search
menu

هتل Myra Hotel Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Myra Hotel Marmaris
امکانات عمومی هتل مایرا مارماریس
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میرا مارماریس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Myra Hotel Marmaris


هتل میرا مارماریس در مرکز شهر مارماریس، محله ای در مارماریس، و در یک منطقه خرید و نزدیک به ساحل واقع شده است. این هتل دارای ۳ ستاره است و دارای استخر و امکانات بیشمار و زیادی است که می‌تواند از گزینه‌های اصلی و مهمی برای اقامت به صرفه و راحت شما در مارماریس باشد. هتل Myra Hotel Marmaris تنها ۴ دقیقه با ساحل فاصله دارد و با مرکز شهر نیز تنها ۵۰۰ متر فاصله دارد. با اقامت در شهر مارماریس می‌توانید به راحتی در شهر قدم بزنید و از دیدن ساحل زیبای آن و کشتی‌های بادبانی و تفریحی آن لذت ببرید. بهتر است قبل از سفز به مارماریس لیستی از جاهای دیدنی مارماریس مانند: پارک دلفین مارماریس، غار نیمارا، یادمان ساریانا، پارک‌های آبی مارماریس و ...تهیه کنید تا بر حسب سلیقه خودتان برای بازدید از این مکان‌ها برنامه ریزی کنید. خرید آنلاین بلیط هواپیما می‌تواند شما را در داشتن سفری راحت‌تر کمک کند.

امکانات عمومی هتل مایرا مارماریس


هتل ۳ ستاره Myra Hotel Marmaris دارای امکانات بسیار مناسب و خوبی است که در این بخش از متن به توصیف آن‌ها خواهیم پرداخت. مهم‌ترین مورد مخصوصا برای گردشگران خارجی که می‌خواهند با کشور و خانواده خودشان در ارتباط باشند، وجود اینترنت رایگان در همه بخش‌های هتل است. در قسمت همکف یک لابی بسیار بزرگ و مبله وجود دارد که دارای مبلمان بسیار شیک و زیبایی است. از جالب‌ترین امکانات این هتل این مورد است که بر خلاف بسیاری از هتل‌ها، شما اجازه خواهید داشت تا حیوانات خانگی خود را با خود به هتل ببرید. بدون اینکه نیاز به رزرو کردن داشته‌باشید، در هتل می‌توانید از پارکینگ نیز استفاده کنید. فعالیت‌ها و سرگرمی‌های مختلفی نیز برای مسافران در نظر گرفته شده‌است که ساعت استفاده از آن‌ها عصر به بعد است. وجود یک استخر روباز نیز از دیگر امکانات هتل است که بسیار بزرگ است و در کنار آن تمام امکانات مورد نیاز وجود دارد.
سونا و پارک آبی از جمله تفریحات آبی این هتل است. هتل پذیرش ۲۴ ساعته دارد و آلمانی، روسی، ترکی و انگلیسی نیز زبان‌هایی هستند که می‌توانید در صورت تسلط به یکی از آن‌ها با کارکنان هتل ارتباط برقرار کنید. اگر نیاز به فکس و فتوکپی داشته باشید نگران نباشید زیرا در خود هتل این امکانات وجود دارد. دوربین‌های مدار بسته در تمام قسمتهای هتل وجود دارد و همین مورد امنیت را تضمین می‌کند. کپسول‌های آتش نشانی و حس‌گرهای دود در همه بخش‌های هتل وجود دارد تا از هر گونه آتش سوزی به موقع پیشگیری شود. هتل مجهز به تهویه مطبوع و وسایل گرمایشی و سرمایشی است. لباسشویی و خشکشویی با هزینه اضافی وجود دارد تا بتوانید بدون نیاز به خروج از هتل لباس‌هایتان را تمیز و اتو کشیده در اختیار داشته‌باشید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی این هتل دارای امکانات خوبی هستند و دکوراسیون دنج و آرام آن‌ها نیز اقامت در این واحدها را جذاب‌تر کرده‌است. اینترنت همانطور که در سایر بخش‌ها وجود دارد داخل اتاق‌ها نیز بصورت رایگان وجود دارد. تلویزیون مسطح با امکان اتصال به کانالهای متنوع در روی دیوار تمام واحدها نصب شده‌است. تخت‌ها و مبلمان بسیار راحتی نیز در تمام واحدها وجود دارد که رنگ آن‌ها در طیف رنگی سایر وسایل اتاق است و همین توجه به رنگ تک تک اجزای واحدها، آن‌ها را بسیار پرطرفدار کرده‌است. در کنار تمام تخت‌ها چراغ خواب نیز وجود دارد. کف اتاق‌ها سرامیک است و تمام واحدها دارای پنجره هستند. حمام و سرویس بهداشتی نیز در تمام واحدها به طور اختصاصی وجود دارد. انواع واحدهای اقامتی هتل Myra Hotel Marmaris شامل موارد زیر هستند:
• اتاق توئین یا دبل
• اتاق سه نفره
• اتاق استاندارد تک نفره

رستوران هتل


رستوران هتل بسیار شیک و مجهز است و تمام وعده‌های غذایی را به همراه میوه و غذاهای متنوع در اختیاز مسافران قرار داده‌است.

فاصله هتل میرا مارماریس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل عمومی مارماریس: ۲۵۰ متر
فاصله تا آمفی تئاتر مارماریس: ۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مجسمه آتاتورک: ۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است