search
menu

هتل Marti La Perla Marmaris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Marti La Perla Marmaris
امکانات کلی هتل مارتی لاپرلا مارماریس
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مارتی لاپرلا مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Marti La Perla Marmaris


مارتی لاپرلا هتل ۴ ستاره زیبایی در گردشگاه تفریحی ایچملر است. ایچملر تفرجگاه معروفی در ۸ کیلومتری مارماریس است که به علت طبیعت زیبایش شناخته می‌شود. هتل مارتی لاپرلا در میان کوه‌های سبز ایچملر قرار دارد و چشم‌انداز زیبایی از دریا و کوه را به مهمانان ارائه می‌کند. با اقامت در Marti La Perla در عین برخورداری از طبیعت بکر ایچملر، دسترسی راحتی به جاهای دیدنی مارماریس خواهید داشت. ساحل عمومی ایچملر در ۴۰ متری این هتل زیبا قرار دارد. خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت، روشی آسان و سریع برای خرید بلیط هواپیما است. این هتل در سال ۲۰۱۳ نوسازی شده و امتیازات ویژه‌ای در آن برای مهمانان فراهم گشته است. با اقامت در مارتی لاپرلا تعطیلات جذابی پیش رو خواهید داشت. این هتل بسیار مناسب برای سفرهای دونفره است.

امکانات کلی هتل مارتی لاپرلا مارماریس


در هتل مارتی لاپرلا امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان فراهم شده است. Marti La Perla Marmaris مخصوص بزرگ‌سالان بوده و حداقل سن برای ورود به این هتل ۱۶ سال است. اینترنت رایگان و پرسرعت، امکان ارتباط راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است و در این قسمت خدمات صرافی، اتاق چمدان، چک‌این/اوت خصوصی و کمد به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به اصول هتلداری هستند و با خوش‌رویی هرچه تمام برای ایجاد اقامتی راحت برای مهمانان تلاش می‌کنند. مارتی لاپرلا از هتل‌های چندزبانه مارماریس است و به زبان‌های ترکی، انگلیسی، آلمانی و روسی در این هتل صحبت می‌شود. با استفاده از خدمات کرایه خودرو می‌توانید به راحتی در سراسر شهر گردش کرده و از تمام جاذبه‌های مارماریس بازدید نمایید. لازم به ذکر است هتل مارتی لاپرلا برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. خدمات لاندری، اتو و خشک‌شویی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری همایش، مارتی لاپرلا را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان مینی‌مارکت، آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات را نام برد. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی دالامان در ۵۰ کیلومتری هتل قرار دارد و امکان استفاده از خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان فراهم شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


این مجموعه دارای ۱۹۷ واحداقامتی زیبا و جادار است. تمامی واحدهای اقامتی روشن و دل‌باز هستند و امکانات مدرنی در آ‌ن‌ها گنجانده شده است. تنوع واحدهای اقامتی هتل مارتی لاپرلا شامل اتاق دوبل (با منظره دریا)، اتاق سوپریور تریپل (با منظره جنگل)، اتاق سوپریور (با منظره جنگل)، اتاق سوپریور تریپل (با منظره دریا) و سوئیت دلوکس (با منظره دریا) است. تمامی واحدهای اقامتی دارای بالکن، سیستم تهویه مطبوع و مینی‌بار هستند. از امکانات دیگر می‌توان به تلویزیون، تلفن، کتری برقی، حمام خصوصی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار اشاره کرد. توجه داشته باشید هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


بزرگ‌ترین امتیاز اقامت در هتل مارتی لاپرلا مخصوص بزرگ‌سالان، برخورداری از ساحل خصوصی است. با اقامت در این هتل لوکس از آرامش بی‌پایان دریا حظ خواهید برد و در هر زمان که تمایل داشته باشید، می‌توانید در ساحل گردش کنید. استفاده از استخر هتل برای مهمانان عزیز رایگان است. این استخر روباز، فصلی است. باغ و تراس هتل محیط جذابی برای گذراندن اوقات فراغت است. برای سرگرمی مهمانان فعالیت‌های متعددی از جمله بینگو، تور آشنایی با فرهنگ محلی، بیلیارد، تنیس، دارت، اجرای موسیقی زنده و پخش مستقیم بازی‌های ورزشی تدارک دیده شده است. اگر اهل هیجان هستید، ورزش‌های آبی مثل قایق‌سواری و غواصی را امتحان کنید. مرکز اسپا دارای سونا، آب‌زن، حمام و باشگاه ورزشی است، در این مجموعه می‌توانید از خدماتی مثل ماساژ بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


خدمات روم سرویس در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود و غذایتان را می‌توانید در رستوران یا اتاقتان نوش جان‌کنید. انواع غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی همراه با اجرای موسیقی زنده در این رستوران سرو می‌شوند. البته رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نخواهد بود.

فاصله هتل مارتی لاپرلا مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله از ساحل ایچملر: ۴۰ متر
فاصله از ساحل عمومی مارماریس: ۲ کیلومتر
فاصله از پارک آبی آوا دریم: ۴.۱ کیلومتر
فاصله از پارک آبی آتلانتیس: ۴.۳ کیلومتر
فاصله از قلعه مارماریس: ۵.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است