search
menu

هتل Supreme Marmaris Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Supreme Marmaris Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل سوپریم مارماریس
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوپریم مارماریس از اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Supreme Marmaris Hotel


هتل سوپریم مارماریس از هتل‌های ۳ ستاره و مقرون به صرفه شهر است که در نزدیکی مرکز خرید بلو پورت و ۷۰۰ متری ساحل واقع شده است. این هتل که در سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را در عرصه گردشگری شروع کرده دارای ۲ بلوک ساختمان است. پشت ساختمان هتل استخری با سکوی بزرگ وجود دارد و اطراف آن را فضای سرسبز و درختان احاطه کرده‌اند. اگر بلیط هواپیما مارماریس خریداری کرده‌ و قصد بازدید از جاذبه‌های مارماریس را دارید، با اقامت در هتل سوپریم مارماریس به راحتی می‌توانید به جاذبه‌هایی مثل آمفی تئاتر مارماریس، پارک‌های آبی و بازارها و قلعه مارماریس دسترسی داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سوپریم مارماریس


یکی از ساختمان‌های هتل فاقد آسانسور است و باید هنگام رزرو به این نکته توجه داشت. هتل از حیث موقعیت مکانی، تمیزی، نرخ اقامتی و رفتار کارکنانش اقامتگاه ایده‌آلی در مارماریس به حساب می‌آید ولی امکانات یکی از بلوک‌هایش محدود و قدیمی است. البته نسبت به نرخ اقامتی‌اش معقولانه به نظر می‌رسد. هتل سوپریم علاوه بر استخرش دارای حمام ترکی، مرکز اسپا و سوناست ولی ساحل اختصاصی ندارد. مهمانان در این هتل از پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و اتاق‌های خانواده بهره‌مند می‌شوند. ضمنا بیرون ساختمان و بخش‌های عمومی هتل مجهز به دوربین مدار بسته هستند. استفاده از استخر و حمام عمومی برای همگان رایگان است ولی برای سونای هتل هزینه‌ای مجزا دریافت می‌شود.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


مجموع تعداد اتاق‌های ۲ بلوک به ۶۰ باب می‌رسد که در قالب اتاق‌های استاندارد و خانواده ارائه می‌شوند. اثاثیه و مبلمان اتاق‌ها کمی قدیمی‌تر از تصاویر به نظر می‌رسند ولی برخی از اتاق‌ها دکوراسیون دلنشینی دارند. در این اتاق‌ها امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، صندوق امانت، مینی بار، سشوار، تلویزیون و میز گنجانده شده است. ضمنا مینی بار اتاق‌ها رایگان نیستند. اتاق‌های استاندارد هتل ۲۶ متری بوده و سیستم گرمایشی و سرمایشی آن‌ها مرکزی است. اتاق‌های خانواده هتل سوپریم نیز ۴۵ متری و با امکانات مدرن‌تری قابل رزرو هستند. کف اتاق‌های هتل پارکت است و همه آن‌ها دارای بالکنی اختصاصی هستند. از بالکن این اتاق‌ها چشم‌اندازهای زیبایی از دریای مدیترانه پیداست.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


مهمانان می‌توانند در اوقات فراغت خود دوچرخه‌ای از هتل کرایه کرده و به گشت و گذار در سواحل اطراف بپردازند. میز تنیس، بیلیارد و دارت نیز در اتاق بازی هتل سوپریم وجود دارد. برای دیدن جاذبه‌ها و دیگر نقاط شهر می‌توان با هماهنگی با پذیرش هتل خودرویی کرایه کرد و حتی از خدمات تور و تهیه بلیط نیز بهره‌مند شد. این هتل امکان شرکت در تور اسب سواری، دوچرخه سواری، پیاده‌روی، تور قلعه مارماریس و تور سافاری را برای مهمانان خود فراهم کرده است. با داشتن باشگاهی کوچک و مجهز نیز کمک می‌کند تا مهمانان از روتین ورزشی خود عقب نمانند.

رستوران هتل


معمولا در هتل سوپریم امکان رزرو به ۳ صورت است: همراه با صبحانه، نیم پانسیون و همه چیز شامل. در رزرو به همراه صبحانه خوراکی و خوردنی‌هایی که علاوه بر صبحانه درخواست شوند، هزینه جدایی خواهند داشت. در رزرو به صورت «نیم پانسیون» مهمانان صبحانه و شام را مهمان هتل خواهند بود و در رزرو « همه چیز شامل» صبحانه، ناهار، شام و تمام نوشیدنی‌ها به صورت رایگان برای مهمانان سرو می‌شوند. علاوه بر این، رستوران هتل منوی متنوعی از غذاهای محلی و بین‌المللی دارد و در تمامی وعده‌ها پذیرای مهمانان است. در لابی و کنار استخر نیز می‌توان نوشیدنی‌های متنوعی میل کرد. برای کودکان نیز بوفه کودک در نظر گرفته شده است.

فاصله هتل سوپریم مارماریس از اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آمفی تئاتر مارماریس: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا پنجشنبه بازار مارماریس: ۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است