search
menu

Oasis Hotel Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان Oasis Hotel Marmaris
امکانات عمومی هتل‌آپارتمان اوآسیس مارماریس
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان اوآسیس مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان Oasis Hotel Marmaris


هتل‌آپارتمان اوآسیس از هتل‌های میان‌رده موردتوجه در منطقه مارماریس ترکیه است. هتل Oasis Hotel Marmaris فقط ۱۰۰ متر از ساحل مارماریس فاصله دارد و با ۳ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل برسید. این هتل به شما نوید یک تعطیلات مفرح را با فعالیت‌ها و امکانات متنوع می‌دهد، تا حدی که می‌توانید روزهای تعطیل خود را به بهترین شکل ممکن سپری کنید. با رزرو آسان خدمات حمل‌ونقل هتل، سفرهای خود را به فرودگاه از قبل برنامه‌ریزی کنید. در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران نباشید، زیرا از فرودگاه این شهر از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس هستند. با دسترسی رایگان به اینترنت Wi-Fi در این هتل می‌توانید تصاویر خود را به اشتراک بگذارید و هر زمان که خواستید به ایمیل‌های خود پاسخ دهید. این هتل خدمات تاکسی، کرایه ماشین و شاتل ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند به جاهای دیدنی شهر مارماریس مانند پارک ملی مارماریس، پارک‌های آبی مارماریس و چندین جای دیگر بروید. طیف وسیعی از خدمات ارائه‌شده توسط هتل Oasis تضمین می‌کند که همه مسافران بیشترین بهره را از اقامت خود ببرند.

امکانات عمومی هتل‌آپارتمان اوآسیس مارماریس


از امکانات کلی هتل‌آپارتمان اوآسیس مارماریس می‌توان به اینترنت وای فای رایگان در لابی و تمامی اتاق‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، نظافت روزانه، خشک‌شویی و لباسشویی با هزینه مجزا اشاره کرد. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند، خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده تا همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. همچنین در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می‌توانید از صرافی این هتل بهره‌مند شده و تبدیل ارز کنید. در بخش پذیرش نیز کادر مجرب به‌صورت ۲۴ ساعت فعالیت دارند و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی و بی‌نظیر در حال تلاش هستند.
استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی هتل ممنوع است و اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته‌شده است. دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. اتاق چمدان یکی از امن‌ترین مکان‌ها برای نگهداری از چمدان‌های مسافران است. خدمات فکس و فتوکپی، یک مرکز تجاری و اتاق جلسه نیز در هتل دایر گردیده شده‌اند تا مسافرانی که به قصد کار عازم مارماریس می‌شوند، خیالشان از این بابت راحت باشد. برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار این هتل مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق شده است. همچنین این هتل مجهز به دوربین مداربسته در همه قسمت‌ها است. در فضای بیرونی نیز امکاناتی نظیر آفتاب‌گیر، باربیکیو و مبلمان قرار داده‌شده‌اند. کارکنان مجرب و بااخلاق هتل Oasis Hotel Marmaris به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط بوده و با گشاده‌رویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی، غواصی، بولینگ، قایق‌رانی، پینگ پونگ و ماهیگیری اشاره کرد که میهمانان می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. در این هتل برای سرگرمی میهمانان میز بیلیارد و موسیقی زنده در نظر گرفته‌شده است. همچنین استخر روباز در تمام ایام سال باز هست و همه مسافران در تمام سنین می‌توانند استفاده کنند. لازم به ذکر است چشمه آبگرم با صندلی‌های چوبی و چترهای ساحلی نیز در این هتل فراهم‌شده است. انواع وسایل بازی در فضای باز و سرپوشیده برای کودکان در نظر گرفته‌شده است.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


اتاق‌های موجود در این هتل همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و در فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر نقش بسزایی دارند. همچنین حمام‌های اختصاصی در داخل همه اتاق‌ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. اتاق‌های هتل اوآسیس انواع مختلفی دارند که عبارت‌اند از: اتاق یک‌تخته، اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته. در این هتل، همه اتاق‌ها دارای میز کار و یخچال هستند. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها فراهم‌شده است. اتاق‌های منتخب دارای روزنامه روزانه، پخش ویدئو در اتاق و تلویزیون کابلی هستند تا مهمانان را سرگرم کنند. همه واحدهای هتل Oasis Hotel Marmaris بسیار شیک و تمیز و دارای بالکن بوده و از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدها می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی بار با نوشیدنی‌های خوشمزه اشاره کرد. کودکان ۱۲ سال و بالاتر در این هتل بزرگ‌سال محسوب می‌شوند. ورود به هتل از ساعت ۱:۳۰ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

رستوران هتل


رستوران هتل برای صبحانه، نهار، شام، میان وعده و چای آماده پذیرایی از میهمانان است. میوه، کیک، کوکی و شیرینی، تنقلات، انواع نوشیدنی‌ها، منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در این رستوران قابل تهیه هستند.

فاصله هتل‌آپارتمان اوآسیس مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۴۰۰ متر
فاصله تا آمفی‌تئاتر مارماریس: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل آموس: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است