search
menu

هتل Reis Maris Hotel Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Reis Maris Hotel
امکانات کلی هتل ریس ماریس
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
فاصله هتل ریس ماریس از جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Reis Maris Hotel


هتل ریس ماریس از هتل‌های سه ستاره شهر مارماریس است. مارماریس یکی از شهرهای تفریحی ترکیه است که بسیار مورد توجه علاقه‌مندان به شهرهای ساحلی قرار می‌گیرد. مارماریس با سواحل زیبا، پارک‌ های آبی مارماریس و طبیعت زیبایش شناخته می‌شود. البته جاذبه‌های تاریخی جذابی هم در این شهر قرار دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت و سفر به این شهر، می‌توانید از آن‌ها بازدید نمایید. با اقامت در هتل ریس ماریس مارماریس تنها یک دقیقه پیاده‌روی با ساحل عمومی فاصله خواهید داشت. هتل Reis Maris Hotel در سال ۱۹۹۵ میلادی شروع به کار کرده است و تجربه فراوانی در زمینه هتلداری دارد. با اقامت در این هتل لحظات دلپذیری در انتظارتان خواهد بود.

امکانات کلی هتل ریس ماریس


در هتل ریس ماریس امکانات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و اتاق خانواده از امکانات اساسی این هتل به شمار می‌رود. قسمت پذیرش، ۲۴ ساعته است و در این قسمت خدماتی مثل کمد، چک‌این/اوت خصوصی، اتاق چمدان، خدمات تور و صرافی به مهمانان ارائه می‌شود. کپسول آتش‌نشانی، فکس، فتوکپی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات از دیگر امکانات هتل ریس ماریس به شمار می‌روند. کارکنان هتل بسیار حرفه‌ای و خوش‌برخورد هستند و نهایت همکاری را با مهمانان دارند. به زبان‌های انگلیسی، ترکی، آلمانی و دانمارکی در این هتل صحبت می‌شود. کودکان در تمام رده‌های سنی در هتل ریس ماریس پذیرفته می‌شوند و هزینه اقامت کودکان بالای ۶ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. ناگفته نماند ارائه خدمات نظافت روزانه و اتو رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری و خشک‌شویی استفاده نمایید. فرودگاه دالامان نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل است و در ۵۰ کیلومتری هتل قرار دارد، با پرداخت هزینه می‌زنید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید. ورود حیوانات خانگی به هتل بلامانع است و امکاناتی نظیر سبد مخصوص برایشان تدارک دیده شده است. برای خرید وسایل ضروری سری به فروشگاه داخل هتل بزنید.

امکانات تفریحی هتل


جذاب‌ترین بخش هتل ریس ماریس استخر پشت‌بام است. استخر هتل روباز و مخصوص بزرگ‌سالان است. لازم به ذکر است استفاده از استخر برای تمام مهمانان رایگان است. خدمات تندرستی و زیبایی متعددی ازجمله آرایش، پیرایش، اسپا، ماساژ، وکس، پدیکور و مانیکور در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. برای سرگرمی بیشتر مهمانان فعالیت‌هایی نظیر کارائوکه و بیلیارد تدارک دیده شده است. اگر اهل بازی‌های گروهی هستید، سری به زمین‌بازی بزنید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل ریس ماریس دارای ۳۰ اتاق شیک و زیبا با طراحی داخلی مدرن است. مبلمان چوبی تیره به همراه رنگ‌های پاستلی زیبایی خاصی به واحدهای اقامتی بخشیده است. تمامی امکانات ضروری مهیا شده تا مهمانان عزیز فضای راحتی برای استراحت داشته باشند. تنوع واحدهای اقامتی محدود به اتاق تویین با بالکن است. تمامی واحدها عایق صدا هستند. مینی بار، میز، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سرویس بهداشتی، دوش و سشوار ازجمله امکانات داخل اتاق‌ها به شمار می‌روند. توجه داشته باشید که واحدهای این هتل دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه نیستند.

رستوران هتل


هتل دارای یک رستوران شیک است و مهمانان را از پیدا کردن رستوران در بیرون از هتل بی‌نیاز می‌کند. روزتان را می‌توانید با صبحانه کانتیننتال یا حلال شروع کرده و یا از سلف‌سرویس خوراکی‌های مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. منوی ناهار و شام شامل انواع غذاهای هندی، ایتالیایی، مدیترانه‌ای، مکزیکی، خاورمیانه‌ای، ترکی، روسی، اروپایی، دریایی، فست‌فود و استیک است. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ بزنید. البته رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نخواهد بود.

فاصله هتل ریس ماریس از جاهای دیدنی نزدیک


فاصله از ساحل عمومی: ۱۰۰ متر
فاصله از پارک آبی آتلانتیس: ۷۰۰ متر
فاصله از پنجشنبه بازار: ۸۰۰ متر
فاصله از قلعه مارماریس: ۱ کیلومتر
فاصله از پارک آبی آکوا دریم: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله از ساحل ایچملر: ۴٫۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است