search
menu

هتل Orka Lotus Beach Marmaris

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Orka Lotus Beach Marmaris
امکانات عمومی هتل اورکا لوتوس بیچ مارماریس
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل اورکا لوتوس بیچ مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Orka Lotus Beach Marmaris


هتل اورکا لوتوس بیچ از هتل‌های شیک و پنج ستاره در شهر مارماریس ترکیه است. این هتل زیبا در موقعیت بسیار عالی از شهر واقع‌شده و دسترسی به سایر جاهای دیدنی از این منطقه بسیار آسان است. همچنین فرودگاه دالامان نیز با ۱۰۴ کیلومتر فاصله از این هتل واقع‌شده است که به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید از فرودگاه به هتل دسترسی داشته باشید. در هنگام خرید بلیط هواپیما با انتخاب هتل Orka Lotus Beach Marmaris برای اقامت حدوداً ۷۰۰ متر تا ساحل فاصله خواهید داشت و محوطه هتل را کاج‌های زیبا پوشانده است. فاصله هتل اورکا لوتوس تا مرکز شهر ایچملر حدوداً ۱ کیلومتر است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به سه استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا و رستوران.

امکانات عمومی هتل اورکا لوتوس بیچ مارماریس


از جمله خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در تمامی نقاط قابل‌دسترس است. پارکینگ مجموعه نیز در محوطه عمومی دایر بوده و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید. در بخش لابی هتل میز تور گردشگری دایر شده و مسافران می‌توانند از این طریق از جاهای دیدنی و گردشگری شهر زیبای مارماریس بازدید کنند؛ برخی از این جاذبه‌ها عبارت‌اند از قلعه مارماریس، پارک ملی مارماریس، پارک‌های آبی مارماریس و مراکز خرید مارماریس. برای نگهداری از کودکان خردسال نیز محل مخصوصی مشخص‌شده است که باید بابت این مورد هزینه مربوطه را پرداخت کنید. خدمات دیگر مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا در بخش شستشوی هتل Orka Lotus Beach Marmaris انجام می‌گیرد. در بخش بیزنیس نیز امکان برگزاری جلسات و کنفرانس‌های کاری فراهم‌شده و مسافران در صورت نیاز می‌توانند از فکس و فتوکپی نیز بهره‌مند شوند. برای رفت‌وآمد در میان طبقات نیز می‌توانید از آسانسور استفاده کنید و برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی می‌توانید با کرایه اتومبیل از لابی هتل لذت ببرید. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی فراهم‌شده است. پرسنل در این هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی در این هتل می‌توان به دو استخر روباز اشاره کرد که همراه با پارک آبی و ورزش‌های آبی لحظات خوشی را برای میهمانان رقم می‌زنند. همچنین استخر سرپوشیده به صورت فصلی و میز تنیس نیز در بخشی از هتل Orka Lotus Beach Marmaris دایر شده است. مرکز اسپا نیز شامل سونا، باشگاه بدنسازی، اتاق‌های ماساژ، جکوزی داغ و حمام است. در قسمت سرپوشیده هتل نیز باشگاه بدنسازی، بیلیارد، دارت، میز تنیس و کلاس‌های یوگا دایر شده‌اند.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


اتاق‌های موجود در هتل اورکا لوتوس نیز دارای اسباب و وسایل چوبی و شیشه‌ای بوده و در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، مینی بار، چای‌ساز و قهوه ساز بهره‌مند شوید. در قسمت مینی بار انواع وسایل موردنیاز اعم از نوشیدنی و خوراکی سرو می‌شود.

رستوران هتل


در رستوران هتل نیز مسافران می‌توانید انواع گوناگونی از غذا و نوشیدنی را به صورت سلف‌سرویس نوش جان کنند. رستوران هتل Orka Lotus Beach Marmaris به صورت منویی انواع غذاهای دریایی، استیک و ایتالیایی سرو می‌کنند.

فاصله هتل اورکا لوتوس بیچ مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک جمهوریت: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ چای: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است