search
menu

هتل Sea Center Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sea Center Marmaris
امکانات هتل سی سنتر مارماریس
خدمات هتل سی سنتر مارماریس
واحدهای اقامای هتل سی سنتر مارماریس
فاصله هتل سی سنتر مارماریس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Sea Center Marmaris


هتل سی سنتر مارماریس یک هتل اقتصادی در شهر مارماریس کشور ترکیه است. از ویژگی‌های خوب این هتل می‌توان به موقعیت مکانی آن اشاره کرد که دسترسی به فروشگاه ها، کافه‌ها و مغازه‌های مختلف را برای مسافران آسان می‌کند. معماری بیرونی هتل مناسب و قابل قبول است و طراحی و امکانات داخلی هتل نیز ساده هستند. در مجموع این هتل را می‌توان به عنوان یک هتل اقتصادی معرفی کرد و اگر قصد اقامتی ارزان قیمت را در شهر مارماریس را دارد این هتل یکی از گزینه‌های انتخابی خوب برای شما خواهد بود. هرچند که تجهیزات و امکانات لوکسی در هتل به چشم نمی‌خورند اما با این حال، هتل محیطی تمیز و آرامش بخش دارد که اقامت در آن به خصوص برای افرادی که قصد ندارد میزان زیادی از بودجه سفر خود را برای محل اقامت خود صرف کنند مناسب است. محبوب‌ترین ویژگی این هتل نزدیک بودن به ساحل دریا است که زمینه را برای خوش گذرانی در سواحل مارماریس به خوبی برای مهمانان فراهم می‌کند. جزیره مارماریس از معروف‌ترین شهر‌های گردشگری کشور ترکیه است که جاذبه‌های طبیعی و تاریخی را همزمان در خود جای داده است. از مناطق گردشگری محبوب این جزیره می‌توان به پارک‌های آبی مارماریس، بازارهای مارماریس، قلعه مارماریس و… اشاره کرد. گردشگران می‌توانند با تهیه بلیط هواپیما به راحتی به این جزیره سفر کنند و با اقامت در هتل Sea Center Marmaris اقامتی مقرون به صرفه و راحت را در شهر مارماریس تجربه کنند.

امکانات هتل سی سنتر مارماریس


هتل سی سنتر مارماریس تنها ۲۰ متر از ساحل دریا فاصله دارد و مهمانان می‌توانند با کمتر از ۱ دقیقه پیاده روی، در سواحل زیبای مارماریس قدم بزنند و از طبیعت بی‌نظیر و شگفت‌انگیز آن استفاده کنند. محوطه استخر هتل که با صندلی‌های آفتابگیر ساحلی پوشیده شده بهترین مکان را برای استراحت و گرفتن حمام آفتاب پس از یک آب تنی دلچسب برای مهمانان فراهم می‌کند. در کافه هتل انواع نوشیدنی‌های خنک برای مسافران سرو می‌شود که مسافران می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. در رستوران این هتل می‌توانید انواع غذاهای سنتی و بین المللی را تجربه کنید و از طعم دل‌انگیز آن‌ها لذت ببرید. هتل دارای تراس و مبلمان در فضای باز است که محل خوبی را برای گذراندن اوقات فراغت در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از دیگر امکانات موجود در هتل Sea Center Marmaris می‌توان به باغ، اتاق‌های غیر سیگاری، اتاق‌های عایق صدا و… اشاره کرد.

خدمات هتل سی سنتر مارماریس


کارکنان هتل سی سنتر مارماریس علاوه بر زبان ترکی می‌توانند به زبان‌های انگلیسی و روسی نیز با مهمانان ارتباط برقرار کنند. هتل دارای نگهبانی ۲۴ ساعته، دوربین‌های مدار بسته در فضای مشترک، هشدار‌های امنیتی و آلارم دود است که خیال مسافران را از جهت برای حضور در این هتل آسوده می‌کنند. مسافران می‌توانند اشیاء گرانقیمت خود را در صندوق امانات هتل به امانت بگذارند و نگران گم شدن و از دست رفتن آن‌ها نباشند. خدمات میز تور هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و مسافران می‌توانند برای تجربه سفری دل‌انگیز‌تر در شهر مارماریس از این خدمات بهره‌مند شوند. مسافران می‌توانند ارز مورد نیاز خود را با استفاده از خدمات تبدیل ارز در محل تامین کنند و برای این کار نیازی به رفت و آمد‌های اضافی نخواهند داشت. خدمات متنوع دیگری نیز در هتل Sea Center Marmaris به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به انبار چمدان، خدمات دربان، فکس، فتوکپی، خودپرداز در محل، ترانسفر فرودگاهی، وای فای رایگان، سرویس اتو و… اشاره کرد.

واحدهای اقامای هتل سی سنتر مارماریس


اتاق‌های استاندارد هتل سی سنتر مارماریس همگی دارای تهویه مطبوع و حمام خصوصی هستند و با مبلمان ساده تزئین شده اند. این اتاق‌ها فضای ساده‌ای دارند و در عین حال تمیز و راحت نیز هستند. امکانات موجود در واحدهای اقامتی هتل Sea Center Marmaris در حد یک هتل ارزان قیمت بسیار مناسب هستند و از جمله تجهیزات موجود در آن‌ها می‌توان به بالکن، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، اتاق پرو، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، تلفن و… اشاره کرد.

فاصله هتل سی سنتر مارماریس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله تا پنجشنبه بازار مارماریس: ۴۰۰ متر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۵۰۰ متر
فاصله تا آمفی تئاتر مارماریس: ۷۰۰ متر
فاصله تا مجسمه آتاتورک: ۷۰۰ متر
فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است