search
menu

هتل Pasabey Hotel Marmaris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pasabey Hotel Marmaris
امکانات کلی هتل پاشا بی مارماریس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پاشا بی مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pasabey Hotel Marmaris


هتل ۴ ستاره پاشا بی مارماریس واقع در مرکز مارماریس، ۵۰۰ متر با ساحل فاصله دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از مارماریس بازدید می‌کنند و محیطی جذاب را در کنار بسیاری از امکانات مفیدی که برای بهبود اقامت شما طراحی شده‌اند، ارائه می‌دهد. هنگام اقامت در هتل پاشا بی، بازدیدکنندگان می‌توانند از میدان جوانان مارماریس، قلعه مارماریس، پارک ملی مارماریس و برخی از جاذبه‌های برتر مارماریس دیدن کنند. در طول سفرتان، دیدن برخی از بناهای تاریخی و مجسمه‌های معروف مانند کوه‌های مارماریس و مصطفی کمال آتاتورک را فراموش نکنید. کسانی که به دنبال جاذبه‌های منطقه هستند می‌توانند از پارک آبی آتلانتیس و پارک آبی آکوا دریم دیدن کنند. این هتل ۴۹ کیلومتر با فرودگاه دالامان فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به مارماریس می‌توانید با اقامت در هتل زیبای Pasabey Hotel Marmaris اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل پاشا بی مارماریس


این هتل با داشتن موقعیتی مناسب در مرکز بهشت طبیعی مارماریس، فضای اقامتی دلپذیری را ارائه می‌دهد. اگر می خواهید در مارماریس، نقطه تلاقی دریای اژه و مدیترانه، آرامش و تفریح را با هم تجربه کنید، مکان شما در هتل Pasabey Hotel Marmaris است. میهمانان می‌توانند در همه مناطق به وای فای رایگان دسترسی داشته باشند. میز پذیرش ۲۴ ساعته همه روزه در دسترس است. این هتل دارای استخرهای سرپوشیده و روباز، امکانات اسپا و اتاق‌های تهویه مطبوع است. امکانات اسپا شامل حمام ترکی، سونا، اتاق تناسب اندام، اسکراب و مراقبت از بدن است. خدمات ماساژ نیز در دسترس است. این هتل دارای سرویس اتاق و خدمات دربان نیز است. برای میهمانانی که وسیله نقلیه دارند، پارکینگ رایگان در دسترس است. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. حیوانات خانگی در هتل پذیرفته نمی‌شوند. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، اتاق کنفرانس، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل پاشا بی مارماریس به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط بوده و با رویی گشاده از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل پاشا بی مارماریس عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق خانوادگی
در مجموع ۱۲۱ اتاق استاندارد در این هتل وجود دارد. اتاق‌های استاندارد ۱۹ متر مربع مساحت دارند. ۲ تا از این اتاق‌ها برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند، چیده شده است. در اتاق‌های لوکس با مساحت ۳۵ متر مربع، یک تخت دونفره در اتاق اصلی و دو تخت یک نفره در اتاق دوم وجود دارد. ۱۳ اتاق خانوادگی نیز در این هتل وجود دارد. اتاق‌های هتل پاشا بی دارای مبلمان مدرن هستند. همه آن‌ها دارای حمام خصوصی با سشوار و گاوصندوق استاندارد هستند. در طول اقامت خود از اتاق‌های آرامش‌بخشی که تلویزیون صفحه‌تخت، وای فای رایگان، تهویه‌ مطبوع و مینی‌بار دارند، لذت خواهید برد. ورودی اتاق‌های هتل Pasabey Hotel Marmaris از ساعت ۱۴ شروع می‌شود. زمان خروج از اتاق‌ها حداکثر ساعت ۱۲ است.

رستوران هتل


صبحانه روزانه به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. همچنین می‌توانید انواع غذاهای بین المللی و محلی را در رستوران هتل میل کنید. یک اسنک بار و ویتامین بار نیز وجود دارد که می‌توانید در آن نوشیدنی‌های با طراوت بنوشید. علاوه بر وعده‌های غذایی اصلی، خدماتی مانند اسنک بار، قهوه و سوپ شب به اقامت شما طعم می‌بخشد. وقتی احساس گرسنگی می‌کنید، حتما به Karen Brasserie، Kibris Patisserie و Dr Gelato سری بزنید، اینها کافه‌هایی هستند که بین مردم محلی و خارج از شهر بسیار محبوب هستند.

فاصله هتل پاشا بی مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه مارماریس: ۶۰۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ مارماریس: ۸۰۰ متر
فاصله تا خیابان بار مارماریس: ۹۰۰ متر
فاصله تا موزه مارماریس: ۱ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر مارماریس: ۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل ایچملر: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است