search
menu

هتل Rosy Hotel Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rosy Hotel Marmaris
خدمات و امکانات هتل رزی مارماریس
واحدهای اقامتی هتل رزی مارماریس
فاصله هتل رزی مارماریس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Rosy Hotel Marmaris


هتل رزی مارماریس یکی از هتل‌های اقتصادی و ارزان قیمت جزیره مارماریس در ترکیه است که نسبت به هزینه‌های دریافتی از مهمانان امکانات خوبی را به آنان ارائه می‌دهد. با توجه به موقعیت مکانی که این هتل دارد، مهمانان می‌توانند با پیاده روی‌های کوتاه در اطراف هتل، به بسیاری از مناطق معروف و گردشگری شهر دسترسی داشته باشند. ساختمان و فضای داخلی هتل محیطی ساده است که در عین حال مرتب و تمیز نگهداری می‌شوند و همانطور که گفته شد در رده یک هتل اقتصادی گزینه مناسبی به حساب می‌آید. اگر به خرید کردن و یا گشت و گذار در بازار علاقه‌مند هستید بهتر است بدانید که یکی از معروف‌ترین بازارهای جزیره، یعنی پنجشنبه بازار مارماریس در فاصله بسیار نزدیکی از هتل قرار دارد و در صورتی که خوش شانس باشید و در یکی از روزهای پنجشنبه در این هتل اقامت داشته باشید می‌توانید از قدم زدن در این بازار و تماشای دیدنی‌های گوناگون آن لذت ببرید. مارماریس یکی از شهرهای گردشگری معروف ترکیه است که طبیعت فوق العاده زیبا و جاذبه‌های تاریخی گوناگونی دارد. سواحل مارماریس، قلعه مارماریس، مراکز خرید مارماریس و… تنها گوشه‌ای از جاذبه‌های این جزیره زیبا هستند که هرساله گردشگران فراوانی را به خود جذب می‌کنند. اگر شما نیز از علاقه مندان سفر به شهر مارماریس هستید می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما به این جزیره زیبا سفر کنید و با اقامت در Rosy Hotel Marmaris سفری آرام و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

خدمات و امکانات هتل رزی مارماریس


از ویژگی‌های محبوب هتل رزی مارماریس می‌توان به فضای ساده و آرامش بخش آن اشاره کرد. فاصله هتل تا ساحل تنها چند دقیقه‌ای پیاده روی است و از همین جهت مهمانان به راحتی می‌توانند به سواحل زیبای مارماریس دسترسی داشته باشند. یک استخر دایره‌ای بزرگ مخصوص بزرگسالان در محوطه هتل قرار دارد که مهمانان می‌توانند با شنا کردن و آب تنی در آن از اوقات فراغت خود لذت ببرند. اطراف این استخر صندلی‌های آفتابگیر ساحلی قرار گرفته‌اند که برای استراحت پس از شنا و گرفتن حمام آفتاب گزینه مناسبی هستند. یک استخر کوچک کم عمق نیز در کنار استخر بزرگتر قرار دارد که کودکان می‌توانند در آن شنا کنند و از لذت آب تنی کردن در فضای باز بی‌بهره‌مند نمانند. هتل دارای خدمات نظافت روزانه است و تمام واحدهای اقامتی موجود در آن به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. مهمانان می‌توانند برای صرف وعده‌های غذایی، میل کردن غذا در رستوران هتل را تجربه کنند که انواع غذاهای ترکی را به مسافران ارائه می‌دهد. یک کافه نیز در این رستوران وجود دارد که مهمانان می‌توانند برای صرف نوشیدنی‌های خنک به آن مراجعه کنند. خدمات شاتل فرودگاه در این هتل برای مهمانان فراهم شده‌اند و مسافران می‌توانند برای برنامه ریزی بیشتر در سفر خود، از این خدمات بهره‌مند شوند. گزینه‌های صبحانه در این هتل شامل مواد غذایی معمول برای صبحانه هستند و نکته قابل توجه این است که در Rosy Hotel Marmaris صبحانه برای مهمانان به صورت رایگان سرو می‌شود. مسافران می‌توانند در سرتاسر ملک هتل به اینترنت دسترسی داشته باشند و رایگان از آن استفاده کنند. در نزدیکی هتل نیز یک پارکینگ عمومی وجود دارد که استفاده از آن برای مهمانان هتل رزی رایگان است و اگر به فکر کرایه خودرو در شهر مارماریس هستید می‌توانید از امکانات پارکینگ هتل نیز استفاده کنید.

واحدهای اقامتی هتل رزی مارماریس


هتل رزی مارماریس شامل ۴۱ واحد اقامتی است که در دوطبقه پراکنده شده اند. اقامت حداکثر دو کودک به همراه والدین و در صورت استفاده از تخت‌های موجود رایگان است. واحدهای اقامتی موجود در این هتل شامل اتاق دوقلو استاندارد، اتاق استاندارد دونفره و اتاق سه نفره هستند که فضاهای متفاوتی را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. تمامی واحدها دارای بالکن هستند و تماشای مناظر زیبای شهر را از هتل برای مسافران میسر می‌کنند. امکانات گوناگونی در این واحدها برای مهمانان فراهم شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تهویه مطبوع، مینی بار، میز کار، تلویزیون، کانال‌های ماهواره ای، تلفن و… اشاره کرد.

فاصله هتل رزی مارماریس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله تا آمفی تئاتر مارماریس: ۷ دقیقه پیاده روی
فاصله تا پنجشنبه بازار مارماریس: ۷ دقیقه پیاده روی
فاصله تا ساحل مارماریس: ۲۰ دقیقه پیاده روی
فاصله تا فواره‌های رقصنده: ۱۲ دقیقه پیاده روی
فاصله تا پارک آتاتورک: ۱۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است