search
menu

هتل Sunrise Hotel Marmaris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sunrise Hotel Marmaris
امکانات و خدمات هتل سانریس مارماریس
فاصله هتل سانریس مارماریس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Sunrise Hotel Marmaris


هتل سانریس مارماریس در فاصله ۳ کیلومتری از مرکز شهر مارماریس و در نزدیکی ساحل واقع شده است. این هتل دوست داشتنی استاندارد بالایی از خدمات و امکانات را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و تمام مسافرانی که قبلا در این هتل سکونت داشته‌اند از اقامت خود در هتل راضی بوده اند. نزدیکی هتل به ساحل مارماریس، این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا از تماشای مناظر زیبای طلوع و غروب آفتاب در این سواحل لذت ببرند و علاوه بر آن ورزش‌های آبی متنوعی را نیز در طول سفر تجربه کنند. در نزدیکی این هتل یک ایستگاه اتوبوس قرار دارد که مسافران می‌توانند برای رسیدن به هر نقطه‌ای از شهر مارماریس، از آن استفاده کنند. اطراف هتل پر از فروشگاه ها، مغازه‌ها و رستوران‌های متنوع است که مسافران می‌توانند از گشت و گذار و خرید کردن در آن‌ها لذت ببرند. دو پارک آبی شگفت‌انگیز نیز درست در فاصله چند صد متری از هتل قرار دارند که مسافران می‌توانند با یک پیاده روی کوتاه به آن‌ها دسترسی داشته باشند و خاطرات خوشی را در طول سفر برای خود رقم بزنند. مارماریس یک بندر تجاری تاریخی است که یک قلعه بزرگ در مرکز آن قرار دارد. این شهر مکان‌های مختلفی برای تفریح، گشت و گذار و خرید دارد که بدون شک می‌توانند برای هر سلیقه‌ای دوست داشتنی و جذاب باشند. اگر شما نیز مایل به سفر به این جزیره زیبا هستید، تنها کافی است که با تهیه بلیط هواپیما به شهر مارماریس سفر کنید و با اقامت در Sunrise Hotel Marmaris سفری زیبا و خاطره‌انگیز را برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات و خدمات هتل سانریس مارماریس


هتل سانریس مارماریس دارای ساحل شنی خاصی است که مهمانان می‌توانند علاوه بر تفریح کردن در آن، از گرفتن حمام آفتاب نیز لذت ببرند و آرامشی وصف نشدنی را همراه با تماشای مناظر زیبایی که پیش روی آنان قرار دارد تجربه کنند. یک استخر سرباز در محوطه هتل قرار دارد که مسافران می‌توانند برای شنا کردن و آب تنی از آن استفاده کنند. مهمانان می‌توانند در تراس آفتاب‌گیر کنار استخر استراحت کنند و از کافه‌ای که در نزدیکی استخر قرار دارد نوشیدنی‌های خنک سفارش دهند. در داخل هتل یک سالن بدنسازی وجود دارد که امکانات مختلفی را برای ورزش کردن در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و محل خوبی را برای دوستداران ورزش در این هتل فراهم می‌کند. هتل دارای امکانات حمام ترکی و سونا نیز است که مسافران می‌توانند خستگی یک روز پر از هیجان را در آن‌ها تخلیه کنند و با گرفتن انرژی تازه، روزهای بعدی سفر را نیز به خوبی روزهای اول سپری کنند.
خدمات ماساژ نیز در هتل وجود دارند و مسافران می‌توانند در صورت تمایل و با رزور قبلی از این خدمات برای کسب آرامش بیشتر در طول سفر بهره‌مند شوند. لابی هتل چندین قسمت نشیمن مختلف را به مسافران ارائه می‌دهد که می‌تواند برای دورهمی‌های کوچک و دوستانه مهمانان مفید باشد. صبحانه‌ای که در کافه رستوران هتل برای مهمانان سرو می‌شود، فوق العاده کامل و عالی است و بدون شک تجربه صرف صبحانه در این هتل برای مهمانان لذت بخش خواهد بود. برای وعده‌های ناهار و شام نیز یک رستوران در فاصله ۱۰۰ متری از هتل قرار دارد که مسافران می‌توانند غذاهای ترکی لذیذ آن را امتحان کنند. تفریحاتی آبی که در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده شامل تفریحاتی مانند قایق رانی و اسکی بر روی آب هستند که می‌توانند اوقات فراغت زیبایی را در هتل برای مهمانان فراهم کنند. کارکنان چند زبانه این هتل بسیار دوست داشتنی و مهربان هستند و برای هر کمکی می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. میز پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مسافران استقبال می‌کند. واحدهای اقامتی Sunrise Hotel Marmaris تمیز، بزرگ و زیبا هستند و تجهیزات رفاهی لازم را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. این هتل دارای خدمات و امکانات دیگری نیز است که از جمله آن‌ها می‌توان به صندلی‌های آفتابگیر ساحلی، تبدیل ارز، خدمات پزشکی، منطقه بازی کودکان و… اشاره کرد.

فاصله هتل سانریس مارماریس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله تا پارک آبی مارماریس آتلانتیس: ۴۰۰ متر
فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۴۰۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ مارماریس: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مارینا مارماریس: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است