search
menu

هتل Mehtap Family Hotel Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mehtap Family Hotel Marmaris
امکانات کلی هتل مهتاب فمیلی مارماریس
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مهتاب فمیلی مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mehtap Family Hotel Marmaris


هتل مهتاب فمیلی از هتل‌های ۳ ستاره شهر مارماریس است. شهر زیبای مارماریس میان دریا و کوهستان قرار گرفته و از طبیعت زیبایی برخوردار است. اگر به شهرهای ساحلی علاقه‌مندید، با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانید به مارماریس سفر کنید. هتل مهتاب فمیلی در مرکز شهر مارماریس قرار دارد و با اقامت در آن دسترسی راحتی به جاهای دیدنی مارماریس مانند پارک‌ آبی مارماریس خواهید داشت. Mehtap Family Hotel تنها ده دقیقه پیاده‌روی تا ساحل مارماریس فاصله دارد. مهتاب فمیلی مارماریس از گزینه‌های مقرون به صرفه است که از امکانات مناسبی برخوردار است. این هتل گزینه مناسبی برای سفرهای تفریحی و کاری است.

امکانات کلی هتل مهتاب فمیلی مارماریس


در هتل مهتاب فمیلی امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت، امکان ارتباط راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. اگر با خودرو شخصی‌تان به مارماریس سفر می‌کنید، می‌توانید از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنید. پذیرش هتل مهتاب فمیلی ۲۴ ساعته است و خدمات صرافی و اتاق چمدان در آن ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌ انگلیسی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد محیطی آرام برای مهمانان تلاش می‌کنند. هتل مهتاب فمیلی مارماریس پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان مهیا کرده است. خدمات نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری و خشک‌شویی بهره بگیرید. استعمال دخانیات در قسمت‌های مشترک ممنوع است و برای این منظور بهتر است به اتاق سیگار مراجعه نمایید. لازم به ذکر است فرودگاه بین‌المللی دالامان در ۹۰ کیلومتری هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. توجه داشته باشید ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل مهتاب فمیلی دارای ۱۰۰ واحد اقامتی ساده و زیبا است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد و اتاق خانواده است. تلاش شده تمام امکانات لازم برای یک اقامت راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شود. همه واحدهای اقامتی دارای سیستم تهویه مطبوع و بالکن هستند. از امکانات دیگر می‌توان به یخچال، تلویزیون صفحه تخت، میز، تلفن، سرویس بهداشتی، دوش، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و حوله اشاره کرد. لازم به ذکر است حداکثر تعداد تخت اضافه بستگی به اتاق موردنظرتان دارد و لازم است هنگام رزرو اتاق این نکته را مدنظر داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل


یکی از بزرگ‌ترین امتیازات انتخاب هتل مهتاب فمیلی مارماریس موقعیت مکانی آن است. با انتخاب این هتل بازدید از جاذبه‌های مارماریس و مراکز خرید برایتان راحت خواهد بود. همسایگی با ساحل، سفرتان را سرشار از آرامش دریا خواهد کرد. برای شنا می‌توانید به استخر روباز هتل مراجعه نمایید. برای کودکان عزیز استخر مخصوص اختصاص یافته است. در اوقات فراغتتان می‌توانید در آفتاب‌گیرهای کنار استخر استراحت کنید. باغ زیبای هتل مناسب برای گردش و بازی کودکان است. اگر به دنبال هیجان بیشتری هستید، سری به مرکز تور Marmaris Excursions بزنید، در این مرکز، تورهای متنوعی از جمله قایق‌سواری، کوهنوردی و غیره برای گردشگران تدارک دیده می‌شود.

رستوران هتل


با اقامت در هتل مهتاب فمیلی روزتان با صرف صبحانه سلف‌سرویس آغاز خواهد شد. صبحانه از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح سرو می‌شود. برای ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل تشریف ببرید. انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی در رستوران موجود است. البته با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع دیگری نزدیکتان خواهد بود. رستوران‌های Smiley's Restaurant و Rumours Lounge Bar Restaurant کمتر از ۲۰۰ متر با هتل فاصله دارند و انتخاب خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای ترکی هستند.

فاصله هتل مهتاب فمیلی مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۷۰۰ متر
فاصله تا آمفی‌تئاتر مارماریس: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مجسمه آتاتورک: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی مارماریس: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است