امکاناتی ازجمله سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، چای‌ساز، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، صندوق امانت، سشوار، سرویس بهداشتی، دوش، لوازم بهداشتی و دمپایی قرار دارد. ناگفته نماند برخی از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند، تخت نوزادان رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


ساحل خصوصی بهترین و جذاب‌ترین بخش هتل است. اقامت در تورونچ پرمیوم با جذابیت‌هایی مثل حمام آفتاب گرفتن، شنا کردن و قدم زدن در ساحل زیبای تورونچ همراه است. اگر اهل شنا هستید، سری به استخر شنای روباز یا سربسته بزنید، برای کودکان عزیز استخر مخصوص مهیا شده است؛ کنار استخر امکانات جانبی مثل سرسره آبی، چتر و صندلی مخصوص قرار گرفته است. پس از گشت‌وگذار در شهر، اسپا بهترین گزینه برای تجدید قوا است؛ انواع ماساژ و اسکراب نیز به مهمانان ارائه می‌شود. امکانات تندرستی هتل محدود به موارد ذکر شده نیست و امکانات دیگری مثل سونا، اتاق بخار و حمام ترکی برای مهمانان تدارک دیده شده است. باشگاه ورزشی، زمین بازی و سالن بیلیارد از دیگر امکانات تفریحی این هتل ۵ ستاره هستند.

رستوران هتل


خدمات روم سرویس به مهمانان ارائه می‌شود و می‌توانید غذایتان را در اتاقتان نوش جان کنید. باوجود ۳ رستوران باکیفیت داخل هتل نیازی به بیرون رفتن از هتل برای صرف غذا نخواهید داشت. انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی در رستوران‌ها سرو می‌شوند. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ بزنید. البته رستوران‌ها و کافه‌های دیگری نیز در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان کنید.

فاصله هتل تورونچ پرمیوم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله از چشم‌انداز تورونچ: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله از ساحل آموس: ۴ کیلومتر
فاصله از روستای تاریخی آموس: ۴ کیلومتر
فاصله از ساحل تورونچ: ۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است