search
menu

هتل Orsmaris Boutique Hotel Marmaris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Örsmaris Boutique Hotel Marmaris
امکانات و خدمات هتل آرسماریز بوتیک مارماریس
واحدهای اقامتی هتل آرسماریز بوتیک مارماریس
فاصله هتل اُرسماریز بوتیک مارماریس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Örsmaris Boutique Hotel Marmaris


هتل آرسماریز بوتیک مارماریس یک هتل ۴ ستاره در شهر مارماریس ترکیه است. این هتل دوست داشتنی به یک کلبه بزرگ شباهت دارد که در نزدیکی دریا قرار گرفته است و با فضای جذاب و دوست داشتنی که دارد مهمانان را از تمام نقاط شهر به خود فرا می‌خواند. فضای دنج و بسیار زیبای این هتل در روبه روی دریا، فوق العاده جذاب است و قدم زدن در محیط اطراف هتل، علی الخصوص در هنگام صبحگاه یا در زمان غروب آفتاب برای مهمانان بسیار دل‌انگیز خواهد بود. هتل تا قلعه مارماریس که یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های این شهر است تنها ۴ کیلومتر فاصله دارد و مهمانان می‌توانند به راحتی و در هر زمان که مایل باشند به این مکان زیبا دسترسی داشته باشند و از تماشا و گشت و گذار در آن لذت ببرند. علاوه بر این جزیره مارماریس دارای مناطق توریستی جذاب دیگری نیز است که از جمله آن‌ها می‌توان به بازارهای مارماریس، پارک‌های آبی مارماریس و… اشاره کرد که مهمانان می‌توانند در هنگام اقامت در این شهر، بازدید و تفریح در این مکان‌ها را نیز در برنامه سفر خود داشته باشند. لازم به ذکر است که اگر شما نیز قصد سفری جذاب و خاطره‌انگیز را در شهر مارماریس دارد تنها کافی است که با خرید بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنید و با اقامت در Örsmaris Boutique Hotel Marmaris سفری متفاوت و زیبا را به مارماریس تجربه کنید.

امکانات و خدمات هتل آرسماریز بوتیک مارماریس


محیط روح‌انگیز و مفرحی که هتل آرسماریز بوتیک مارماریس در اختیار مهمانان قرار می‌دهد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است که مسافران را برای بازگشت به این هتل ترغیب می‌کند. هتل فضای سبز زیبایی دارد که با گل کاری‌های موجود در آن زیباتر به نظر می‌رسند و می‌توانند زمینه را برای قدم زدن و گشت و گذار مهمانان در محیط بیرونی هتل فراهم کنند. نزدیک بودن بسیار زیاد این هتل به ساحل دریا می‌تواند آرامشی وصف نشدنی را به مسافران هدیه دهد که خستگی و هیاهوی زندگی شلوغ و روزمره را از آنان می‌گیرد و آرامش و شادی را جاگزین آن می‌کند. در رستوران این هتل می‌توانید شگفت‌انگیز‌ترین و لذیذ‌ترین غذاهای ترکی را تجربه کنید و از چشیدن طعم مطبوع و دلچسب آن‌ها لذت ببرید. استفاده از حوله‌ها و صندلی‌های آفتابگیر ساحلی برای مهمانان رایگان است و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا ساعت‌ها در سواحل زیبای مارماریس وقت گذرانی کنند و از گرفتن حمام آفتاب در سواحل لذت ببرند. مهمانان می‌توانند در استخر سربازی که در محوطه هتل قرار گرفته شنا کنند و لحظات زیبایی را در طول اقامت برای خود رقم بزنند. یک استخر کم عمق‌تر نیز مخصوص کودکان در هتل وجود دارد که فرزندان خردسال مهمانان می‌توانند در آن آب تنی کنند. خدمات نظافتی هتل شامل خدمات نظافت روزانه، سرویس اتو، خشکشویی و لباسشویی هستند که رفاه و آسایش کامل مهمانان را در طول سفر برایشان فراهم می‌کنند. هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز به خوبی از مهمانان استقبال می‌کند. خدمات تبدیل ارز هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارند و ارز مورد نیاز مهمانان را در محل برایشان تامین می‌کنند. از دیگر امکانات و خدمات موجود در Örsmaris Boutique Hotel Marmaris می‌توان به صندوق امانات، وعده‌های غذایی مخصوص کودکان، وای فای رایگان، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، سالن استراحت و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل آرسماریز بوتیک مارماریس


واحدهای اقامتی Örsmaris Boutique Hotel Marmaris تمیز، شیک و زیبا هستند و با پنجره‌های از سقف تا کف و مبلمان چوبی زیبا تزئین شده اند. این واحدها فضای مطبوعی را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند و هرچیزی را که برای تجربه یک سفر دلچسب احتیاج داشته باشید می‌توانید در آن‌ها پیدا کنید. اتاق دوتخته، اتاق سه نفره، اتاق دونفره دلوکس و اتاق دونفره با منظره دریا از جمله واحدهای اقامتی موجود در هتل آرسماریز بوتیک هستند و امکاناتی مانند مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، صندوق امانات و… در آن‌ها دیده می‌شوند.

فاصله هتل اُرسماریز بوتیک مارماریس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله هتل تا پارک آبی آکوا دریم: ۱.۵ کیلوکتر
فاصله تا آمفی تئاتر مارماریس: ۳ کیلومتر
فاصله تا پنجشنبه بازار مارماریس: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا مجسمه آتاتورک: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است