search
menu

هتل Club Hotel Pineta Marmaris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Club Hotel Pineta Marmaris
امکانات و خدمات رفاهی هتل کلاب پینتا مارماریس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کلاب پینتا مارماریس
امکانات تفریحی هتل کلاب پینتا مارماریس
رستوران هتل کلاب پینتا مارماریس
فاصله هتل کلاب پینتا مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Club Hotel Pineta Marmaris


هتل پینتا یکی از هتل‌های ۴ ستاره در نزدیکی ساحل مارماریس است. هتل پینتا دارای ۶ طبقه و ۵۰۱ اتاق پذیرایی از مهمانان است. نزدیکی هتل پینتا مارماریس به پارک‌های آبی، مراکز تفریحی و گردشگری متعدد باعث شده موردتوجه بسیاری از گردشگران قرار بگیرد و سالانه مملو از مسافر شود، مخصوصاً در فصل تابستان مسافران و توریست‌های زیادی از نقاط مختلف جهان با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودشان را برای سفری رویایی و تابستانی پرخاطره آماده می‌کنند. برای دسترسی به فرودگاه نیز می‌توانید از شاتل فرودگاهی هتل Pineta Club Hotel Marmaris بهره‌مند شده و مسافت ۹۸ کیلومتری را بدین‌وسیله بپیمایید.

امکانات و خدمات رفاهی هتل کلاب پینتا مارماریس


هتل کلاب پینتا مارماریس دارای خدمات رفاهی متعددی مانند خدمات رفت‌وبرگشت رایگان به ساحل، بخش تور گردشگری و پارکینگ اختصاصی به‌صورت رایگان است. بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. همچنین در لابی می‌توانید از خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی بهره‌مند شوید. سالن آرایشی و زیبایی موجود در لابی نیز با ارائه خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی طرفداران زیادی دارد. برای دسترسی به طبقات مختلف هتل Club Hotel Pineta Marmaris باید سوار آسانسور شوید و اینکه برای مسافران با مشکلات جسمانی نیز امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. همه پرسنل برای هرچه بهتر شدن اقامت مسافران تلاش می‌کنند و همگی به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. اگر برای سفر کاری با خرید بلیط هواپیما خارجی عازم این شهر می‌شوید، با رزرو هتل Club Hotel Pineta Marmaris می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های کاری‌تان را برگزار کنید. بر اساس قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کلاب پینتا مارماریس


هتل پینتا مارماریس دارای ۵۰۱ اتاق است که همگی مجهز هستند. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق استاندارد، اتاق خانواده، اتاق دوبل یا توئین. در داخل اتاق‌ها امکاناتی مانند حمام اختصاصی، یخچال و تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای وجود دارند. همچنین از تراس اتاق‌ها می‌توانید منظره زیبایی از دریای مرمره را تماشا کنید. همه اتاق‌ها به‌طور مرتب و رایگان روزانه نظافت می‌شوند.

امکانات تفریحی هتل کلاب پینتا مارماریس


با اقامت در این هتل بی‌نظیر در عرض چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل دسترسی داشته باشید، همچنین اگر به ورزش‌های آبی علاقه‌مند هستید، هتل کلاب
پینتا مارماریس دو استخر روباز دارد، همچنین می‌توانید از زمین‌های گلف، تنیس، والیبال و بسکتبال و همچنین ورزش‌هایی مانند ایروبیک نهایت لذت را ببرید. یکی دیگر از تفریحات ارائه‌شده در هتل Club Hotel Pineta Marmaris باشگاه بدن‌سازی است که با مجهزترین دستگاه در اختیار مسافران ورزش دوست قرار داده می‌شود. بخش مربوط به اسپا نیز در این هتل دایر بوده و انواع خدمات مربوط به اسپا مانند ماساژ، سونا و حمام ترکی ارائه می‌دهند. اگر با کودک خردسال سفر می‌کنید، با خیال راحت به بخش نگهداری کودکان سرزده و کودکانتان را به این قسمت بسپارید. همچنین خدمات متنوعی مانند استخر، کلاب و زمین‌بازی برای کودکان در این هتل ارائه می‌شود. به همین جهت می‌توان گفت این هتل یکی از بهترین مکان‌ها برای مسافرت با خانواده است.

رستوران هتل کلاب پینتا مارماریس


رستوران هتل پینتا غذاهای خاص و سنتی را سرو می‌کند. جالب است بدانید در این هتل خدمات مربوط به مراسم ازدواج نیز انجام می‌گیرد.

فاصله هتل کلاب پینتا مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواپارک دریم مارماریس: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید بلو پورت: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل مارماریس: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است