search
menu

هتل Nur Apart Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nur Apart Marmaris
امکانات کلی هتل آپارتمان نور مارماریس
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان نور مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nur Apart Marmaris


هتل آپارتمان نور مارماریس در سال ۱۹۹۳ به بهره‌برداری رسیده و از هتل‌های باسابقه مارماریس به شمار می‌رود. شهر ساحلی مارماریس در حاشیه دریای مدیترانه قرار دارد و مقصدی محبوب برای علاقه‌مندان سفرهای ساحلی است. با اقامت در Nur Apart Marmaris دسترسی راحتی به جاهای دیدنی مارماریس خواهید داشت. با ۹ دقیقه پیاده‌روی از هتل آپارتمان نور به ساحل مارماریس خواهید رسید. خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت آسان‌ترین روش برای خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیبا است. با سفر به مارماریس، انجام بسیاری از تفریحات آبی برایتان میسر خواهد شد؛ خوشبختانه پارک‌های آبی مارماریس در نزدیکی هتل آپارتمان نور قرار دارند. آپارتمان نور امکانات باکیفیتی برای مهمانان فراهم می‌نماید. آپارتمان نور بسیار مناسب برای اقامت خانواده‌ها است. خواندن اطلاعات این هتل و هتل‌های دیگر مارماریس به شما در انتخاب هتل مناسب کمک خواهد کرد.

امکانات کلی هتل آپارتمان نور مارماریس


در هتل نور آپارتمتز امکانات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان امکان ارتباط راحت را مهیا می‌نماید. امکانات اساسی آپارتمان نور مارماریس شامل پارکینگ و پذیرش ۲۴ ساعته است. تیم حرفه‌ای هتل با مسئولیت‌پذیری و خوش‌رویی هرچه تمام برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر برای مهمانان تلاش می‌کنند. آپارتمان نور پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است. با اقامت در این هتل از خدمات لاندری برخوردار خواهید شد. لازم به ذکر است نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه دالامان است که در ۹۴ کیلومتری هتل قرار دارد. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل بلامانع است و ممکن است هزینه اضافی بابت این سرویس دریافت شود.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


۴۱ واحد اقامتی ساده و دنج در آپارتمان نور قرار دارد. واحدهای اقامتی متنوعی در این مجموعه قرار دارند که بسته به سلیقه و تعداد هم‌سفرانتان می‌توانید انتخابش نمایید. داخل واحدهای اقامتی امکاناتی از قبیل نشیمن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون صفحه تخت و حمام قرار گرفته است. با وجود آشپزخانه و لوازم پخت‌وپز داخل واحدهای اقامتی در هر زمان که تمایل داشته باشید، می‌توانید غذای مورد علاقه‌تان را تهیه کنید. توجه داشته باشید حداکثر تعداد تخت اضافی بسته به اتاق مورد نظرتان دارد. سرویس اضافه مشمول هزینه اضافی است.

امکانات تفریحی هتل


یکی از امتیازات اقامت در هتل آپارتمان نور، همسایگی با بسیاری از جاهای دیدنی مارماریس است. با گردشی کوتاه در اطراف هتل، می‌توانید از بسیاری از جاذبه‌ها، موزه‌ها و مراکز خرید مارماریس بازدید نمایید. از امکانات تفریحی هتل آپارتمان نور می‌توان به استخر شنا اشاره کرد. این استخر شنا روباز و فصلی بوده و استفاده از آن برای مهمانان عزیز رایگان است. برای رفاه حال مهمانان، صندلی‌‌های مخصوص و آفتاب‌گیر در کنار استخرها قرار گرفته است. امکان سفارش انواع نوشیدنی نیز برای مهمانان مهیا شده است. باغ زیبای هتل مناسب گشت‌وگذار و بازی کودکان است. برای سرگرمی بیشتر می‌توانید با هم‌سفرانتان بیلیارد بازی کنید. اگر به تفریحات هیجان‌انگیز علاقه‌مند هستید، سری به Marmaris Excursions بزنید، این مرکز تور، در ۹۰۰ متری هتل قرار دارد و تورهای جذابی مثل کوهنوردی، قایق‌سواری و غیره برای گردشگران تدارک می‌بیند.

رستوران هتل


در ساعات مشخصی خدمات روم سرویس به مهمانان ارائه می‌شود و مهمانان عزیز می‌توانند صبحانه‌شان را در اتاقشان نوش جان نمایند. در این هتل، صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود؛ برای ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند، تشریف ببرید. خوشبختانه با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان کنید. اگر به غذاهای کبابی علاقه دارید، پیشنهاد ما رستوران‌های La Kebab Restaurant, Kervan Ocakbasi و Memed Ocakbasi است.

فاصله هتل آپارتمان نور مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آمفی‌تئاتر مارماریس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس مارماریس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مجسمه آتاتورک: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی مارماریس: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است