search
menu

هتل Musti's Royal Plaza Hotel Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Musti's Royal Plaza Hotel Marmaris
امکانات و خدمات هتل ماستیس رویال پلازا مارماریس
واحدهای اقامتی هتل ماستیس رویال پلازا مارماریس
فاصله هتل ماستیس رویال پلازا مارماریس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Musti's Royal Plaza Hotel Marmaris


هتل ماستیس رویال پلازا مارماریس یک هتل فوق العاده عالی در مارماریس ترکیه است که بدون شک اقامت در آن شما را شگفت زده خواهد کرد. همه چیز در این هتل به طرز قابل قبولی عالی و فوق العاده است و رفتار پرسنل این هتل به قدری صمیمانه و دوستانه است که در همان بدو ورود به هتل متوجه این قضیه خواهید شد. کارکنان هتل از مهمانان مانند اعضای خانواده خود پذیرایی می‌کنند و رفتار بسیار محبت‌آمیزی با کودکان و فرزندان خردسال دارند. فضای هتل آرام، تمیز و دلچسب است و همین محیط دوستانه احساس بسیار خوبی را در مهمانان ایجاد می‌کند. هتل در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته و از همین جهت این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا به راحتی به بسیاری از اماکن پرطرفدار و جذاب این شهر دسترسی داشته باشند. اگر شما نیز علاقه‌مند به گشت و گذار در مارماریس ترکیه هستید، تنها کافی است که با تهیه بلیط هواپیما به این منطقه زیبا سفر کنید و با اقامت در Musti's Royal Plaza Hotel Marmaris سفری فوق العاده را برای خود رقم بزنید.

امکانات و خدمات هتل ماستیس رویال پلازا مارماریس


هتل ماستیس رویال پلازا مارماریس امکانات و خدمات گوناگون و پرطرفدار فراوانی دارد که مهمانان را برای بازگشت دوباره به این هتل ترغیب می‌کنند. تراس هتل که منظره بسیار زیبایی رو به استخر دارد یکی از بهترین محل‌های استراحت و تفریح در این هتل است که می‌تواند از دید مسافران بسیار جالب باشد. استخر سرباز بزرگی که در محوطه هتل قرار گرفته، با صندلی‌های آفتابگیر ساحلی فراوانی که در اطرافش وجود دارند به خوبی می‌توانند مهمانان را سرگرم کنند. این استخر دارای چند سرسره آبی نیز است که کودکان می‌توانند از بازی کردن در آن‌ها لذت ببرند. علاوه بر آن در این هتل یک استخر با عمق کمتر نیز مخصوص کودکان وجود دارد که فرزندان خردسال مسافران می‌توانند بدون نگرانی از هیچ خطری در آن آب تنی کنند.
رستوران این هتل انواع غذاها و نوشیدنی‌های خوش طعم را برای مهمانان سرو می‌کند و در نزدیکی آن یک کافه کوچک نیز است که مسافران می‌توانند طعم دلچسب انواع آب میوه‌های خنک را در آن تجربه کنند. هتل دارای امکانات اسپا است و انواع خدمات ماساژهای تخصصی را به مهمانان ارائه می‌دهد. یک مینی مارکت در سایت برای مهمانان فراهم شده که نیاز‌های کوچک آن‌ها برآورده می‌کند. میز تور هتل مسافران را برای تجربه سفری دلچسب‌تر در مارماریس راهنمایی می‌کند و هتل دارای خدمات تبدیل ارز نیز است و مسافران می‌توانند ارز مورد نیاز خود را به این وسیله، در محل تامین کنند. اجرای موسیقی زنده، تیر اندازی با کمان، غواصی، اسب سواری، دوچرخه سواری، موج سواری، زمین تنیس، اتاق بازی و… تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های سرگرم کننده Musti's Royal Plaza Hotel Marmaris هستند که می‌توانند شور و نشاط فراوانی را در زمان اقامت برای مهمانان فراهم کنند. علاوه بر آن در این هتل خدمات و امکانات گوناگون دیگری نیز وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به خشکشویی، لباسشویی، انبار چمدان، کرایه خودرو، آرایشگاه، صندوق امانات، نگهبانی ۲۴ ساعته، باغ، مبلمان در فضای باز و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل ماستیس رویال پلازا مارماریس


واحدهای اقامتی Musti's Royal Plaza Hotel Marmaris شامل اتاق‌های دونفره، سه نفره و اتاق یک نفره استاندارد هستند. تمامی این واحدها دارای بالکن اختصاصی هستند و منظره‌ای که از آن‌ها قابل مشاهده است تلفیق بسیار چشم نوازی از باغ، کوهستان و نمای شهر را به چشمان مهمانان پیشکش می‌کند. این واحدها در عین سادگی، زیبا و راحت هستند و امکانات متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند که می‌توانند رفاه و آسایش کامل را در زمان اقامت برایشان فراهم کنند. تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، یخچال، میز مطالعه، کمد لباس، تهویه مطبوع، تلفن، حمام اختصاصی به همراه حوله و سشوار و… از جمله امکاناتی هستند که در هتل ماستیس رویال پلازا مارماریس به مسافران ارائه می‌شوند. علاوه بر آن واحدهای اقامتی این هتل دارای خدمات نظافت روزانه نیز هستند و همین مسئله تمیزی و پاکیزگی این واحدها را برای مهمانان تضمین می‌کند.

فاصله هتل ماستیس رویال پلازا مارماریس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله هتل تا پارک آبی آکوا دریم: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی مارماریس: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا آتلانتیس سو پارک: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا پنجشنبه بازار مارماریس: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است