search
menu

هتل My Dream Hotel Marmaris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل My Dream Hotel Marmaris
امکانات کلی هتل مای دریم مارماریس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مای دریم مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل My Dream Hotel Marmaris


هتل مای دریم در مارماریس واقع شده و ۹۵ کیلومتر از فرودگاه دالامان فاصله دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از مارماریس بازدید می‌کنند و امکانات مفید بسیاری را ارائه می‌دهد که برای بهبود اقامت میهمانان طراحی شده‌اند. این هتل همچنین به دلیل موقعیت مکانی که دارد، محیطی پر از اکسیژن، درست در کنار دریا و جنگل دارد. اگر علاقه‌مند به کاوش در مارماریس هستید، اسکله‌ای مانند Marmaris Marina را بررسی کنید. مکان‌های دیدنی اطراف مانند پارک آبی آکوادریم، پارک آبی آتلانتیس، قلعه مارماریس و ساحل ایچملر، این هتل را به مکانی عالی برای اقامت هنگام بازدید از مارماریس تبدیل کرده است. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس تنها ۱۰۰ متر از هتل فاصله دارد. شما می‌توانید از مینی بوس‌هایی که بین ایچملر و مارماریس حرکت می‌کنند بهره‌مند شوید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به مارماریس ترکیه را داشته باشید، می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل My Dream Hotel Marmaris اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل مای دریم مارماریس


پذیرش ۲۴ ساعته، چک این و چک ‌اوت سریع و انبار چمدان از جمله امکاناتی است که در این هتل ارائه می‌شود. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. استخر و صبحانه رایگان نیز به اقامت بیشتر شما کمک می‌کند. اگر در حال رانندگی به هتل مای دریم هستید، پارکینگ رایگان در دسترس است. در صورت نیاز به تبدیل ارز صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. همچنین به هنگام گردش و تفریح می‌توانید برای آسودگی خاطر خود اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. در طول روز می‌توانید برای تمرین به مرکز تناسب اندام مراجعه کنید یا از بیلیارد لذت ببرید. یک جکوزی برای استراحت نیز وجود دارد. این هتل دارای یک استخر روباز با استخر کودکان و یک مرکز اسپا با سونا و حمام ترکی است. در کنار استخر استفاده از تخت آفتابگیر، چتر و تشک رایگان است. امکان کرایه دوچرخه نیز برای میهمانان فراهم شده است. رفتن به طبقات بالاتر از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی در دسترس است. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود رابه داخل هتل ندارید. استعمال دخانیات نیز در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل My Dream Hotel Marmaris به زبان‌های ترکی، انگلیسی و روسی صحبت می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل My Dream Hotel Marmaris عبارتند از:
• اتاق یک تخته
• اتاق دو تخته
• اتاق سه تخته استاندارد با چشم انداز دریا
هتل مای دریم مفتخر است با مجموع ۹۸ اتاق که هماهنگ با زیبایی‌های طبیعی مارماریس طراحی شده و زیبایی، آسایش و کیفیت را در کنار هم ارائه می‌دهد میزبان شما میهمانان گرامی باشد. این هتل دارای اتاق‌های روشن مجهز به تهویه مطبوع و وای فای رایگان است. همه اتاق‌ها دارای بالکن خصوصی هستند. برخی از اتاق‌ها منظره دریا نیز دارند. اتاق‌ها همچنین دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار و حمام اختصاصی دارای دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

رستوران هتل


هتل مای دریم به صورت بوفه باز برای صبحانه، ناهار، شام و وعده‌های غذایی سرو می‌کند. رستوران اصلی هتل غذاهای ملی و بین المللی، بوفه رژیمی و بوفه کودکان را ارائه می‌دهد. این هتل با طراحی مجلل، رستوران سرپوشیده و رستوران روباز زیر درختان کاج، طعم سیری ناپذیری را به شما ارائه می‌دهد. بار در کنار استخر اسنک و نوشیدنی سرو می‌کند. مارماریس کافه‌های زیادی دارد. بنابراین وقتی این‌جا هستید، حتما مکان‌های محبوبی مانند Karen Brasserie، Kibris Patisserie، و Cafe Savas Anne را که غذاهای عالی سرو می‌کنند، ببینید.

فاصله هتل مای دریم مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر مارماریس: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۳ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی مارماریس: ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است