search
menu

هتل Marmaris Park Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Marmaris Park Hotel
امکانات و خدمات هتل پارک مارماریس
واحدهای اقامتی هتل پارک مارماریس
فاصله هتل پارک مارماریس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Marmaris Park Hotel


هتل پارک مارماریس مجموعه‌ای جذاب و دوست داشتی در شهر مارماریس کشور ترکیه است. موقعیت مکانی این هتل برای علاقه مندان به طبیعت، محیطی بی‌نظیر و فوق العاده است که می‌تواند روح هر انسانی را به پرواز درآورد. زیبایی‌های بی‌نظیر دریای مارماریس در کنار جنگل‌های انبوه طبیعت غیر قابل وصفی را پیش روی مهمانان هتل پارک قرار می‌دهند که بدون شک می‌تواند برای هر بازدید کننده‌ای جذاب باشد. هتل بیشتر شبیه به چندین کلبه چوبی زیبا است که در کنار یک دیگر قرار گرفته‌اند و در مجموع ساختمان بزرگی را تشکیل می‌دهند. همه چیز این مجموعه آرامش بخش و جذاب است و اگر به فکر این هستید که تعطیلات خود را در محیطی آرام و به دور از هیاهو بگذرانید، بدون شک Marmaris Park Hotel یکی از گزینه‌های انتخابی برای شما خواهد بود. سرگرمی‌های متنوعی در هتل وجود دارند که باعث می‌شوند مسافران اوقات فراغت زیبایی را در هتل سپری کنند و از لحظات حضور خود در این هتل لذت ببرند. دیدنی‌های جذاب فراوانی در جزیره مارماریس وجود دارند که مهمانان می‌توانند با تهیه بلیط هواپیما یا رزرو تور به آن‌ها دسترسی داشته باشند. از جمله این اماکن گردشگری می‌توان به پارک‌های آبی مارماریس، قلعه مارماریس، بازارهای مارماریس و… اشاره کرد.

امکانات و خدمات هتل پارک مارماریس


مهمانان هتل پارک مارماریس می‌توانند از سرگرمی‌های فراوانی مانند ایروبیک، دارت، تنیس روی میز، ماهی گیزی و… بهره‌مند شوند. از آن جایی که هتل در نزدیکی ساحل دریای مارماریس قرار گرفته و دارای ساحل خصوصی است، امکان تجربه انواع تفریحات آبی از جمله قایق رانی و سایر ورزش‌های آبی برای مهمانان فراهم شده است. علاوه بر آن وجود امکاناتی مانند تراس آفتابگیر، باغ، مبلمان و شومینه در فضای باز و… سبب می‌شود که مسافران از محیط بیرونی هتل نیز به نحو احسن بهره‌مند شوند.
هتل به سبب امکانات فراوانی که برای کودکان فراهم کرده، محیطی شاد و جذاب برای بچه‌ها دارد و مهمانان می‌توانند فرزندان خود را با امکاناتی مانند منطقه بازی سرپوشیده، وسایل بازی کودکان در فضای باز، خدمات نگهداری از کودکان و… به خوبی سرگرم کنند. برای رفاه و آسایش بیشتر مهمانان خدمات متنوعی از جمله اسکراب بدن، رنگ کردن مو، درمان‌های مو، مانیکور، پدیکور، درمان‌های صورت، انواع خدمات زیبایی و آرایشی و… در این هتل برای مسافران فراهم شده است که سبب می‌شود مهمانان در زمان اقامت هیچ کمبودی را احساس نکنند و بییشترین لذت را از سفر خود داشته باشند. سالن اسپا در این هتل، در کنار صندلی‌های ماساژور، کلاس‌های یوگا، اتاق بخار، مرکز آب گرم و… می‌توانند آرامش کامل را به مهمانان هدیه دهند. مسافران می‌توانند با استفاده از خدمات کرایه خودرو، از تمام نقاط شهر مارماریس دیدن کنند. خدمات نظافتی هتل شامل مجموعه‌ای از خدمات کامل خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو و نظافت روزانه هستند که خیال مهمانان را از هر جهت بابت حضور در این هتل آسوده می‌سازند.
مرکز تناسب اندام هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و مسافران می‌توانند در هر زمان که تمایل داشته باشند، با استفاده از امکانات این باشگاه ورزش کنند و اوقات فراغت متفاوتی را در سفر برای خود رقم بزنند. در تمام مناطق عمومی و مشترک این هتل وای فای به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و ارز مورد نیاز مسافران را در هر محل برای آنان فراهم می‌کند. رستوران این هتل نیز غذاهای متنوع ترکی را به مسافران ارائه می‌دهد و طعم لذیذ و جذاب غذاهای آن، مهمانان را از حضور در این هتل بیش از پیش راضی می‌کند. از دیگر امکانات Marmaris Park Hotel می‌توان به انبار چمدان، خدمات دربان، میز پذیرش ۲۴ساعته و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل پارک مارماریس


واحدهای اقامتی هتل پارک مارماریس شامل اتاق‌های دونفره اقتصادی و اتاق‌های یک نفره با نمای باغ هستند. فضای دوست داشتنی این هتل‌ها با وجود تخت‌ها و میز و صندلی‌های چوبی زیباتر به نظر می‌رسد و در عین حال سادگی و جذاب آن‌ها نیز می‌تواند یکی دیگر از دلایل کسب آرامش در این هتل باشد. از امکانات موجود در واحدهای Marmaris Park Hotel می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، صندوق امانات و… اشاره کرد.

فاصله هتل پارک مارماریس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر مارماریس: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه مارماریس: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا مجسمه آتاتورک: ۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است