search
menu

هتل Selen Hotel Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Selen Hotel Marmaris
امکانات عمومی هتل سلن مارماریس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سلن مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Selen Hotel Marmaris


هتل سلن از هتل‌های مشهور در شهر مارماریس ترکیه است. این هتل دارای موقعیت قرارگیری بسیار خوبی است که همین امر سبب می‌شود تا مسافران از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان اینجا را انتخاب کنند. همچنین به دلیل خاص بودن در شهر مارماریس زوج‌های جوان در هنگام خرید بلیط هواپیما مشتاق به رزرو این هتل هستند. با اقامت در این هتل تنها ۳۰ متر تا ساحل فاصله خواهید داشت و همین امر سبب می‌شود به‌عنوان ساحل اختصاصی محسوب شود. همچنین از جمله جاهای دیدنی در شهر مارماریس می‌توان به قلعه مارماریس اشاره کرد که ۱.۵ کیلومتر فاصله دارد، همچنین ساحل کلئوپاترا نیز ۱۸ کیلومتر از این هتل دور است که می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز به این ساحل سر بزنید. فرودگاه دالامان نیز با ۹۲ کیلومتر فاصله از هتل Selen Hotel Marmaris از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. با توجه به اینکه این هتل در ۴۰۰ متری مرکز شهر مارماریس واقع‌شده است، در این قسمت می‌توانید از طریق وسایل حمل‌ونقل عمومی به جاهای مختلف شهر رفته و از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بازدید کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سلن مارماریس


اینترنت وای فای در این هتل رایگان بوده و در داخل اتاق‌ها، کنار ساحل و محوطه هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ رایگان نیز در این هتل اختصاصی بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. از جمله خدمات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد. هر یک از این امکانات شامل هزینه جداگانه هستند. خدمات مربوط به بیزینس عبارت‌اند از فتوکپی و فکس که باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. همچنین برای بهره‌مندی از گاوصندوق نیز می‌توانید با پرداخت هزینه مجزا وسایل ارزشمندتان را داخل آن قرار دهید. پذیرش این مجموعه ۲۴ ساعت دایر بوده و برای تبدیل ارز نیز صرافی دایر شده است. اتاق چمدان برای نگهداری از چمدان و بارهایتان در هتل Selen Hotel Marmaris در نظر گرفته‌شده است. برای رفتن به طبقات مختلف می‌توانید سوار آسانسور شود، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی برای رفت‌وآمدشان و همچنین در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد. استخر موجود در داخل این هتل به‌صورت فصلی دایر می‌شود و استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارد. همچنین تراس در قسمت پشت‌بام هتل Selen Hotel Marmaris چشم‌انداز بی‌نظیر رو به محیط اطراف دارد. سایر تفریحات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از دارت، بیلیارد و اتاق‌های بازی که برای بهره‌مندی از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌های این هتل می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا و بالکن بهره‌مند شوید. تمامی اتاق‌ها روشن و دل‌باز بوده و چشم‌انداز زیبایی رو به دریا دارند. از سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و یخچال اشاره کرد. حمام خصوصی‌ موجود در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل هتل سلن انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهد. همچنین انواع نوشیدنی‌ها را می‌توانید در قسمت بار موجود در تراس سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل سلن مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۹۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید بلو پورت: ۹۰۰ متر
فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی مارماریس: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است